Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1877
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Førstegangs tripper pls hjelp meg slutte trippen. hjelper det å spy??
please det er helt jævlig
Du kan jo begynne med å fortelle hva du har tatt. Flein, LSD, Piggeple?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg spiste sikker tilsammen 60-70 flein
Han synes sikkert oppturen er jævlig, trippe kan jo være ekstremt kos. Men man må lære seg å gi slipp! Ellers kan det være jævlig, men du dør ikke. What doesn’t kill you make you stronger

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg spiste sikker tilsammen 60-70 flein
Vis hele sitatet...
Det var dumt.. du får sikkert en heftig ego død, godt det
Sist endret av HallaKompis; 6. oktober 2023 kl. 19:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg spiste sikker tilsammen 60-70 flein
Vis hele sitatet...
Så litt over 2g. Grei dose det . Lenge siden du tok de?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
jeg gjorde som boken sa og skrudde på musikk og pustet rolig føler meg mye bedre. Men føler fortsatt at jeg vil det skal slutte, er med familien og de tror jeg er sykt rar som sier jeg er kvalm også spurte bestemoren min meg om noe men det ble bare til et langt ekko så jeg sa bare "jeg må gå" jeg har nå låst meg inne på rommet som en annen galning
Sitat av Drugs Vis innlegg
Så litt over 2g. Grei dose det . Lenge siden du tok de?
Vis hele sitatet...
Tror 70 flein er litt over 2 gram.. ganske mye over faktisk.

Du er litt dum som tar psykedelika når du er rundt nykter familie.. liksom meningen å ha 1 kompis som tripper med deg, helst utpå landet. Da ser du hva som er vakkert med flein
Sist endret av HallaKompis; 6. oktober 2023 kl. 19:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Tror 70 flein er litt over 2 gram.. ganske mye over faktisk.
Vis hele sitatet...
30stk tørket veier ca 1g sist jeg sjekket. Men er jo vanskelig å vite da.
Lol jeg spiste 4G flein og det var ikke 70stk.. gadd ikke telle, men var mindre enn 70 stk ass. Må si at de var faen meg digre når jeg fant de også, skikkelig store faktisk.
Sist endret av HallaKompis; 6. oktober 2023 kl. 19:53.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
jeg leser litt rart, kommer i bølger men de var ikke tørket jeg var liksom på plukke tur også spiste jeg alt på sånn 5 minutter smakte helt jævlig, jeg trodde ikke det skulle treffe som det gjorde fordi jeg tok 30 tørket og ingenting skjedde så jeg tenkte det ville bli morsomt og sosialt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg leser litt rart, kommer i bølger men de var ikke tørket jeg var liksom på plukke tur også spiste jeg alt på sånn 5 minutter smakte helt jævlig, jeg trodde ikke det skulle treffe som det gjorde fordi jeg tok 30 tørket og ingenting skjedde så jeg tenkte det ville bli morsomt og sosialt
Vis hele sitatet...
Hvor lenge siden du tok første dose? timer?
Hvis du spiste de så anbefaler jeg å spy nå, kommer til å skje uansett. Magen vil ikke fordøye flein drikk te isteden
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tok de 10 over 18 fordi jeg måtte være hjemme snart jeg kom hjem og alt gikk bra så skjedde det med bestemoren min og jeg frika helt ut, mye bedre men ser noen heftige hallusinasjoner
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har spydd allerede
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tok de 10 over 18 fordi jeg måtte være hjemme snart jeg kom hjem og alt gikk bra så skjedde det med bestemoren min og jeg frika helt ut, mye bedre men ser noen heftige hallusinasjoner
Vis hele sitatet...
Bare kos deg mannen. Dette er bra for deg. Gå deg en tur!
Sist endret av HallaKompis; 6. oktober 2023 kl. 19:57.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tok de 10 over 18 fordi jeg måtte være hjemme snart jeg kom hjem og alt gikk bra så skjedde det med bestemoren min og jeg frika helt ut, mye bedre men ser noen heftige hallusinasjoner
Vis hele sitatet...
Trippen er mest intens rundt 2-3 timer etter du har dosert. Etter dette kommer en comedown og du chiller
Se en film på comedown kommer til å se merkelige fjes på en morsom måte.
Sist endret av HallaKompis; 6. oktober 2023 kl. 20:01.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Smiler nå og har latter krampe av Donald Duck som sier «halla kompis!» hahaha
Var i en tilsvarende situasjon en gang i tiden. Gå deg en tur og hør på musikk. Å låse seg inne på rommet gjør ting kjipere. Ja, det er mørkt ute og det kan bli litt skummelt, men det er ikke farlig å være redd.
Du har vært uheldig med settingen din bare..
Ingen grunn til og få panikk, trippen vil gå over etterhvert.
Hold deg fast så lenge og la dette være en livserfaring du tar med deg videre i livet og som du tar lærdom av.
Alt vil ordne seg.

