Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1971
I denne tråden vil jeg støtt og stadig legge ut bilder fra steder jeg har vært å tatt bilder, jeg har også en ganske lang liste med steder som jeg kommer til å besøke i løpet av fremtiden Jeg er ingen fotograf så bildene kan ikke måle seg med det som andre fotograferer, jeg håper allikevel dere liker det dere ser

Begynner med denne

En forlatt gruveby i Rogaland
















Link til albumet med flere bilder
Ikke noe av shittet ditt funker.
Uheldig med bildene eller?
Xzip's Avatar
Trådstarter
Her er noen, men sjekk ut albumet! Der ligger det flere

















Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Hvor i Rogaland er dette?
Heftige greier, men de blå avfallscontainerne på første bildet gjør meg litt bekymret ;-)
Stilige bilder.
Å dæven, dette her er saker.
Er jo latterlig stort det bygget på første bildet.
Kult sted og bra bilder.
Xzip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jerazol Vis innlegg
Heftige greier, men de blå avfallscontainerne på første bildet gjør meg litt bekymret ;-)
Stilige bilder.
Vis hele sitatet...
Containerene står bare lagret der, eier av anlegget leier ut litt av plassen på nedsiden til noen som parkerer gravermaskiner og trailere der.

Sitat av olavXO Vis innlegg
Å dæven, dette her er saker.
Er jo latterlig stort det bygget på første bildet.
Kult sted og bra bilder.
Vis hele sitatet...
Området er utrolig stort, fikk ikke tatt bilde av alt! Fikk bare utforsket 1/4 av hele området pga. store nedbørmengder som plutselig kom og liten tid.

Selve gruveinngangen har jeg ikke bilde av, den er stor og en kan komme seg inn. Selve gruven har jeg ikke utforsket, men har snakket med arbeidere som har jobbet der tidligere og de sier at den er enorm og tar flere timer å gå igjennom.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen bilder fra den russiske gruvebyen/spøkelsesbyen, Pyramiden på Svalbard. Hele albumet finner du HER!
Spørsmål? Fyr i vei







Sist endret av Xzip; 19. november 2012 kl. 23:51.