Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1040
Når kjøpte dere en papir avis sist ? 8-)
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Aldri kjøpt faktisk
Hvorfor vil du vite det da?
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Aldri kjøpt faktisk
Vis hele sitatet...
Har ikke du nevnt tidligere at du er 14 år gammel?

Ikke noe galt med det altså, men jeg assosierer alltid papiraviser med godt voksne folk haha
Stavanger Aftenblad for... 8-9 år siden? Trengte noe å lese på mens jeg ventet på en buss og var på kafe.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sunnmørsposten.. må ha vært endel år siden, kjøpte den til bestefar som var på sykehuset. 2008?
Jeg kjøpte abbonement på 12mnd med vg levert på døra til bestemor i jula som var nå.

Men sist jeg handlet fysisk i butikk var vel i fjor påske, da også til bestemor.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av Brukernavn404 Vis innlegg
Har ikke du nevnt tidligere at du er 14 år gammel?

Ikke noe galt med det altså, men jeg assosierer alltid papiraviser med godt voksne folk haha
Vis hele sitatet...
Leser avisa på telefonen, men pleide å lese i avisa som bestefaren min fikk levert, så hver gang jeg var hos han så var det å sette seg ned og få servert karbonade på fine rundstykker fra Xtra og lese avisa foran tv-en mens han så på skiskyting eller håndball
Sist endret av 1Rapper; 8. mars 2024 kl. 08:54.
En uke siden da en guttunge kom på døra og solgte vg helg. Kosta flesk, men støtter iherdig ungdom
Av og til hvis det er noe spennende jeg ser, ellers leser jeg aviser jeg finner på toget til tider, drev mere med det før, samme med magasiner, men er blitt så veldig dyrt.
Tror det var vanlig at papiraviser var del av felleskostnadene av å bo i borettslag før. Fordi husker at vi alle fikk aviser foran døra slutten av hver uke eller no når jeg var en kidd.
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Tror det var vanlig at papiraviser var del av felleskostnadene av å bo i borettslag før. Fordi husker at vi alle fikk aviser foran døra slutten av hver uke eller no når jeg var en kidd.
Vis hele sitatet...
Var vel heller at alle abbonerte på en avis for å følge med i verden. Når jeg vokste opp hadde vi ikke engang telefon og tv var svarthvitt
3/6 mnd aftenposten for et sted mellom 10 og 30 kr for 3-4 år siden. Levert på døra tenkte why not. Det eneste jeg savner med fysisk avis er å alltid ha noe å legge under aktiviteter med sølepotensiale.
Leser papiravis hver mandag til fredag.
Trådstarter
68 7
Sitat av GakkGakk2 Vis innlegg
Hvorfor vil du vite det da?
Vis hele sitatet...
Lurer på så mye rart, nå sitter jo alle på mobilen og ser ingen sitter med en avis lengre
Sitat av Sussex Vis innlegg
Lurer på så mye rart, nå sitter jo alle på mobilen og ser ingen sitter med en avis lengre
Vis hele sitatet...
Jeg så sist noen i fjor som leste avis på t-banen. Så folk leser det fremdeles, men ikke like mye som før.
aldri kjøpt mann 36
Kjøper finansavisen på fredager hvis det er noe spennende stoff i fredagsmagasinet deres Kapital.
Ellers får jeg Dagens Næringsliv i postkassa hver fredag og lørdag.
Det skjer ca 1 gang i året for mitt vedkommende. Ofte når førstesiden eller en sak jeg først har observert på nett/sosiale medier er bak betalingsmur - skaper interesse av et eller annet slag som gjør at jeg "må" lese det.

Ellers abonnerer jeg på et par nettaviser, og det hender at de sender papiravisene sine i postkassen i ny og ne.