Demp lyset, sett på noe rolig musikk og legg deg ned og slapp av, så lar du trippen gå sin gang herfra og ut.
Vit at alt vil være tilbake til normalen snart.

Drikk vann, spis noe frukt om du har.
Har du en veranda eller mulighet til å gå ut å lufte deg litt et sted hvor det ikke er folk så er det også å anbefale.

Hold ut
Gutten koser seg nå null stress kompis!
Sitat av Bhadra Vis innlegg
Du har vært uheldig med settingen din bare..
Vis hele sitatet...
Uheldig???? Fyren er mest sannsynlig mindreårig og tar sopp på et slekstreff. Værre setting tviler jeg på eksisterer!

Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Gutten koser seg nå null stress kompis!
Vis hele sitatet...
Ser ut som du hjalp han indirekte med brukernavnet og avataren din (:
Sist endret av IneartheDx; 6. oktober 2023 kl. 20:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Var i en tilsvarende situasjon en gang i tiden. Gå deg en tur og hør på musikk. Å låse seg inne på rommet gjør ting kjipere. Ja, det er mørkt ute og det kan bli litt skummelt, men det er ikke farlig å være redd.
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke er farlig å være redd, hvorfor er det farligere å være redd på et rom kontra ute i mørket?
Sist endret av CannaLars; 6. oktober 2023 kl. 20:56.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg

Ser ut som du hjalp han indirekte med brukernavnet og avataren din (:
Vis hele sitatet...
Derfor jeg er her
Må ikke tenke du vil det skal slutte. Du er på toget og må bli med til endestasjonen. Ikke ha en kjip togtur, du sitter på toget uansett hva, du får ikke hoppet av. Tenk at togturen egentlig ikke er ekte en gang, og alt blir vanlig etterhvert. Men akkurat nå må du bare sitte på toget, slappe av, og nyte reisen din, høre på noe god musikk, og tenke på den fine naturen ut av togvinduet.
Anonym bruker
"Overrasket Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det bare meg eller er fleinen jævla sterk i år
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det bare meg eller er fleinen jævla sterk i år
Vis hele sitatet...
Spørs litt hvor de gror jeg plukket i et "fjell" første gangen og jeg fant flein som var drit store trodde ikke de kunne være så store, men det vil si at plassen de grodde på var perfekt for de. Det var gammelt beite (så ingen sauer der) også var gresset veldig langt (blir ikke klipt osv) og da kan de vokse fritt som faen og da blir de veldig sterke hvis det er good soil der.
Sist endret av HallaKompis; 7. oktober 2023 kl. 10:19.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det bare meg eller er fleinen jævla sterk i år
Vis hele sitatet...
Var det jeg tenkte også, men så kom jeg på at jeg bruker pasjonsblomst ekstrakt vær natt og har gjort det over lenger tid. Skulle bare ha en liten kose dose på 0.4g, men endte opp på tur med hodebry, små halliser og kroppslig eufori sterkere enn på molly?? Pasjonsblomst er jo en svak MAOI, så det er min eneste forklaring.

Går du på noe urte greier eller medisiner?
Hvordan gikk dette, dagen derpå?