Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2937
Hey, har kjøpt inn 5 brukerdoser med 2cb. (125mg) Skal ta det sammen med 2 venner som ikke har tatt det før.

Kjøper av en annen fyr denne gangen, så jeg lurte på om det er en måte å finne ut om jeg har fått riktig saker på? Og om det skulle være riktig saker, er det noen måte å finne ut at man tåler 2cb, før man tar en vanlig brukerdose?

Redd for å gi en vanlig brukerdose til 2 first timers, som kanskje ikke tåler stoffet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det eneste du kan gjøre er å skaffe det et test-kit, det er mulig å lage en slik test selv men du må ha formaldehyd og svovelsyre, noe de fleste ikke får tak i.

Det her test-kit'et kan du bruke.

Sannsynligheten for at noen får en allergisk reaksjon er svært liten, selv om det teknisk sett er mulig. Hvordan de reagerer på det psykisk er jo noe annet, jeg har sett folk reagere dårlig på 2C-I, som er i samme klasse, de trengte kos og komfort vekk fra andre folk i noen timer før de roet seg nok til å sovne. Det var ikke noe heroisk dose heller (20mg oralt), men personen likte ikke effektene og fikk totalt noia av at tankemønsteret endret seg.

For en med erfaring i psykedelika så er jo ikke 2C-* stoffene noe heftig på tankekjør, det er nesten som man kan kontrollere det helt men "spacer ut" i perioder der synsforvrenginger sakte glir inn med litt endrede tankemønster, veldig lette effekter i forhold til f.eks Sopp og LSD.
Takk for svar Veit du om det finnes no test-kit stuff i Oslo?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Desverre, jeg bor ikke i Oslo så jeg aner ikke.
Første gang jeg trippet noen sinne var på 40mg 2CB (pulveret var lysebrunt, om det har noe å si) og syntes ikke det var noe særlig overveldende i det hele tatt, annet enn sinnsykt artig. Hadde kontroll på tankene hele tiden. Tror derfor ikke at en dose på 25mg til en førstegangsbruker vil være noe problem.
Sist endret av Fireal; 13. oktober 2016 kl. 21:06.
Sitat av Fireal Vis innlegg
Første gang jeg trippet noen sinne var på 40mg 2CB (pulveret var lysebrunt, om det har noe å si) og syntes ikke det var noe særlig overveldende i det hele tatt, annet enn sinnsykt artig. Hadde kontroll på tankene hele tiden. Tror derfor ikke at en dose på 25mg til en førstegangsbruker vil være noe problem.
Vis hele sitatet...
Dosering varierer fra person til person. Her en kompis så tripper balls av 20 men jeg må opp i 50 for å trippe balls. Så 25 for en førstegangsbruker kan for alt del være konge, men ville tatt 15 hvis de ikke har noe erfaring what so ever.
De har begge erfaring med mdma og weed, men det er det eneste..
Dette test-kitet funker. Har testet 2C-B med det selv.
25mg gir meg veldig tydelige visuals, litt stimulering og litt eufori, og jeg er en stor kar. Jeg tror nok jeg ville gått for rundt 18mg hvis det er første gangen, men 25 går nok helt fint med en god set og setting