Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2112
hei

Er det bare meg eller er det nesten umulig og finne ut av om lyrica kommer opp på politiets spyttetest, dog er det mange som sier nei. Er det absolutt ingen i dette forumet som har vært på lyrica og blitt stoppet? glem blodprøva, tenker bare på spyttetesten.
Anonym bruker
"Identisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lyrica kommer ikke opp på spytt test
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lyrica kommer ikke opp på spytt test
Vis hele sitatet...
Ja men, hvordan vet du det da?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lyrica kommer ikke opp på spytt test
Vis hele sitatet...
Er du der?
Jeg svarte det samme i en annen tråd, men kan gjerne svare igjen. "Ved evt videre testing – av blod – regner jeg med (?), blir disse medisiner sett etter?» Dersom du skal tas inn til videre testing forutsetter det enten 1) at noe allerede er påvist eller 2) at du kjører og/eller ter deg på en måte som tilsier at du er påvirket.

I og med at Vallergan og Lyrica ikke vises på disse testene vil du kun bli tatt til videre testing (spesifikk blodprøve) dersom du kjører og/eller ter deg på en måte som tilsier at du er påvirket. Gjør du det, vil de kunne finne både Vallergan og Lyrica dersom de ser etter det.

Kilde: Rusinfo.
Sitat av Heroinslutt Vis innlegg
Jeg svarte det samme i en annen tråd, men kan gjerne svare igjen. "Ved evt videre testing – av blod – regner jeg med (?), blir disse medisiner sett etter?» Dersom du skal tas inn til videre testing forutsetter det enten 1) at noe allerede er påvist eller 2) at du kjører og/eller ter deg på en måte som tilsier at du er påvirket.

I og med at Vallergan og Lyrica ikke vises på disse testene vil du kun bli tatt til videre testing (spesifikk blodprøve) dersom du kjører og/eller ter deg på en måte som tilsier at du er påvirket. Gjør du det, vil de kunne finne både Vallergan og Lyrica dersom de ser etter det.

Kilde: Rusinfo.
Vis hele sitatet...


Takk for veldig bra svar!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lurer på om LAR sine spyttpøver kan vise Lyrica, tviler på at det finnes på noen som helst spyttprøve som kan påvise det, men er litt usikker.
Nei de ser ikke lyrika
Bra, takk (-:
Liten avsporing, men hvordan slår aduvanz/elevanse ut på spyttprøver? Tenker på de som bruker medisin, må de inn på blodprøve hver gang de blir stoppet i spyttprøve?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Liten avsporing, men hvordan slår aduvanz/elevanse ut på spyttprøver? Tenker på de som bruker medisin, må de inn på blodprøve hver gang de blir stoppet i spyttprøve?
Vis hele sitatet...
Aduanz slår ut som amfetamin på spyttprøve.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Liten avsporing, men hvordan slår aduvanz/elevanse ut på spyttprøver? Tenker på de som bruker medisin, må de inn på blodprøve hver gang de blir stoppet i spyttprøve?
Vis hele sitatet...
Kommer vel an på hvor asshole den du blir stoppet av, men har du lisdeksamfetamin på resept har du lov å kjøre så lenge legen din ikke har vurdert noe annet.
Kommer litt an på hvilken icd kode du har fått i diagnosen iforhold til vurdering av trafikksikkerhet, kompis har adhd med adferdsfostyrrelse og med krav om å være medisinert før han kjører bil
Sist endret av gekko4u; 6. januar 2023 kl. 21:41.
Farmakologiportalen.no søk lyrica
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
28 4
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Nei de ser ikke lyrika
Vis hele sitatet...
Kan de forsatt ikke se det på prøvene? Vet du?
Tror de fleste fortsatt bruker en maskin som heter Dräger drugtest 5000. Dette er fra nettsiden deres: The system can detect the following up to eight substances / substance classes with predefined detection limits (cutt-offs):

Amphetamines
Benzodiazepines
Delta-9-tetrahydrocannabinol (THC (cannabis))
Cocaine
Methamphetamines
Opiates
Methadone
Ketamine
Sist endret av Bluesky_; 8. mars 2023 kl. 20:50.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er i behandling og nekter urinprøver. De går med på spytt.
Jeg har levert 1 spyttprøve, og siden har de bare stolt på meg, da prøven var ekstremt dyr.
Dette var altså en spyttprøve som kunne slå ut på det aller meste.
Aldri sett eller hørt om før dette, men det finnes altså spyttprøver som kan se etter pregabalin. Ble rimelig sjokket selv, men de finnes nå ihvertfall, selv om de ikke er i daglig bruk noe sted.

Virket som om cut-off verdien var veldig høy også. Såvidt utslag på benzo selv om jeg bruker diazepam daglig.

Prøvd å Google, men finner ikke noe lignende :S
Trådstarter
28 4
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er i behandling og nekter urinprøver. De går med på spytt.
Jeg har levert 1 spyttprøve, og siden har de bare stolt på meg, da prøven var ekstremt dyr.
Dette var altså en spyttprøve som kunne slå ut på det aller meste.
Aldri sett eller hørt om før dette, men det finnes altså spyttprøver som kan se etter pregabalin. Ble rimelig sjokket selv, men de finnes nå ihvertfall, selv om de ikke er i daglig bruk noe sted.

Virket som om cut-off verdien var veldig høy også. Såvidt utslag på benzo selv om jeg bruker diazepam daglig.

Prøvd å Google, men finner ikke noe lignende :S
Vis hele sitatet...
Hmm, ja, finnes men politiet har ikke det på maskinen sin, mulig legevakten osv har pregbalin spytteprøver.

Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Tror de fleste fortsatt bruker en maskin som heter Dräger drugtest 5000. Dette er fra nettsiden deres: The system can detect the following up to eight substances / substance classes with predefined detection limits (cutt-offs):

Amphetamines
Benzodiazepines
Delta-9-tetrahydrocannabinol (THC (cannabis))
Cocaine
Methamphetamines
Opiates
Methadone
Ketamine
Vis hele sitatet...
Så ingen pregbalin.
Sist endret av Patefron; 10. mars 2023 kl. 05:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Tror de fleste fortsatt bruker en maskin som heter Dräger drugtest 5000. Dette er fra nettsiden deres: The system can detect the following up to eight substances / substance classes with predefined detection limits (cutt-offs):

Amphetamines
Benzodiazepines
Delta-9-tetrahydrocannabinol (THC (cannabis))
Cocaine
Methamphetamines
Opiates
Methadone
Ketamine
Vis hele sitatet...

De har gått over til wipealyzer maskin
drugwipe 5s spyttprøver