Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 7917
Ja, tittelen sier vel det meste.

Før i tida, så pleide jeg å røyke hasj og hadde til dags dato livets beste opplevelse mens jeg var høy og hørte på noe obskur pianomusikk.

Nå får jeg dessverre ikke godfølelsen av hasj lenger, og har derfor sluttet å bruke det.

Det beste jeg har funnet så langt, er å kombinere phenibut i doser opp mot 3g med alkohol.
Da er jeg i musikkhimmelen og alt høres så ufattelig bra ut.

Lurer rett og slett på om det finnes noen rusmidler der ute som kan toppe dette.
Er veldig glad i musikk og det er en av de få tinga som fortsatt gir meg glede her i livet...
MDMA kan være verdt et forsøk ^^
Hehehe mdma ja. Har vel ligget i nesten transe å vridd meg i serotonin himmelen etter: Air - Radian, på mdma.
Wow! Høres spennende ut
Hvordan er sjangsene for "bad trips" ?
Har masse nervøsitet rundt hasj nå som jeg ikke hadde før, og har derfor blitt mer og mer skeptisk til hardere dråger.
Les i "den store mdma tråden" her inne, den dekker det meste. Rollsafe.org er også fin.
Men normalt sett så går en mdma tur veldig fint for seg, beregn 2mg pr Kg.
Sist endret av canttouchthis; 13. november 2015 kl. 23:27.
Ok, takk for svar. Dette skal undersøkes videre
Støtter MDMA, ingen over ingen ved siden når det kommer til musikk. Helt kokos, umulig å forestille seg.
Les godt opp på det først, og test greiene dine!
2c-e og musikk er fantastisk. Det er bare helt vilt å høre musikk på det stoffer, ingenting annet kommer i nærheten. Men siden hørselen blir såpass påvirket så er man også var på lyder som er fæle, metall og punk funker liksom ikke, man må ned i tempo og høre på musikk med "renere" lyder.

Ellers er mdma som nevnt helt greit, og opioder/valuim funker også fint.
Cannabis eller skyhøy på kola.
2-cb+MDMA
LSD + klassisk musikk! Mye annen musikk også på syre men, wow
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Jeg koste meg max med brunt og rosa. Rosa som i Pink Floyd, altså. Om det er best vet jeg heller lite om. Men bedre enn alkohol var det lett.
MDMA er en soleklar vinner, men på sopp så er det som oftest helt ufattelig herlig med forskjellig musikk. Ikke bare føles det utrolig godt, det gir også fra seg en viss effekt på trippen. Bare en som sitter og slår på noen bøtter i litt takt kan bli en fin opplevelse.
Må si LSD grisebanker mdma på musikk på sitt beste. Desverre er LSD mye mer hit and miss, og med mdma er man nesten garantert en god opplevelse med musikken hver gang.
Sopp er det som har gitt meg de sterkeste emosjonelle og spirituelle opplevelsene med musikk, føler det sitter mye dypere enn hva det gjør på mdma, selvom mdma i begynnelsen også er helt fantastisk. Må jo også nevne lsd, synes det er mye likhetstrekk når det kommer til hvordan jeg føler musikken, på de psykedeliske stoffene jeg har testa. Det gjelder forsåvidt også 2cb. Når det gjelder nervøsiteten, så vil mdma så og si være et safe run, hvis du gjør det i kjente og rolige omgivelser. Men hvis du starter rolig og er tålmodig, så vil du sikkert finne ut av det med psykedeliske stoffer også.
Har selv vibrert med musikken når jeg tura på LSD første gangen, noe av det mest magiske jeg har opplevd.

MDMA levde ikke opp til den turen!
Det virker som om det er veldig individuelt hvordan folk oppfatter musikk påvirket av forskjellige rusmidler. Av egne erfaringer må jeg kåre cannabis som soleklar vinner. At musikken er så fantastisk er hovedgrunnen til at jeg bruker cannabis en gang i blandt. Musikken blir utrolig intens og det virker som om lydene blir mye klarere.

På mdma er det også fantastisk fordi stemningen er så god fra før av. Men selve opplevelsen av lyden endrer seg ikke så nevneverdig som på cannabis.
En goood dose 2c-b er heller ikke å forakte når det kommer til musikk!
Kit innpå noe 2c-b og smell på Infected Mushroom så er du garantert en god kveld!
Infected mushroom er faktisk en av favorittbanda og nesten det eneste jeg hører på nå om dagen.
Får lese meg opp litt om de forskjellige alternativene og se hva som virker best

Tusen takk for svar folkens, og god kveld!
Sitat av zondar Vis innlegg
Glad jeg kan nyte go musikk uten ruse meg først..tror ikke jeg vil prøve det heller,er sikkert kjempe rått. .å da mister jeg den naturlige godfølelsen musikken gir
Vis hele sitatet...
Du ser helt feil på det, musikk er like fantastiskt for meg edru den dag i dag som før jeg prøvde rusmiddler. Drikker du kaffe? Du klarer vell å føle deg opplagt og våken de dagene du ikke drikker den?
Hvis jeg har sovet skikkelig godt og lenge og setter på noen ville Mayer-soloer før jeg hopper i dusjen, da kan jeg virkelig leve meg inn i det jeg hører. Har fått noen gode musikkopplevelser på den måten.

