Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 11406
Noen butikker som selger bonger, filter, papir etc?
Scorpius pleide å ha.
http://www.shangri-la.no/ midt i sentrum er ett bra alternativ for deg
The Merciful One
mr5050's Avatar
Shangri la
Paper og filter får du kjøpt på alle kiosker i Oslo, også enkelte jokerbutikker.
Ellers har vi de store butikkene som selger "alt", som er Shangri La på oslo s, Scorpius på grunløkka og hemphouse ved kontraskjæret.
Sist endret av pkk1990; 16. november 2013 kl. 12:59.
Jeg foretrekker scorpius v/ Birkelunden fremfor shangri la. Mye trivligere..!
Shangri la var dyrt. Scorpius hadde ikke skikkelig nettside, men hemphouse var billig.

Har sett litt på mulighetene for å bygge noe selv, men mangler delen som går fra cannabisen til vannet og "brenneren".
hvis du er ute etter nettbutikk så kan du likegodt gå for EDIT.com med en gang, beste prisene, utvalget sendetid og service. (vil jeg påstå)
edit.com er en webhost.
Hvor er det de ikke gjør det er vel heller spørsmålet. De selger jo filter, papir osv på Lime til og med. Som er en såkalt vanlig butikk. Men Shangrila er rett ved Jernbanetorget feks.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
hvis du er ute etter nettbutikk så kan du likegodt gå for EDIT.com med en gang, beste prisene, utvalget sendetid og service. (vil jeg påstå)
Vis hele sitatet...
Skriv hele adressen da, det er ikke alle som er med på forkortelsene, jeg regner med du mente http://www.everyonedoesit.com.
Jeg handler hos Happy Price. Ligger i Dronningens gate, 5 min fra Jernbanetorget. De har godt utvalg av bonger, grindere, papes, filter, blunts og det meste. Mye greiere pris der enn på Shangri La. Ryddigere butikk, og en engasjert stoner bak kassa som gjerne slår av en prat. Verdt å sjekke ut!
Er nok happy price og shangrila som gjelder i oslo :P
synes utvalget er noe bedre hos shangrila tho.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Hvor er det de ikke gjør det er vel heller spørsmålet. De selger jo filter, papir osv på Lime til og med. Som er en såkalt vanlig butikk. Men Shangrila er rett ved Jernbanetorget feks.
Vis hele sitatet...
Her hvor jeg bor er det ingen kiosker, butikker eller bensinstasjoner som selger longpaper så jeg må som oftest dra et lite stykke til Lime eller den lille sigarsjappa på Majorstuen. Fikk også høre at de ikke hadde lov til å selge longpaper på Deli lenger, men jeg regner med hun mente at de bare hadde sluttet å selge det.
Sist endret av kosepaa; 19. november 2013 kl. 02:12.
Sitat av ZooFuZ Vis innlegg
Jeg handler hos Happy Price. Ligger i Dronningens gate, 5 min fra Jernbanetorget. De har godt utvalg av bonger, grindere, papes, filter, blunts og det meste. Mye greiere pris der enn på Shangri La. Ryddigere butikk, og en engasjert stoner bak kassa som gjerne slår av en prat. Verdt å sjekke ut!
Vis hele sitatet...
Det blir feil å si. De har et veldig lite utvalg, men de har mye fint.
Sist endret av PerPerPerPer; 19. november 2013 kl. 07:27.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Det blir feil å si. De har et veldig lite utvalg, men de har mye fint.
Vis hele sitatet...
Da ble jeg vel bare overvelmet av ekstase Kanskje ikke stort utvalg i forhold til andre butikker å sammenlikne med, men mye fint ja!
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Har et spørsmål ang. Kjøp av utstyr på shangri la, jeg vet det er 18års men følger de den? Kan jeg få kjøt på de andre dere snakka om?
Sitat av lurvelen Vis innlegg
Har et spørsmål ang. Kjøp av utstyr på shangri la, jeg vet det er 18års men følger de den? Kan jeg få kjøt på de andre dere snakka om?
Vis hele sitatet...
Hvis du ser ut som om du er 14 tror jeg ikke du får kjøpt noe der.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Hvis du ser ut som om du er 14 tror jeg ikke du får kjøpt noe der.
Vis hele sitatet...
Er 17. Har vell alt en 17 åring skal ha. Bare et problem... min skuffende skjeggvekst
Sist endret av lurvelen; 25. november 2013 kl. 20:50.
Sitat av lurvelen Vis innlegg
Er 17. Har vell alt en 17 åring skal ha. Bare et problem... min skuffende skjeggvekst
Vis hele sitatet...
Det burde ikke være et problem. Hadde ikke særlig skjeggvekst når jeg var 17 jeg heller, men jeg fikk kjøpt. (Hjalp kanskje å være nesten 2 meter).
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som vet hvor lenge Happy Price er åpent i dag (lørdag)?
Sitat av random76010 Vis innlegg
Noen som vet hvor lenge Happy Price er åpent i dag (lørdag)?
Vis hele sitatet...
Happy Price har åpent hver dag fra 09 til 20
Vertfall det som står på rabattkortet mitt