Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  192 606327
HeyA!

Ny bruker her, håper jeg har posta riktig sted.

Lovte en kar at jeg kunne gjøre 1500 kr til 15,000 på en helg igår, men det er allerede gjort. Jeg pleier ikke å ta ut såpass store beløp, og har en viss aning om at det blir krevd inn skatt osv på det. Jeg tror jeg har skaffet meg en løsning, men er ikke helt sikker.

Er registrert på neteller(elektronisk lommebok som skrill(moneybookers f.eks.)), og de har noe som heter Net+ card. Dette kortet har fra før, men aldri brukt i minibanker osv, selv om jeg har bekjente som har gjort det.

Greia er jo at jeg er keen på å sette disse pengene inn på kontoen min igjen, uten å få en masse spørsmål. Grunnen til dette er at 15k er ikke no man setter inn i banken hver jævla dag. Mulig jeg er paranoid, men om jeg f.eks. bare bruker sånn innskudds-automat de har på DNB diverse steder, sette inn 5k flere ganger osv?

Og ja, grunnen er selfølgelig at jeg ikke gidder av prinsipp og betale skatt av penger jeg spiller på nettet, pga norsk tipping sine utvalg er til å spy av. Jeg har en jobb, betaler mye skatt fra før. Tippingen er en sideinntekt som kun jeg har noe med, imo.


Takk for svar ,og svar gjerne på spørsmålet. Ønsker ikke å høre om at jeg er fæl av regelryttere.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
f.eks. bare bruker sånn innskudds-automat de har på DNB diverse steder, sette inn 5k flere ganger osv?
Vis hele sitatet...
Det skal gå fint.
Som regel vil det gå bra med enkeltbeløp en gang i ny å ne.
Bankansatte blir bare obs hvis det kommer flere beløp jevnlig.
Konge Takk for hjelp
hvordan har du klart det på en helg?

Enten er du jævlig god i poker o.l, ellers så hadde du sykt flaks (rullette osv)
Lukter martingale? :P
kjedelig streiting
Du lovte en kar at du skulle gjøre om 1500 til 15000, men det er altså du som skal ha pengene inn på din konto? Hva med å bare gi dem til han, hvis det er han som skal ha dem? Og det er merkelig at du ikke har erfaring med den typen beløp hvis du tydeligvis har er så selvsikker på å kunne gjøre om småbeløp til store beløp på 2 dager. Men du gjør det kun kanskje for andre? Hva med å bare bruke kontantene i butikken, og heller la noe av lønna di stå på kontoen?
Sitat av D_P Vis innlegg
hvordan har du klart det på en helg?

Enten er du jævlig god i poker o.l, ellers så hadde du sykt flaks (rullette osv)
Vis hele sitatet...
Jeg er bare sykt rutinert i sportsbetting.

PIX OR IT DIDNT HAPPEN

Er mine penger ja, spilte de bare for å vise at det går ez med mye kunnskaper, research osv, selv om man seff kan bomme.
Respekt. tross nicknamen din :P huff
Sitat av Bunker Vis innlegg
Respekt. tross nicknamen din :P huff
Vis hele sitatet...
Ty. Vel, de fleste andre random nickene var brukt så
Nice! Faen du er flink
Sist endret av hnr; 13. mai 2012 kl. 12:09.
Sykt bra- Skulle ønske jeg var så god på oddsen ja Gratulerer så mye
Altså, så lenge ingen av enkeltgevinstene er over 10K så er det ingen skatt uansett. Så da kan du bare overføre pengene direkte til konto.

Dersom du over tid vinner veldig mye penger er det greit å beholde dokumentasjonen på at ingen av enkeltgevinstene er over 10K
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Latterlig imponerende.
Det skal du ha.
Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Latterlig imponerende.
Det skal du ha.
Vis hele sitatet...
Thanx.

