Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1610
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal prøve lyrica for første gang. Hvilken dose burde jeg begynne med? Er det dumt å blande med tramadol? Og hva kan jeg forvente av rus? Takker for svar :-)
Mvh
Alene så er ikke Lyrica så veldig spennende, men hvis du spar på med en pils eller to så begynner det å skje ting, for å ikke snakke om benzodiazepin. Fikk det utskrevet i en periode og gikk rett på 1g/døgn noe som er veldig høyt. For meg og mange andre jeg kjenner så er Lyrica kun en amplifier til andre gaba relaterte stoffer og mer jeg personlig ikke har prøvd ut.

Prøv deg frem, start med si 150-200mg og ta det deretter. Toleranse for denne typ medikament bygde seg raskere enn lynet for min del, andre jeg kjenner som har brukt det for hva det er, har gått på det i sikkert 3-4 år og er strandet på samme dosering. Jeg har ikke veldig mye erfaring, men har vel brukt dette 70-80 ganger totalt. Det er sikkert noen andre her inne som har en bredere kurve enn det jeg har hatt.
Syns lyrica kan minne mye om alkohol uten mye av det negative med alkohol. Man blir i god stemning, mildt euforisk og litt speeda om du ikke tar for mye. I høyere doser blir alt mye sløvere og kraftig bodyhigh. Det tar 1-2 timer før rusen begynner, men det varer også en hel dag. Sykt digg å ta lyrica på kvelden også våkne med en fantastisk afterglow!
Jeg bruker som regel 300 mg, men kan være greit å starte på 150 mg første gang. Det er heller ikke anbefalt å ta over 600 mg i fare for å få anfall. Lyrica passer også å blande med det meste av rusmidler, men vær forsiktig med alkohol.
Jeg startet opp med 75 mg morgen og 150 mg kveld.Fenomenal effekt første dag,men jeg brukte også da Sobril,Apodorm,Stilnoct og PF fast.Sto på foreskreven dose ganske lenge og omtalte det som en kvalitetsmedisin.Etter endel trøbbel med lege og legekontor begynte jeg å øke dosen.Den hjalp meg med til å seponere sovemedisinen.Plutselig var jeg oppe i et brett og vel så det om dagen.Apoteket bare utleverte og utlevete slik at en års resept var tom etter fire måneder.Lenge siden nå,men husker jeg hadde den følelsen av å være brisen og småspeeda.Min søster omtalte det som å ta et glass champange midt på lyse formiddagen.Vil anbefale deg til å begynne med 150 mg og gjenta doseringen etter et par timer.Det å gå av cold turkey etter lang tids bruk er alt annet enn en lystig historie.Det er det nok beskrevet tidligere her på Freak.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar!
Jeg tok 300 mg og merket ikke noe sånn veldig egentlig. Har tatt en øl. Er det farlig og ta ghb nå etter 9 timer siden jeg tok lyrica?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Syns lyrica kan minne mye om alkohol uten mye av det negative med alkohol. Man blir i god stemning, mildt euforisk og litt speeda om du ikke tar for mye. I høyere doser blir alt mye sløvere og kraftig bodyhigh. Det tar 1-2 timer før rusen begynner, men det varer også en hel dag. Sykt digg å ta lyrica på kvelden også våkne med en fantastisk afterglow!
Jeg bruker som regel 300 mg, men kan være greit å starte på 150 mg første gang. Det er heller ikke anbefalt å ta over 600 mg i fare for å få anfall. Lyrica passer også å blande med det meste av rusmidler, men vær forsiktig med alkohol.
Vis hele sitatet...
Kjører du også med det? Hørt at det ikke kommer opp på testene i trafikken
Sitat av Patefron Vis innlegg
Kjører du også med det? Hørt at det ikke kommer opp på testene i trafikken
Vis hele sitatet...
Nei jeg kjører aldri ruspåvirket og det bør ikke du gjøre heller.