Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1254
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er jo nyskjerrig på om det finnes folk som får livstilen til å gå rundt med familie og jobb? Og hvordan finanserer du bruken?Og hvordan gjør du det når du trenger å justere deg på jobben?
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har nok vært det men det varte ikke lenge..

Begge jeg kjenner som var funksjonelle heroimisburkere, altså tok det en gang ish i måneden og hadde full jobb og familie med barn. De var sugd ned i helvete i løpet av halvannet-to år og lever gatelangs i dag.
De jeg kjenner som er opiatavhengig å fungerer i hverdagen får medisiner via lar. Endten det er sub, buvidal, metadon og dolcontin.

Tror nesten man må ha langtidsvirkende opiater for å greie å fungere normalt, da snorting/røyking/skyting av heroin hver 4-6time påvirker hverdagen såppas mye at man ikke har tid til annet en å jakte neste dose.

Funker sikkert for noen da
Ex-heroinmisbruker. Har vært sprøytenarkoman i 10-15år på heroin. Men har de siste 2-3 åra klart å brekke av. Med hjelp av LAR og subutex da. Så litt juks. Men har kutta både minuspreparater og nåla
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, men er student og. Sjelden med familien. Prøver å slutte hele tiden da, og sjeldent jeg bruker hver dag, men bruker man hver dag over tid blir det stort sett bare værre. Har mye kryptovaluta liggende, og generelt god økonomi, bruker ikke veldig mye og lav toleranse så er ikke noe problem sånsett. Justere på jobben, selv om dette prøves å unngås, er det snort stuff på wcn.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men de siste 2 månedene har kanskje 4 uker ish av dem vært sammenhengende dager-
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, men er student og. Sjelden med familien. Prøver å slutte hele tiden da, og sjeldent jeg bruker hver dag, men bruker man hver dag over tid blir det stort sett bare værre. Har mye kryptovaluta liggende, og generelt god økonomi, bruker ikke veldig mye og lav toleranse så er ikke noe problem sånsett. Justere på jobben, selv om dette prøves å unngås, er det snort stuff på wcn.
Vis hele sitatet...


Hvor lenge har du klart å holde det gående?
Heroin er ikke så jævla ulikt morfin, det er faktisk mer eller mindre det samme. Det største problemet når man er avhengig er når tilgangen svikter av diverse årsaker, da blir det fort helt umulig å holde ett forholdsvis normalt liv i tillegg.

Det er vell derfor HAB er en god idé, på sikt vil nok flere som bruker heroin kunne fungere bedre enn man gjør i LAR. I Sveits får man nå heroin utdelt hver 3 dag, opptil 21 tabletter på 200mg ren heroin(de som vil ha den flytende må møte opp hver dag), men de kan fint skyte disse tablettene så mange velger nok det istedenfor å møte hver dag, det er en knalldose!
Jeg er ganske sikker på at HAB utvikler seg i den retningen også, og først da vil man nok kunne se en god del helt velfungerende heroinbrukere her til lands. Synd ting tar så lang tid.
Kan fungere om man er skikkelig rik. Altså mangemillionær.
Har prøvd heroin flere ganger (snortet det), men foretrekker Dolcontin og Oxy. Der kan man også velge mellom å ta det hver 6. Time eller hver 10-12. Time. Problemet er toleranse visst man tar det hver dag.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om man skuter oxycontin daglig, når får man abstinenser og må ta ny dose? Prøver ut div ting selv her
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om man skuter oxycontin daglig, når får man abstinenser og må ta ny dose? Prøver ut div ting selv her
Vis hele sitatet...
Ny dose hver ca. Hver 3-6. Time. Avhengig med abstinenser etter alt fra få dager til maks etter 2-3 uker.

Ikke noe du vil bli avhengig av, tro meg. Er i praksis heroin i pilleform.
Sist endret av einsteindragon; 8. mars 2023 kl. 00:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.