Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2855
Her er det: (Siden er laget for å være enkel)

http://infiltrasjon.atspace.com/
Feil adresse? Får bare opp "Cannot find page/server"
Funker nå, da... Bare atspace/zettahosting som er litt trege med å føre inn subdomener på serveren sin.
Trådstarter
17 0
Nei, bare jeg som oppdaterer den..
Nå ja, men ikke da.. --Dette var snakk om hvordan forholdene var 56min før du konverterte til Eurofoto, vettu.. =)


(EDIT:) Det spiller ingen rolle hva det var akkurat da; bare flås fra min side å kommentere det på den måten jeg gjorde, sorry..

Album'et er stilig nok, men hva vil du uttrykke med de greiene her? -Vært tøffere med bilder av svære rom dere var inne i osv., og ikke bare nærvøse/stressa nærbilder av klordunker, o.l.

Men stå på, for all del..
Sist endret av snudebil; 18. november 2006 kl. 04:47.
Rusbrus: Hva er de første greiene man får se?
Trådstarter
17 0
Det første bildet er av en rensegreie. De tingene som er under er "søppel" renset fra vannet, antar jeg. Du får se den ca 1:14 ut i filmen.

Skal bruke digitalkameraet mitt neste gang ^^, fant liksom ut at jeg skulle dra 30 min før jeg gjorde det.. hehe.
Var egentlig ikke meningen å legge ut bilder osv, men faen, måtte jo det så bildene og filmene er ikke alle tiders, men skal ta en tur ned dit snart igjen.

Filmingen må tas av mobilen, siden jeg ikke har filmkamera.
Blir litt vanskelig å ta bilder av hele rom, fordi det er jo mørkt.. Kan jo prøve å slå på lyset da

På slutten av filmen ser man en rød dør. Det er døra opp til selve bassenget. Den får gåes i gjennom neste gang ^^, Kanskje jeg får en gratis dukkert oxo hehe
Men er litt redd for alarmer osv.. Men vi får se =)
Sist endret av Rusbrus; 18. november 2006 kl. 05:14.
Prøv å slå på lyset neste gang da.
Hvis der er vinduer mot usiden av byggningen der, så ville det vel trukket litt unødvendig oppmerksomhet dersom lyset i den lokale svømmehallen plutselig ble slått på etter stengetid/om natten?