Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1030
Har søkt litt rundt og funnet mange lignende tråder med alternative løsninger, men klarer fortsatt ikke å fikse problemet mitt. Jeg har en 3 år gammel stasjonær pc, specs kan utleveres om det er nødvendig. Helt fra dag en har jeg hatt det problemet at hvis monitoren min skrur seg av (Typisk etter en lang film), så mister den signal til PCen. Hvis jeg skrur på skjermen igjen får jeg bare "no signal". Den eneste måten å løse dette på er å restarte PCen. Jeg har nylig byttet skjerm til en som desverre skrur seg av enda fortere enn den gamle, så nå klarer jeg ikke å overse det lenger. Ville satt stor pris på om noen her inne kunne hjelpe meg!
Funker det ikke engang å plugge ut og inn kabel'n?
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Funker det ikke engang å plugge ut og inn kabel'n?
Vis hele sitatet...
Nope.. Ikke om jeg drar ut strømtilførselen heller
Hvordan ser strøminstillingene dine ut? Er det satt til å aldri gå i dvale?
Det var satt til at skjermen skulle skru seg av etter 10 min, men det forklarer fortsatt ikke hvorfor jeg ikke får tilbake sinalet uten å restarte pcen. Gjorde om innstillingene der uansett, takk for tips!