Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 908
For dere av dere her i Tromsø og enn de som måtte være interessert, skulle bare poste om at det vil være et Gamer-LAN 7-9Mars. http://www.g-lan.net

Edit: Siden er forøvrig nettop lagt på nett så det er ikke mange påmeldte
høres meget intressangt ut dette

må bare få skaffa et bedre gfx kort før lanet

Edit: merkte noe morsomt når jeg såg på kartet, lanet er nedenfor der jeg bor, det er så nært at jeg kan ta pcn under armen og gå dit tror nesten jeg ska melde meg på
Sist endret av dj1nn; 10. februar 2003 kl. 13:47.
Hmm, Kanskje det

Får ikke den Gulesider linken til å funke.. Så hvor er dette LANet ?
Sist endret av IDE; 10. februar 2003 kl. 16:22.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Gulesider? Ser ingen link til dem..

Fra sida:
Hvor?

LANet blir avholdt i lokalene til Tromsø IT-Opplæring i Kløvervegen 18.
Greit nok det, men jeg vil vite hvor Kløvervegen 18, fordi jeg har ingen anelse hvor lokalene til Tromsø IT-Opplæring er..
Arg, ønsker det kunne være noen "ekte" gamer LAN i nord også... men nei....
m0b
m0b's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Vel, det er med pengepriser og slikt, men dog bare plass til 150 stykker.. Er vel ordentlig det da? Hva gjør at et gamer lan blir ekte for deg da? Jeg for min del ønsker et lan med flere programmerere og ordentlige demo compoer, men det er også noe så kurant som det er også litt vanskelig å bringe opp av dagen. Men er lanet ikke bra nok for deg kan du vente til neste år, da blir G-LAN større.

Om du mener "nord", som ikke i tromsø men kirkenes, vardø, vadsø, alta og hammerfest så har det vel vært et par lan der og?
Haha, ja det største LANet jeg har vert på , var med 14 stk.
Og det var omtrent bare 10 stk til stede sammtidig, enten var noen ute å drakk, eller i byen, hjemm å dusjet, hjem og sovde, hjem å spiste u name it they did it...

Men gleder meg som et helvette da, det blir vel "litt" mer festlig enn et lilleputt lan med bare ynkelige patetiske 14 stk....


HIRR!


BTW; det skal kanskje aragneres et "stort" lan her i påska, folk fra hele Finnmark skal komme, men da er jeg jo på tg!


Hirr.... ;(
jeg ville ikke si at TG direkte er et gamlerlan. er det det du skal på, ville jeg heller reist på Gamesphere, hvis det arrangeres i år også.