Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 506
Hei. Falt i opiathelvetet, brukt Oxy 20mg IR kapsler i 2 måneder, opp til 60mg dagen. Jeg vil slutte nå før det går enda mer galt og vet ikke helt hvordan jeg går frem. Jeg har allerede rushistorikk (tramadol) hos lege og psykiater men de tror jeg har vært rusfri siden høst. De får nok sjokk hvis de får vite om Oxy. Hvordan går jeg frem? Vil de hjelpe med å trappe ned eller kommer de til å være imot det? Føler heller for å dø enn å fortsette slikt.
Sist endret av OmgZ0raz0; 20. mai 2023 kl. 18:16.
Den følelsen at de kommer til og bli skuffa føler jeg skikkelig på.. sliter omtrent med det samme som deg, men førerkortet mitt hindrer meg lissom... Men nå er jeg snart så lei at jeg søker hjelp.. Men tilbake til følelsene dine så skjønner jeg deg godt!
Trenger du hjelp med en nedtrappingsplan, eller er du ute etter å få nok tabletter fra legen til å trappe ned?

Hvis du ikke er redd for å få slike ting i journalen din så foreslår jeg at du tar en prat med legen. Det høres jo ut som dere har ett OK forhold.
Helsepersonell er i utgangspunktet ikke der for å dømme deg på bakgrunn av valgene du har tatt. De er der for å hjelpe deg med helserelaterte problemer, og avhengighet er en genuin lidelse. Om fastlegen ikke kan hjelpe med dette vil han i det minste henvise deg til noen som kan.

Husk at dette ikke er verdens undergang. Det føles jævlig ut nå, men det går fort over, og med en nedtrapping får du det så smertefritt som mulig.
Trådstarter
51 0
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Trenger du hjelp med en nedtrappingsplan, eller er du ute etter å få nok tabletter fra legen til å trappe ned?

Hvis du ikke er redd for å få slike ting i journalen din så foreslår jeg at du tar en prat med legen. Det høres jo ut som dere har ett OK forhold.
Helsepersonell er i utgangspunktet ikke der for å dømme deg på bakgrunn av valgene du har tatt. De er der for å hjelpe deg med helserelaterte problemer, og avhengighet er en genuin lidelse. Om fastlegen ikke kan hjelpe med dette vil han i det minste henvise deg til noen som kan.

Husk at dette ikke er verdens undergang. Det føles jævlig ut nå, men det går fort over, og med en nedtrapping får du det så smertefritt som mulig.
Vis hele sitatet...

Jeg har behov for piller for å trappe ned.