Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 525
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Jeg har brukt mye opioider har skutt det i mange måneder med veldig få og korte pauser i noen år. Nå tar jeg kun tramadol oralt. Og jeg lurer på om jeg snart kan kutte de uten særlig abstinenser? Jeg tar stort sett bare en dose på 200-600 mg hver formiddag. Jeg føler meg ikke dårlig neste formiddag men tar kun for å unngå abstinenser. Men når man bare tar en gang i døgnet så ville abstinensene kommet fortere enn 24 timer av tramadol? Takker for svar
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har vært avhengig av å skyte oxycontin og subutex. Det er ganske nytt for meg å klare å svelge tramadol i over en uke. Men nå er jeg lei. Har aldri gått av tramadol før og veit ikke når man kan forvente abstinenser fra tramadol. Noen her med erfaring på det?
Kamerat som hadde en skikkelig nedtur etter en god stund på det. Tokk noen mnd for han.

Men jeg tenker det trenger ikke være like ille, folk er jo forskjellig
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar:-)

Noen Her med erfaring med dette og vet hvor lang tid det tar fra siste inntak av tramadol til abstinensene konmer?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takker for svar:-)

Noen Her med erfaring med dette og vet hvor lang tid det tar fra siste inntak av tramadol til abstinensene konmer?
Vis hele sitatet...
Rundt et døgn for min del.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar!

Hælvete, jeg sprakk på subutex i dag… skøyt 6 mg i sta. Å komme seg unna det dritet der en faen ikke lett! Noen andre som har klart det på egenhånd?