Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2572
Hay jeg er ny medlem på dette forumet, ble medlem her på grunn av min innteresse for UE å slike ting. Ble tipset om denne siden fordi jeg kjenner få her på Hedemarken som også er sykt opptatt av UE.
Det jeg trenger er tips om steder rundt om i en av følgende fylker. Oppland/Hedemark/Akershus/Oslo jeg trenger på en måte inside information om steder av innteresse.
Har ikke lyst til å kjøre en stund ikke få utforsket noe i det hele tatt.
Ta det gjerne på på privat melding/mail.
Jeg å min gode venn er seriøse UE individer som ikke kødder/rundt å leker fjortiss.
Helst steder som ikke er bebodd av narkomane å slik.
Vi er også inntrisert i historien bak byggningene/stedene vis det finnes.
Det gjør av vi får litt ekstra ut av UE Operasjonene.
Vi driver ikke med hærverk/bråk å slikt.
Vi er bare opptatt av UE.

Alle tips mottas med stor Takknemlighet.


Mvh UrbanFreak86
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Trådstarter
Urban Exploration.
Altså Urban Utforskning.
AV gamle/forlatte byggninger/Fabrikker/Lager/militære bunkere osv.
aha....
hva med lier/dikemark mentalsykehus her i oslo???
hørt det er ganske creepy men....
tråd om det her:
http://www.freakforum.nu/forum/showt...+mentalsykehus
ellers er det mange andre spennede bygninger i oslo men da må du nokk framm med hengelås-klippern....
er det aktuelt??P
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Trådstarter
Sitat av slayer
aha....
hva med lier/dikemark mentalsykehus her i oslo???
hørt det er ganske creepy men....
tråd om det her:
http://www.freakforum.nu/forum/showt...+mentalsykehus
ellers er det mange andre spennede bygninger i oslo men da må du nokk framm med hengelås-klippern....
er det aktuelt??P
Vis hele sitatet...
Takk for svare ditt.
Lier har vært der å sett alleredde. Men synes det lå litt for nærme de andre avdelingene som fortsatt var i bruk. Dessuten så kom det en god del. Politi biler mens vi var inni der. Å da ble vi ganske nervøse. Var en slik Volvo V70 tror jeg å en slik Ford Excursion tror jeg. Vi var der før dørene ble sperret med planker osv.
Men hvordan kommer man til Dikemark? Har du noe Kart osv vis man kommer fra E18 fra Oslo?
hmm... alldri vært der selv egentlig... leste i den andre tråden her på forumet at det skal være her:
http://www.gulesider.no/kart/index.c?id=a_1934049
kan nokk ikke svare så mye mer om dikemark... aldri vært der selv som sagt....men tror don det meste er dekt i de 42 sidene i forumtråden.... hehe..... lykke til....

Slayer
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Trådstarter
Men du vet vel ikke om noen gamle bunkere å slik, altså forlate miliære byggninger.
Vi har jo trossalt en god del slike militær leirer rundt her. Terningmoen, Rena Leir og Jørstadmoen.

Jeg så at det var en bruker som nevnet noe med noen gamle bunkere i nærheten av Elverum! Men det ble ikke nevnt noe mer om det.
Er noen bunkere + et gedigent vannverk ved skullerud. Send meg pm