Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1316
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal ta urinprøve om ca en uke. Jeg har mulighet til å drikke masse væske før prøven, men urinen kan ikke være for tynn heller. I det siste har jeg drukket masse appelsinbrus uten sukker fra first price og merker at urinen virker mye mindre utvanna enn når jeg drikker vann. Kan fargestoffene i brusen virke inn på fargen på urinen? Og kan det bidra til å gjøre urinen surere? Man blir kanskje ikke like «rensa» av å drikke brus istenednfor vann..? Ble mange spørsmål her… takker for svar :-)
Hadde det bare vært så lett å 'hacke' en urinprøve.. Så ville nok alle gjort det :')

Ellers er du nok bruker nummer 1 000 000 som har akkurat det spørsmålet, så hvis du bruker søkefunksjonen så finner du kanskje litt dystre svar du ikke ønsker. Håper prøven går bra og krysser fingrene for deg!
Sist endret av Superspurv; 16. mai 2023 kl. 13:06.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for det :-)
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vet jeg burde drikke en del væske nå uken før urinprøven skal taes. Er det det samma hva man drikker eller burde det være vann?
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Om du har så panikk for å bli tatt må det jo være lettere å ikke innta denne perioden du er under testing. Drikk minst 3l rent vann dagen og pass på å ikke levere morgen-pisset i koppen så går det så bra som det kan.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det kom litt brått på, lang historie. Men skal få levert en test neste uke, skal drikke masse vann, så tror jeg at det går bra.
Mulig jeg er blind, men jeg ser ikke hvilket stoff det er snakk om, det kan være greit å få med.

Hvis det er snakk om amfetamin så ville jeg anbefalt deg å drikke mye syrlig, eller ta mengder med C-vitamin siden dette hjelper kroppen å skille det ut.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det gjelder thc, benzo og oxy
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette ga meg flashbacks til da jeg var 15/16 år gammel.

Lykke til! <3
Vitamin B2

Svelg en slik så blir urinen din gul selvom du har vannet den ut. Skal den sendes til lab så får du beskjed om å ta ny prøve da den blir ugyldig. I såfall må du bruke syntetisk urin.
Spis kreatin. Det hever kreatinnivået i urinen, noe de måler for å finne ut hvor uttynnet urinen er
Ta vitamin B for farge i urinen
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skal ta urinprøve om ca en uke. Jeg har mulighet til å drikke masse væske før prøven, men urinen kan ikke være for tynn heller. I det siste har jeg drukket masse appelsinbrus uten sukker fra first price og merker at urinen virker mye mindre utvanna enn når jeg drikker vann. Kan fargestoffene i brusen virke inn på fargen på urinen? Og kan det bidra til å gjøre urinen surere? Man blir kanskje ikke like «rensa» av å drikke brus istenednfor vann..? Ble mange spørsmål her… takker for svar :-)
Vis hele sitatet...
Dette jeg kommer med noe er mer anekodisk enn vitenskaplig, men er her er historien:

Da jeg var på rehab for 3 år siden så falt jeg for fristelsen og røyka en joint, dagen etterpå ville de ansatte ha pisseprøve av meg.

Mitt forsøk på å dodge dette var ved å drikke mye væske og for det meste vann, men også noe kaffe.

Pisset mitt var blankt og slo negativt ut (Jeg drakk maange liter vann) og ingen sa noe som "Hvorfor er pisset ditt så blankt eller noe".

Så jo, det er absolutt mulig å dodge en urinprøve. Men hvor lett avhenger av hva slags prøve det er. Er det en hurtigtest så er det bare å styrte på med vann, men hvis det skal på ordentlig analyse så er det vesentlig vanskeligere.