Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1934
Jeg planlegger å reise fra norge nedover i europa en plass, og er fysisk hekta på lyrica. jeg kan klare meg med 600 mg hver dag, så hvis jeg vil vær vekke 2-3 uker, så blir det 4200mg ca. det er ikke så veldig mange piller, og jeg kan jo gjør det om til pulverform og gjemme det en plass. er det noen som har erfaring med dette så har noen smarte metoder?
Pakk som kosttilskudd.
Løst pulver vil de nok reagere langt mer på.
Er mye lettere å få det på resept utover i Europa, så kanskje du kan prøve på det i tillegg? Er lov å «glemme» medisinene sine, kan skje den beste. Ville vært uforsvarlig å ikke hjelpe deg.
Ellers støtter jeg forslaget til @SkammeligNykter
Hvordan får du 600mg x 14 eller 21 dager til å bli 4200mg?

600 1200 1800 2400 3000 3600 4200.
4200mg er kun nok til 7 dager for deg.
Et tips: Tollvesenet (eller hva det heter nå) bruker ofte hund.
Åherre.. hunder som er trent på å lukte lyrica. Skjønner at det ikke er mange her som har tatt fly.

Ta med deg så mange piller du trenger. Legg det i toalettmappa i innsjekket bagasje. Ferdig.


Tatt med meg tusenvis av piller hjem ifra utlandet og aldri blitt stoppet.

Ha det i orginalforpakning, og ikke hell det ut og ha det i en pose eller noe annet dumt.
Sist endret av Stearinlys; 23. februar 2023 kl. 09:02.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Åherre.. hunder som er trent på å lukte lyrica. Skjønner at det ikke er mange her som har tatt fly.

Ta med deg så mange piller du trenger. Legg det i toalettmappa i innsjekket bagasje. Ferdig.


Tatt med meg tusenvis av piller hjem ifra utlandet og aldri blitt stoppet.

Ha det i orginalforpakning, og ikke hell det ut og ha det i en pose eller noe annet dumt.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype hva du mener med hunder som lukter Lyrica? Forstår ikke om det er ironisk ment. Kan ikke disse bikkjene potensielt lukte det meste?
For å klargjøre: Jeg vet ikke hva lyrica er. Jeg vet ikke om det er narkotika eller hva. Og jeg vet heller ikke hva hunder kan eller ikke kan lukte. Så får du gjøre dine egne tanker om risikoen.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Kan du utdype hva du mener med hunder som lukter Lyrica? Forstår ikke om det er ironisk ment. Kan ikke disse bikkjene potensielt lukte det meste?
Vis hele sitatet...

Hundene som blir brukt i Norge er ikke trent til å lukte lyrica. De er trent til å lukte Amfetamin, heroin og kokain. Ellers har du sprengstoffhunder, som er trent på eksplosiver og våpen. Også har du valuta hunder.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
For å klargjøre: Jeg vet ikke hva lyrica er. Jeg vet ikke om det er narkotika eller hva. Og jeg vet heller ikke hva hunder kan eller ikke kan lukte. Så får du gjøre dine egne tanker om risikoen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor tipse da, når du tydeligvis ikke aner hva du snakker om?
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hvorfor tipse da, når du tydeligvis ikke aner hva du snakker om?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Tollerne bruker jo hund. Hva dem kan lukte vet jeg ikke, derfor.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Åherre.. hunder som er trent på å lukte lyrica. Skjønner at det ikke er mange her som har tatt fly.

Ta med deg så mange piller du trenger. Legg det i toalettmappa i innsjekket bagasje. Ferdig.


Tatt med meg tusenvis av piller hjem ifra utlandet og aldri blitt stoppet.

Ha det i orginalforpakning, og ikke hell det ut og ha det i en pose eller noe annet dumt.
Vis hele sitatet...
Takk bror er du sikker? Er det bare og ta det i toalettmappen også fly?
det sikreste med smugling er å ha varene på seg. de må først ha misstanke vis du skal bli kroppsvisitert. trur de stusser litt vis de ser at du har pillebrett liggende i toalettmappa uten pakning på x-ray. det er hvert fall over og ut vis du har en pose med pulver. er det så mange at man ser at du har noe i bukselomma? stapp det nedi sokkene med langbukse over? eller den klassiske mest trygge måten. stapp det i rævva.
Sist endret av Generalskunk; 8. mars 2023 kl. 16:37.
Sitat av Generalskunk Vis innlegg
det sikreste med smugling er å ha varene på seg. de må først ha misstanke vis du skal bli kroppsvisitert. trur de stusser litt vis de ser at du har pillebrett liggende i toalettmappa uten pakning på x-ray. det er hvert fall over og ut vis du har en pose med pulver. er det så mange at man ser at du har noe i bukselomma? stapp det nedi sokkene med langbukse over? eller den klassiske mest trygge måten. stapp det i rævva.
Vis hele sitatet...
Flere og flere flyplasser har begynt med kroppsscannere, trur de reagerer mer på at de ser de på skjermen uansett hvor du måtte gjemme dem enn at de ligger i toalett mappa

Lyricha er jo relativt uskyldig også, så trur ikke de vil reagere så voldsomt hvis de sjekker ut hva det faktisk er og man har en god forklaring på lur, sier du ikke viste at du måtte ha med deg resepten for eks. 2stk 300mg om dagen er jo ikke noe som ser helt villt ut heller når de ser på røntgen

Hvis du får det på resept, ring legen, få han til å skrive ut en resept, så tar du de bare med deg også viser du det papiret hvis du får noe spørsmål. Man kan ta med medisiner rundt bare man har resept
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Flere og flere flyplasser har begynt med kroppsscannere
Vis hele sitatet...
offf.... pakk det som kosttilskudd hehe. eller skaff resept da.
Møtte en fyr på toalettet på flyplassen i Barcelona som hadde en vanlig bærepose med tusenvis(?) av løse piller i alle mulige former og farger. Han stod og plukket ut 4-5 forskjellige som han kastet i seg. Dette var ved gaten. Skjønner ikke hvordan han kom seg gjennom sikkerhetskontrollen.
Sitat av Patefron Vis innlegg
Takk bror er du sikker? Er det bare og ta det i toalettmappen også fly?
Vis hele sitatet...
Ja, 100% hadde med meg 300piller nå hjem ifra mexico
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Hvorfor ikke? Tollerne bruker jo hund. Hva dem kan lukte vet jeg ikke, derfor.
Vis hele sitatet...
For rådet ditt er like mye verdt som snerket på kakaoen min.

Relevanse vettu tjommis, man MÅ ikke åpne kjeften hver gang noen spør om noe.
Sist endret av Expialidocious; 8. mars 2023 kl. 18:15.
morkakespisende
Her.

Alternativt, bare pakk det i toalettmappa som foreslått over. Overraskende lite sikkerhet på utreise. Kan nevne at disse narkobikkjene mest sannsynlig er ute etter større mengder 'hard drugs.' Har selv gått parfymert med ganja forbi slike på tur tilbake fra fristaden uten problemer