Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1287
Har du en gammel motorola eller noe du ikke trenger lenger, og har lyst på litt morro? Åpne telefonen, pakk høyttaleren inn med hjemmelaget c4, legg til litt magnesium, og deretter en dæsj med termite. Skru så telefonen sammen igjen. Mobilen er nå klar til litt action. Lever den inn til service og klag på problemer med høyttaleren, så må de ringe litt for å teste hva som er galt... Også gøy å ha når noen spør om å låne telefonen din for å ringe legevakten Bare pass på å beregne mengdene rett...
Man vil aldri få fyr på thermite så lenge det er C4 involvert.
Har du noe særlig hue igjen hvis du fyrer av litt C4 inntil øret a???
▼ ... noen uker senere ... ▼
kommer nok ann på mengden + konsentrasjon
jævlig teit gjort spør du meg..

1. Levere inn på service, ting hos firmaet kan bli ødelagt + ansatte kan få sjokk osv..

2. akkuratt som en, men + at det er jævlig bra for en gammel dame som har falt og brukket benet, så spør mannen hennes eller noe om å få låne den for å ringe 113... hvordan tror du gamle folk kommer til å reagere på det ? hjerteinnfarkt å hele pakka!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
er vel ikke så mange som har C4 hjemme heller ? :>
Opprinnelig postet av f0x
er vel ikke så mange som har C4 hjemme heller ? :>
Vis hele sitatet...
har ikke alle det?
btw, kan værra sinnsykt farlig hvis du er newb skakke mye c4 til for å sprenge av deg øra/hodet/finga whatever.
Husker jeg fyrte av en fyrtstikkeske med c4 på fjellet, satt den på en pinne slik at det skulle smelle høyest mulig, ca 500 m fra hytta, 5 min lunte. Tente på og beina for livet, kom fram til hytta i god tid, så først lyset, så kom smellet og hvilket jævla smell. Det rista så ene vinduet datt ut.
Seriøst det kraftigste shitet jeg har vært borti....

Tok også og kasta ett halvt kinderegg i snøen, når jeg kom opp på hytta igjen(edit: 3mnd senere), når snøen hadde gått var det et høl, ET HØL, i bakken.
Kjempe artig!
Er du dum? å ha c4 i en mobil telefon, du bør skaffe deg en god lege og behendles godt...
kom tilbake når du har gjort dette. alle dagdrømmer vi, men lite point i å poste det..
Poenget er å gjøre den som prøver den døv?