Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1432
Har brukt attentin ved en anledning, da snortet jeg og svelgte, men vet at aduvanz/elvanse metaboliseres til deksamfetamin i leveren, så det har dårligere effekt ved snorting. Men attentin som der deksamfetamin, funker vell like greit når sniffet?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Jævla lurt å tette nesen med masse bindemidler i piller, om du vil ha god funk, del pillen i fire og skyll dem ned men en boks battery blueberry.
Sitat av kamelia Vis innlegg
Jævla lurt å tette nesen med masse bindemidler i piller, om du vil ha god funk, del pillen i fire og skyll dem ned men en boks battery blueberry.
Vis hele sitatet...
Attentin kommer i kapsler, det er rent virkestoff inni. Har sniffe de selv, funker kanon.

Men du har helt rett angående piller, de har bindemiddel i seg som ikke har noe i nesa å gjøre
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Attentin kommer i kapsler, det er rent virkestoff inni. Har sniffe de selv, funker kanon.

Men du har helt rett angående piller, de har bindemiddel i seg som ikke har noe i nesa å gjøre
Vis hele sitatet...
Attentin kommer ikke i kapsler. De kommer i pilleform.

Sist endret av Mannen420; 7. mars 2023 kl. 17:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mannen420 Vis innlegg
Attentin kommer ikke i kapsler. De kommer i pilleform.

Vis hele sitatet...
Dæmn feila der, hvilke er det jeg tenker på da? Blå og hvit kapsel, kom i 50mg og var ren amfetamin?
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Dæmn feila der, hvilke er det jeg tenker på da? Blå og hvit kapsel, kom i 50mg og var ren amfetamin?
Vis hele sitatet...
Elevanse tipper jeg, lisdeksamfetamin.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Elevanse tipper jeg, lisdeksamfetamin.
Vis hele sitatet...
Ser ut som du har rett der, S498 kapslene har rett farge
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Ser ut som du har rett der, S498 kapslene har rett farge
Vis hele sitatet...
Er ikke rent virkestoff i kapslene med lisdeksamfetsmin. Det er heller ingen vits å sniffe lisdeksamfetamin siden det er ett prodrug til deksamfetamin som må gjennom en prosess før det blir aktivt, man opplever derfor ingen «rush» eller lignende av å snorte det slik som man gjør med vanlige amfetsminer iallfall.

Following absorption into the blood stream, lisdexamfetamine is completely converted by red blood cells to dextroamphetamine and the amino acid L-lysine by hydrolysis via undetermined aminopeptidase enzymes. This is the rate-limiting step in the bioactivation of lisdexamfetamine.

Kanskje det går litt fortere om man sniffer det, men jeg har mine tvil om det, men jeg skal ikke nekte noen å bruke det slik de selv ønsker.

Sitat av Mannen420 Vis innlegg
Har brukt attentin ved en anledning, da snortet jeg og svelgte, men vet at aduvanz/elvanse metaboliseres til deksamfetamin i leveren, så det har dårligere effekt ved snorting. Men attentin som der deksamfetamin, funker vell like greit når sniffet?
Vis hele sitatet...
Attentin vil fungere bra å snorte siden hele pillen løser seg opp i vann, men det er allikevel en god del pulver i forhold til den dosen med virkestoff. Mange sverger jo til «plugging» siden det er den mest effektive metoden å innta det utenom å skyting.
Sist endret av DrDeath; 7. mars 2023 kl. 20:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Smelt under tunga. Smaker søtt, nesten litt som rivotril
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ønsker et rush og kjappere virkning anbefaler jeg ikke å snorte piller. Plug de istedet for. Løs opp i 1ml vann, sug inn i sprøyte og stapp den opp i ræva og sprut.
Har skutt aduvanz og det løste seg ikke så bra opp i vann. Hvordan er det med Attentin ?
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg hadde lett sniffa dem! Men jeg er av typen som er veldig glad i å sniffe å det er en del av opplevelsen for meg
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Smelt under tunga. Smaker søtt, nesten litt som rivotril
Vis hele sitatet...
Skal huske!

Sitat av kdirt Vis innlegg
Har skutt aduvanz og det løste seg ikke så bra opp i vann. Hvordan er det med Attentin ?
Vis hele sitatet...
Har vurdert det samme, tror det skal funke fint mtp aduvanz må metaboliseres i leveren til deksamfetamin. Mens attentin derimot er deksamfetamin.


Samt mye av gate-speeden er racemix, som da ofte er dexamfetamin mikset med levoamfetamin, så å injisere attentin tror jeg vil virke utmerket!
Attentin kan du skyte, kjenner folk som foretrekker det fremfor racemisk(gate-speed). Hele tabletten løser seg opp i vann så du skyter en god del isomalt som er ett substitutt for sukker, sikkert ikke noe verre for deg enn å skyte ting fra gata men det kan være greit å vite.
Har en kompis som syntes det er stas at hele greia løser seg opp, men det hadde jo vært bedre om kun virkestoffet var vannløselig, heldigvis så ser det ut til at attentin ikke innneholder mer enn deksamfetamin og isomalten.