Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1247
Anonym bruker
"Tykk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet at alle sier og mener at man sløser med kola hvis man ikke lager freebase av det, men man kan jo røyke det i pulverform også?

Mener her er jeg litt grønn..
Hvis jeg skal røyke det i pulverform, kan jeg bare drysse det langs en rullings med vanlig tobakk å få rus?
Hvilken type rus får jeg av det? Er det som å bli gira/høy som ved å sniffe kolaen eller blir man (på en måte) avslappet?
Du kan røyke det på folie hvis du ikke har en crackpipe. Det blir bare sløseri å røyke det på en sneip. Det er meningen å få i seg så mye røyk som mulig på ett trekk.
Det er en helt annen liga enn å sniffe kola.. fyfaen nå fikk jeg lyst på crack!
Anonym bruker
"Tykk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Du kan røyke det på folie hvis du ikke har en crackpipe. Det blir bare sløseri å røyke det på en sneip. Det er meningen å få i seg så mye røyk som mulig på ett trekk.
Det er en helt annen liga enn å sniffe kola.. fyfaen nå fikk jeg lyst på crack!
Vis hele sitatet...
Har bare litt kola, under 0.5g.
Derfor jeg lurer på hvordan det er å røyke det på en vanlig rullings ved å bare drysse over langs rullingsen.

En kompis for 4-5 år siden visste jeg hadde hatt kola og spurte om jeg hadde mer igjen. Ifølge han kunne vi drysse pulveret i tobakken å røyke vanlig rullings. Dette var fordi vi skulle fjerne angst ved quickfix.

Selv har jeg aldri prøvd freebase/crack, kun sniffet kola.

Sløsing eller ei, vil jeg få en rus ved å røyke det på en vanlig rullings?
Det vil dessverre bare være sløseri uten noe effekt å skrive hjem om så det er ikke vits å prøve engang.
Jeg har strødd litt cola over pipa noen ganger, Coco topp på hasjtrekket er ganske digg form. Men ikke ta for mye pr trekk, da blir det bare en våt og hard ball du må fyre 20 trekk av
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare lag crack i stedet for, er piss enkelt. Alt du trenger er Natron(Sodium Bicarbonate), hvis du ikke har det i skapet koster det 30kr på matbutikken.

https://www.reddit.com/r/Drugs/comme...e_with_sodium/
Her har du en guide som funker fjell.
Anonym bruker
"Ekstravagant Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Jeg har strødd litt cola over pipa noen ganger, Coco topp på hasjtrekket er ganske digg form. Men ikke ta for mye pr trekk, da blir det bare en våt og hard ball du må fyre 20 trekk av
Vis hele sitatet...
Trodde cola ble ødelagt ved høy tempratur?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trodde cola ble ødelagt ved høy tempratur?
Vis hele sitatet...
Kansje, kansje ikke, jeg vet ikke

Jeg og vi, får i allefall form av det harr noen gram i båten som har blitt vått opp igjennom årene, da griner man ikke og hiver det på toppen av pipa
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Kansje, kansje ikke, jeg vet ikke

Jeg og vi, får i allefall form av det harr noen gram i båten som har blitt vått opp igjennom årene, da griner man ikke og hiver det på toppen av pipa
Vis hele sitatet...
Ser placebo effekten er like effektiv som vanlig
Det er jo ikke slik at en pipe eller rullings holder jevne høye temperaturer. Kan godt tenkes at man innhaerer noe kokain som så kommer seg inn via noen slimhinner. Så NOE vil man jo kjenne..

Jeg har hørt om røyking av ren pulverkokain selv, men det virker som en eller annen idiotgreie. Første gang jeg hørte om det var det Steve-o som fortalte at Mike tyson gjorde de mens de var på et toalett på en privatfest i LA. Tyson bekreftet det, og greia var at steve-o var veldig imponert med at han i det hele tatt fikk trekk i røyken da han sa det var en tømt sigarett, som bare var hellt rent kokainpulver i.
Sist endret av Expialidocious; 6. mars 2023 kl. 19:37.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser placebo effekten er like effektiv som vanlig
Vis hele sitatet...
Etter mer enn 25år som narkis, så trudde jeg placebo effekten hadde gitt seg

Men fint at du vet åssen jeg og venner som har rusa seg like lenge, reagerer. Jeg skal si ifra til vennene mine at den formen de har, bare er placebo for det er det en Kid på freak, med Google som har sagt
Sist endret av Båtbåtbåt; 7. mars 2023 kl. 04:37.