Går veldig bra for tiden, dog kunne det blitt nye 20k av 500 kupongen min idag.

link

den ene kampen som røyk som jeg trengte 4 mål eller mer.. 1-2 til 31 minutter. Jævlig kult hahaha
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Hvor er det du spiller?
Betsafe/bet365
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Okey, spiller selv på betsson.
Føler de ikke har så mange alternativ på kampene sine som jeg gjerne skulle ønske.
på heltid
iSkurk's Avatar
Ble bare nyskjerrig, men er det noen slags mulighet for at en under 18 kan registrere seg på en betting side uten at det blir oppdaget?
Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Okey, spiller selv på betsson.
Føler de ikke har så mange alternativ på kampene sine som jeg gjerne skulle ønske.
Vis hele sitatet...
Anbefaler at du registrerer deg flere steder, slik at du får tilgang på flere oddsmuligheter og kan dra nytte av oddsvariasjonen hos de ulike aktørene. Har du noen kamper du ønsker å spille på kan det f.eks. være høyere odds for det og det utfallet hos Unibet kontra Betsafe.

Sitat av iSkurk Vis innlegg
Ble bare nyskjerrig, men er det noen slags mulighet for at en under 18 kan registrere seg på en betting side uten at det blir oppdaget?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig, det er internett vi snakker om her. Så lenge du registrerer deg med opplysninger som tilhører en myndig person vil det ikke bli noen problemer når du skal gjøre uttak av eventuelle gevinster. Riktignok vil flere bookies be om ytterligere bevis (ID-kort, kontoutskrifter, osv.) på at du er den du utgir deg for å være, før du kan foreta pengeuttak.
Sist endret av Tawon; 14. mai 2012 kl. 03:04.
Oppsummering av hva som er mest relevant for nettpokergevinster:

Enkelt gevinster under 10.000 kroner er skattefrie. Så f.eks. vinner du 3.000, 7.000, 4.000 og 9.000 (totalt 23.000) i forskjellige omganger i løpet av en kveld er disse gevinstene skattefrie.

Enkelt gevinster over 10.000 kroner er skattepliktige. Du er ansvarlig for selv å føre disse opp i selvangivelsen din. Du betaler 28% skatt. Du får fradrag for innsatsen i det spillet du vant på.

Lever du av nettpoker kan du måtte betale skatt fra første krone. Da kommer det inn under næringsvirksomhet.
Ligningskontoret kan kreve dokumentasjon fra deg. Du har bevisbyrden på at enkelt gevinstene er under 10.000 kroner.

Ligningskontorene kontrollerer inntekten din og har du store inntekter som ikke er gjort rede for har har du bevisbyrden på din side. Blir du tatt i skatteundragelse av gevinster kan du risikere fra 30% straffeskatt opptil 60% samt straffeforfølgelse i alvorlige tilfeller. Vi oppfordrer alle til å være ærlige og oppgi gevinster på selvangivelsen.

Du har jo ikke vunnet over 10 000,- på et enkelt spill, så du kan helt trygt overføre de på kontoen din uten at du trenger å skatte :-)
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Ble bare nyskjerrig, men er det noen slags mulighet for at en under 18 kan registrere seg på en betting side uten at det blir oppdaget?
Vis hele sitatet...
Anbefaler da at du registrerer deg hos evt, unibet. Har aldri måtte bekrefte min identitet der.
Sitat av Poppee Vis innlegg
Enkeltgevinster under 10.000 kroner er skattefrie.
Vis hele sitatet...
Kilde på det utsagnet.
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Ble bare nyskjerrig, men er det noen slags mulighet for at en under 18 kan registrere seg på en betting side uten at det blir oppdaget?
Vis hele sitatet...
yepp, men anbefales ikke da det blir problemer når du skal få ut pengene.
Gjør du karriere som tipser, eller er det bare for din egen del du spiller?
Sitat av Verilon Vis innlegg
Gjør du karriere som tipser, eller er det bare for din egen del du spiller?
Vis hele sitatet...
Bare for min egen del. Spilte forresten en kupong i forigårs etter å ha cashet ut mesteparten...

http://img.ctrlv.in/4fb4098faabcb.jpg
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
Bare for min egen del. Spilte forresten en kupong i forigårs etter å ha cashet ut mesteparten...

http://img.ctrlv.in/4fb4098faabcb.jpg
Vis hele sitatet...
Konge den ja
http://img.ctrlv.in/4fb833af62ca3.jpg

