Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1944
for 6 dager siden så hadde jeg rundt 1000 benzo liggende hjemme, det var kl 22 på kvelden også gikk jeg ut i 20 min. Når jeg kom tilbake så var pillene vekke, jeg leta over alt, så enten er det innbrudd eller razzia, og nesten ingen vet hvor jeg bor. Hvis det er politiet, hadde jeg ikke hørt noe til nå? hvis det er politiet, hvor lang straff blir det for 1000 benzo? har 1 dom fra før av med 750 benzo.
Må være verdens raskeste razzia isåfall. Sikker på at du ikke har gjemt dem og glemt hvor?
Sist endret av Astro Man; 9. oktober 2023 kl. 23:19.
Hvis du er usikker og det er benzo inni bilde: da har du spist dem selv. Let etter gjenstander du kan ha bytta til deg.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har ikke spist littegrann av lasset, for så å legge resten på en "lur plass" og glemt det?
Trådstarter
48 3
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Må være verdens raskeste razzia isåfall. Sikker på at du ikke har gjemt dem og glemt hvor?
Vis hele sitatet...
Nei jeg er 100% sikker på at noen har tatt de. jeg lurer bare på om dette ligner et razzia? det har gått 6 dager og jeg har ikke hørt noe
Hvis du var borte i 20 min og ingenting er rotet i så er det ikke razzia. Da er det du som har gjemt dem eller en som vet hvor du hadde tingene.
Du hadde sett det om det var razzia, det ville sett ganske så likt ut som om du hadde hatt innbrudd med ting liggende strødd og ødelagt rundt omkring.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var du på benzo når dette skjedde? Tviler på at du har klart å spise 1000, og tviler veldig på at de har kjørt razzia på deg i mens du er borte i 20min.

En klasikker når man tar benzo er jo å finne ut av at du må gjemme stashet ditt, har hørt dette skje med flere og har gjort det selv før.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tipper du har en "god" kamerat som sitter pillefjern med noen tusenlapper eller noe annet han har fått bytta til seg
Dette høres litt ut som en klassisk du tror du har spist 4 stk, men realiteten er at du har spist en hel haug.
Gjemt det på en lur plass og nå har du glemt at og hvor du gjemte de bort.

Det er mange som har gått på den smellen der
Meg selv inkludert i mine yngre dager.

Hvem er det som egentlig har tilgang til leiligheten din? Er det noe spor etter noen som har brutt seg inn?
Start med å tenke over hvem som vet at du hadde dem og hvem som eventuelt vet hvor du bor og kan komme seg inn.

Blir du ikke klok på noe da, så har du sannsyligvis lagt dem på et lurt sted og glemt det bort.
Sist endret av Bhadra; 10. oktober 2023 kl. 11:32.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke det blir allverden til straff for bare 1000 benzo. Tipper samfunnstjeneste eller toppen 2 mnd. Men hadde det vært politiet ville du blitt kontaktet samme dag vil jeg tro er vanlig.

Du får nok bare leite igjennom bopelen så finner du de nok.
veldig nysgjerrig på hvordan i f 1000 benzo kan sporløs forsvinne på 20 min, hørtes planlagt ut. jaja i hvert fall ikke snut
Sitat av Hasjmonsteret5 Vis innlegg
veldig nysgjerrig på hvordan i f 1000 benzo kan sporløs forsvinne på 20 min, hørtes planlagt ut. jaja i hvert fall ikke snut
Vis hele sitatet...
Kanska i seg noen, fant en nydelig gjemme plass og Voilà, eller en god tjommi passer på de
20 min er ikke mye. Det er ikke politiet, det er veldig klart. Og hadde det vært de og du hadde gått inn for en såkalt tilståelsesdom så ville du kanskje fått samme straff som jeg fikk for ca. 8 år siden. Altså 5000,- i bøter og 2 års betinget fengsel/prøvetid.

Er de tatt av noen andre enn deg selv så er det nok naboer som du kjenner godt og som kjenner deg godt nok til at de vet du bruker og visste nøyaktig hvor det lå.

Men jeg stemmer på det samme som de fleste andre her: Du har selv tatt de og sikkert fått blackout.
Du kommer ikke akkurat med noen opplysninger som tilsier noe annet.
Sist endret av einsteindragon; 10. oktober 2023 kl. 15:57.