Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 569
Hei, jeg tar regelmessig 400mg nobligan retard 100mg daglig som jeg får av legen. Jeg har mistet 6 brett og det tror ikke legen min på, selv om det aldri har skjedd før i løpet av de 3 årene jeg har fått det. Har kommet over temgesic som skal smelte under tungen, men de virker så sterke, så jeg har noen spørsmål; kan de deles i mindre dosieringer? Hvor lenge kan jeg bruke de før jeg får abstinenser, og kommer jeg til å merke at jeg tar nobligan igjen når jeg får det om noen uker? Jeg tar i mot alle erfaringer og råd! Ha en fins dag alle sammen!
Du kan knuse de, og dele opp i små «linere» du snorter. Evt kan du dele de i 2/4 osv etter behov.

Tram er av få opiater som virker når du bruker bupendorfin
Sist endret av sukkersyke; 8. mars 2023 kl. 14:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du finner mye mer informasjon om du søker på buprenorfin eller subutex, men jeg kan prøve å svare deg litt.

Temgesic(buprenorfin) virker mye sterkere enn tramadol, men alt er jo doseavhengig. Det går helt fint å ta mindre doser så prøv deg ut. Dette preparatet har veldig lang halveringstid så du vil ikke måtte ta det så ofte som f.eks tramadol.

0.4mg temgesic tilsvarer 320mg tramadol, men det har ikke fullstendig krysstoleranse så prøv med 0,2mg først. Smelt den under tungen. Hvis du ønsker mer effekt kan du sniffe den, da får du nesten dobbelt så mye effekt.
Trådstarter
11 1
Okei hvordan deler jeg den da? Er 04 meg de jeg har.. skarp kniv? Også vil jeg ikke sniffe, så må vel da selvfølgelig legge «smulene» under tungen da?
Sist endret av Syntaxx; 8. mars 2023 kl. 15:55. Grunn: Info
Jepp, skarp tapetkniv/skalpell/barberblad er vel det beste å bruke, deler du dem i 4 foreksempel så tar du 1/4 av tabletten under tunga, og lar den smelte bort. Hvis du bare svelger tabletten gir det minimalt med effekt
Trådstarter
11 1
Takk for all info! Hadde googlet en god stund å fant ikke noe info på det! Håper bare at jeg merker nobligan intaket mitt når jeg får resept igjen
Bare et lite spørsmål, hvordan legger legen det frem at han ikke tror på deg? Sa han det rett ut," det tror jeg ikke noe på"?
Trådstarter
11 1
Legen sa at hun syntes det var synd og hun håper på at jeg fant de igjen MEN hun kom ikke til å gi ny resept før en viss dato. Jeg har gått på kjempe lenge og har aldri spurt om ny resept før jeg egentlig skulle eller noe. Det jeg tenker er at hun har brent seg på lignende før? Ellers er jeg veldig fornøyd med legen min
Så derfor tror jeg at hu kanskje ikke tror på det

PS: jeg mistet min pakning med brett i når jeg gikk av bussen uten å ta med meg jobb baggen min :-)
Sist endret av Syntaxx; 8. mars 2023 kl. 17:26. Grunn: Info