Musikken blir helt klart bedre på weed, men tror at korttidssminnet er med på å bryte ned litt av den helhetlige opplevelsen av sangen. Hører ikke alt i kontekst, men hører hver bit i 'nuet'. Strever litt med å connecte og assosiere sangen, sammenlignet med edruelige ører. Mulig dette bare gjelder meg tho. Tar jeg en god pause er ikke dette problemet like distinkt.

Kongen på haugen er MDMA, uten tvil. Du sitter der i godstolen og klarer ikke å tro dine egne øyne og ører. Alle elementene i sangen, måtte det være råskap, allsidighet, tekst eller mellowness, framtrer på sin særegne, perfekte måte. Alt bare høres riktig ut og føler du lever i konstant kommunikasjon med musikken. Selv tilbringer jeg store deler av kvelden med musikkvideoer, gjerne John Mayer, eller noe annet funky/blues. Et viktig kriterie for meg på MDMA, eller musikk som tar av generelt, er at musikken bør ha en genial build-up (minus den standard house oppbygningen, boring) med et vilt klimaks. House/techno treffer meg ikke like hardt, bortsett fra div sanger som Heavyweight av Infected Mushroom. Aldri tatt stoffet på konsert før, det må jeg snart få prøvd.

Når det kommer til psykadelika, noe jeg har lang erfaring med, gjelder det å treffe sweetspoten. Da kan musikk høres veldig dyp og meningsfull ut. Bare ingen setter på noe klisjè-hippiemusikk, da føles det ut som jeg er med i Gjøkeredet!
Sist endret av wat; 15. november 2015 kl. 16:41.
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Du ser helt feil på det, musikk er like fantastiskt for meg edru den dag i dag som før jeg prøvde rusmiddler. Drikker du kaffe? Du klarer vell å føle deg opplagt og våken de dagene du ikke drikker den?
Vis hele sitatet...
I mindre grad vil jeg si
Sitat av zondar Vis innlegg
I mindre grad vil jeg si
Vis hele sitatet...
Prøv å vær litt imøtekommende. Du føler deg jo mer opplagt med koffein i kroppen, men du føler deg ikke mindre oppegående enn før du begynte å drikke kaffe?

Edit; Skrev imotgående istedet for imøtekommende
Sist endret av SoppVandreren; 15. november 2015 kl. 19:31.
Mdma, LSD og sopp! Elsker musikk til alt med med de der 3 blir det helt magisk! Musikk ble awesome før når jeg røyka cannabis men har røyka så lenge, så får ikke samme effekt lengre.
MDMA gjorde musikken veldig ekstremt syk. Hårene står over hele kroppen i edru tilstand om jeg hører en sang jeg har hørt på MDMA. Ellers har jeg hatt en ekstremt spesiell episode på muskatnøtt. Liker ikke denne nøtten, prøvd den 2 ganger, men jeg satte på musikk den andre gangen og det var kult. Reflekterte over livet og fant ut mye spesielt til visse sanger. Vet ikke hvorfor, men gøy var det. Dersom noen er så idiotiske at de spiser masse muskat, prøv musikk!
Musikk blir spaca å høres sinnsykt ut på mange psykedeliske stoffer,men nyter musikken best med cannabis eller MDMA.Den mest sprø musikk opplevelsen jeg har hatt har vært på MXE.
Sist endret av JayHova; 22. november 2015 kl. 19:42.
Det er mye som tyder på at musikklytting øker frigivelsen av Dopamin, og muligens også Serotonin i hjernen.
På bakgrunn av dette så vil jeg personlig anbefale stoffer som er kjent for å øke frigivelsen av en eller begge disse stoffene. Dette inkluderer MDMA/Ecstasy, Alkohol, Koffein, Opiater og Morfin, Heroin (anbefaler selvfølgelig ikke at du starter med dette stoffet pga. dens mulige positive effekt på musikklyttingen) og Amfetamin - Bare for å nevne noen!
Sitat av supernatural Vis innlegg
Det er mye som tyder på at musikklytting øker frigivelsen av Dopamin, og muligens også Serotonin i hjernen.
På bakgrunn av dette så vil jeg personlig anbefale stoffer som er kjent for å øke frigivelsen av en eller begge disse stoffene. Dette inkluderer MDMA/Ecstasy, Alkohol, Koffein, Opiater og Morfin, Heroin (anbefaler selvfølgelig ikke at du starter med dette stoffet pga. dens mulige positive effekt på musikklyttingen) og Amfetamin - Bare for å nevne noen!
Vis hele sitatet...
Nå kommer dette utslippet på grunn av spesielle tanker og følelser musikken vekker. Er du på et stoff som øker eller forandrer følelsene dine uten nødvendig vis eufori vil musikk kunne gi en ekstremt sterk eufori. Syke musikkopplevelser er heller ikke nødvendigvis eufori, det kan være nostalgi, tristvakkert, øyeåpnende, energigivende, deprimerende, samt mange andre følelser - selv følelser ikke nødvendigvis fremstilt av de økte nivåene av visse stoffer i hjernen. Høna eller egget kalles en slik problemstilling. Det er nok opplevelsene som får stoffene til å flomme, fremfor motsatt.

MDMA er forøvrig konge til musikk.
Sist endret av Relevant; 23. november 2015 kl. 00:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
2c-b har gjort at ansiktet mitt smelte så drøy musikken var. Var helt syykt. Joyryde - Feel the volume, thank me later.
MDMA gir mer stemning enn at musikken blir så mye bedre i seg selv etter min erfaring.