Etter en masse henvendelser om tips osv... så lar jeg dere få noe goodshit til søndagen om dere vil tjene en slant...
Sist endret av ParadiseIselin; 20. mai 2012 kl. 01:58.
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
http://img.ctrlv.in/4fb833af62ca3.jpg

Etter en masse henvendelser om tips osv... så lar jeg dere få noe goodshit til søndagen om dere vil tjene en slant...
Vis hele sitatet...
Du burde starte din egen oddstipp tråd her på freak :-) så kan alle freaks bli rike! hehe:=)
Der fikk jeg en god del meldinger om bl.a. studenter som hadde tjent et par tusenlapper
Bare hyggelig å hjelpe.

Alt gikk rett inn.
Vil bare si tusen takk for tipsene! Hadde vært flott om du åpnet en ny tråd der du kan gi oss gode råd.
Du er helt syk!
Stor respekt
Hadde jeg visst hvordan jeg kan gi kp hadde du nok fått en god del fra meg;P
Bryr meg ikke om KP. Bra om noen fikk fulgt dem hvertfall. Kan sikkert opprette en ny tråd neste helg ellernoe hvor jeg samler alt.
Det setter ihvertfall jeg stor pris på, prøvde meg med 1400 kroner på at Norge slo Russland og at Sogndal slo Brann men det gikk ikke så veldig bra egentlig:P
Hvis noen vil doble pengene sine;

MyPa - VPS
Over 2,5 mål @2,15 i odds på unibet.
Satsa selv på den der og vant meg 5000,-
TUsen takk!!!
Veldig bra at folk fulgte tipsene.

Jeg leter fortsatt etter en god måte å ta ut pengene fortest mulig på, da det virker som at jeg kun kan ta ut 4,000,- om dagen i minibanker. Har prøvd å f.eks. først ta ut 2,000 x2 på en minibank, og da går det ikke å ta ut mer i andre

Jeg kan jo kjøpe ting på nettet osv.. brukte kortet i en butikk etter jeg hadde tatt ut, funka bra. Noen som har no forslag? Paypalen min er stengt, så får ikke overført til den via kortet.

fts
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
Veldig bra at folk fulgte tipsene.

Jeg leter fortsatt etter en god måte å ta ut pengene fortest mulig på, da det virker som at jeg kun kan ta ut 4,000,- om dagen i minibanker. Har prøvd å f.eks. først ta ut 2,000 x2 på en minibank, og da går det ikke å ta ut mer i andre

Jeg kan jo kjøpe ting på nettet osv.. brukte kortet i en butikk etter jeg hadde tatt ut, funka bra. Noen som har no forslag? Paypalen min er stengt, så får ikke overført til den via kortet.

fts
Vis hele sitatet...
Hvor spiller du? Unibet overfører rett til konto. Om du skal ta ut mer enn 4000,- kan du gå i en bank fillial.
Prøv å ta ut penger i kassa når du handler middag trur de fleste kan ta ut 1 eller 2000 kr ellers kan du stikke på postkontoret hvis du har DNB
kjedelig streiting
Er det ikke passe høye gebyrer for bruk av netellerkortet, og ved veksling av valutaen du har på kortet til NOK? Isåfal så må det vel være bedre å bare kjøpe et spendon kort for kontantene du har tatt ut, og opprette en paypal konto med det.

Fant forresten denne linken, hvor skattetaten påstår at de har begynt med stikkprøver på utenlandske kort som det neteller og skrill utsteder, så om du fortsetter å vinne like mye kan det jo være verdt å se seg etter en ny måte å ta ut pengene på, evt skaffe seg en konto i panama. I hvor stor grad skattetaten får sjekka korta vet man jo ikke, kan jo også være en bløff.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Er det ikke passe høye gebyrer for bruk av netellerkortet, og ved veksling av valutaen du har på kortet til NOK? Isåfal så må det vel være bedre å bare kjøpe et spendon kort for kontantene du har tatt ut, og opprette en paypal konto med det.

