Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 733
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei skal stoppe oxy bruken min nå, har brukt sikkert hver dag i 3 måneder og er oppe i 80-100mg om dagen på det meste

Ligger typisk nok med forkjølelse eller influensa nå så jeg vil faktisk vente til det er over, frem til da tenker jeg å ta kanskje 15-30mg hver dag bare for å fungere.
Har tilgang til noen flere 15mg, burde jeg kjøpe noen til nød og spa på med typ 5mg hvis jeg blir veldig dårlig? Kan også ordne paralgin forte. Har 3stk 25mg sobril jeg kan ta for å ta toppene også. Ellers hva burde jeg gå til innkjøp av for å forberede meg? Jeg kan hente kvalmestillende på apoteket. Tenkte kjøpe noe yoghurt og bananer for å se om dette går ned. Tips og triks mottas med takk
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du tilgang på tramadol? Har hørt at det er mye lettere og gå over på tramadol og trappe ned om man er avhengig av oxy, morfin osv, da kan du trappe raskt ned til 50 mg og slutte når du har tatt det i tre dager. Har jeg hørt. Virker logisk for meg
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gå ned gradvis. Ned til 20. Så til 10. Så 5.
Legg opp i uke doser.
En morgen og kveld. Eventuelt en midt på dagen.
Gikk på oxy i 6mnd.
Beste hadde vært hvis du ikke klarer kald kalkun, og få tak i en 8 mg subutex. Den deler du så opp i 8 deler, må knuses til pulver da. Så venter du så lenge du klarer til du virkelig ser mannen med ljåen, så tar du 1 mg på tunga og lar det smelte, elller sniffer det.

Men først og fremst må du virkelig ha bestemt deg. Ikke noe halvveis «jeg prøver og ser hvordan det går». Du skal klare deg og cold turkey blir ikke alt for ille med den bruken og mengden der. Det blir jævlig, men ikke verre enn at du håndterer det, HVIS du har bestemt deg. Lykke til
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gå ned gradvis. Ned til 20. Så til 10. Så 5.
Legg opp i uke doser.
En morgen og kveld. Eventuelt en midt på dagen.
Gikk på oxy i 6mnd.
Vis hele sitatet...
Har desverre egentlig ikke råd til dette. Men kunne tenkt meg å gått ned fra typ 40 til 10 før jeg gikk cold turkey, ja. Hva regner du som gradvis?

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Beste hadde vært hvis du ikke klarer kald kalkun, og få tak i en 8 mg subutex. Den deler du så opp i 8 deler, må knuses til pulver da. Så venter du så lenge du klarer til du virkelig ser mannen med ljåen, så tar du 1 mg på tunga og lar det smelte, elller sniffer det.
Vis hele sitatet...
Jeg har 4/6mg liggende her ja. Men vil ikke dette bare utsette abstinensene?
Det kan fungere som en nedtrapping på grunn av den lange halveringstiden, bare sørg for at dosene er små nok til at det ikke blir en doseøkning i stedet. Alt er bedre en cold turkey! Det fikk jeg kjenne på for første gang på over ett år i dag da jeg ville se hvordan det var å gå av 500mg dolcontin.. endte med å bruke dobbelt så mye bare for å kaldkvele abstinensene.
Er der mange som bruker ox i Oslo området.
Eventuelt hva ligger pris på i 10mg
Om det er mange som bruker oxy i Oslo området? JA! det begynner fort å bli det mest brukte opioidet i Norge.
1,50-5kr/mg. Har betalt alt fra 125 til 400kr per 80mg den tiden jeg brukte oxy daglig. Lavere styrke har mindre etterspørsel siden det er vanskeligere å misbruke.