Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 958
Hei. Nå er det sånn at jeg og en kompis spiller black ops zombie. det jeg lurte på er hvordan man får våpen kiste på kino der toten. har fått det til alene men da gjorde jeg ikke noe. så jeg lurer på ossen man gjør det på splitt screen?

takker for svar siden jeg vet at freak.no er en så bra side med kloke mennesker
Går tilfeldig rundt på mappet, får du teddy bjørn går den til en ny en. Har 1 sted å spawne i hvert rom, og kan ikke spawne i rommet du spawner i. Når du skuru på strømmen vil du se på tavlene rundt på mappet hvor kista er med et lysende lys.
Du kan også se opp mot himmelen, det lyser over kisten. Er en slags gul lys stråle nøyaktig over kisten, uansett hvor den er

Eller så er dette på en annen map, husker ikke hvem som er hvem lenger
Sist endret av KjemikalieX; 9. januar 2013 kl. 20:50.
Sitat av xbox 360 giker Vis innlegg
Hei. Nå er det sånn at jeg og en kompis spiller black ops zombie. det jeg lurte på er hvordan man får våpen kiste på kino der toten. har fått det til alene men da gjorde jeg ikke noe. så jeg lurer på ossen man gjør det på splitt screen?

takker for svar siden jeg vet at freak.no er en så bra side med kloke mennesker
Vis hele sitatet...
Either troll or 10 years old.

Skal være der, bare løp rundt til du finner det.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Either troll or 10 years old.

Skal være der, bare løp rundt til du finner det.
Vis hele sitatet...
Alle som spiller COD er da ikke 10 år, du troll?
Slå på strømmen som befinner seg på scenepodiet, lokalisert kartet - lokaliser våpenkiste!
du lever virkelig opp til navnet ditt!
▼ ... over en måned senere ... ▼
ja ikke sant. nettopp fiksa cod så kunne ikke noe på det der da