Fant forresten denne linken, hvor skattetaten påstår at de har begynt med stikkprøver på utenlandske kort som det neteller og skrill utsteder, så om du fortsetter å vinne like mye kan det jo være verdt å se seg etter en ny måte å ta ut pengene på, evt skaffe seg en konto i panama. I hvor stor grad skattetaten får sjekka korta vet man jo ikke, kan jo også være en bløff.
Vis hele sitatet...
noia.

Er ekstreme gebyrer jo.. betaler jo fort 300,-, ja 300,- for å ta ut 4,000... helt sinnsvakt..

Paypal har jeg tenkt på.. problemet er at jeg har glemt svaret på hemmelige spørsmålet, og den andre eneste måten er å skrive gamle kort nr som jeg har registrert. Dette kortet har jeg lånt bort for lenge siden, og denne personen har klart å miste det
banken vil av en eller annen grunn ikke oppgi hva kortnummeret var...
Har vell ingen "tips" til kamper som går ikveld? hadde satt stoooooor pris på det
Det skal nok komme et tips eller to om jeg finner gode spill. Om jeg er veldig usikker lar jeg selfølgelig heller være.
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
noia.

Er ekstreme gebyrer jo.. betaler jo fort 300,-, ja 300,- for å ta ut 4,000... helt sinnsvakt..

Paypal har jeg tenkt på.. problemet er at jeg har glemt svaret på hemmelige spørsmålet, og den andre eneste måten er å skrive gamle kort nr som jeg har registrert. Dette kortet har jeg lånt bort for lenge siden, og denne personen har klart å miste det
banken vil av en eller annen grunn ikke oppgi hva kortnummeret var...
Vis hele sitatet...
Om dette ikke er et engangstilfelle, men noe du faktisk har tenkt å tjene en del penger på videre, så ville jeg rett og slett skatta av det. Om dette er et engangstilfelle ville jeg ikke brydd meg og tatt ut noen tusenlapper i uka og satsa på å ikke bli tatt.
Ville mye heller hatt god samvittighet og ingen bekymringer med 20k ekstra i måneden, enn dårlig samvittighet og (minimal) sjanse for straffeskatt med 30k ekstrainntekt i måneden.
Om smellen kommer og pengene er borte er det ikke sikkert oppturen du har på oddsen fortsetter, og du sitter med skjegget i postkassa.
Sitat av LaDa Vis innlegg
Om dette ikke er et engangstilfelle, men noe du faktisk har tenkt å tjene en del penger på videre, så ville jeg rett og slett skatta av det. Om dette er et engangstilfelle ville jeg ikke brydd meg og tatt ut noen tusenlapper i uka og satsa på å ikke bli tatt.
Ville mye heller hatt god samvittighet og ingen bekymringer med 20k ekstra i måneden, enn dårlig samvittighet og (minimal) sjanse for straffeskatt med 30k ekstrainntekt i måneden.
Om smellen kommer og pengene er borte er det ikke sikkert oppturen du har på oddsen fortsetter, og du sitter med skjegget i postkassa.
Vis hele sitatet...
Jeg tar hvertfall sjansen denne måneden, så vet jeg hvertfall hva jeg skal gjøre i fremtiden. Satser bare mange "små" beløp så det kryper under 10k pr gevinst.

f.eks. satse 900 på en kupong med 10 i odds, evt 3 kuponger på 4xx.. så kan jeg dokumentere det om man blir fanget opp av den dobbeltmoralske stat.

"kun norsk tipping som er "lovlig", men om du spiller andre steder, skal vi faen hakke meg ha 28% av gevinsten din!!"
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Hadde vært flott med 5-6 raske på konto ja, men aldri prøvd meg på betting..
Noen kamptips til i kveld?
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av 112kr Vis innlegg
Noen kamptips til i kveld?
Vis hele sitatet...
Dårlig med kamper i dag og i morgen, i hvertfall i de nærliggende ligaene som de skandinaviske og de fire store. På onsdag er det runde i både Norge, Sverige og Danmark.

Har lagt oddsingen litt på hylla, men fant mange gode analyser og tips på oddsen.nu.
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Hvis noen vil doble pengene sine;

MyPa - VPS
Over 2,5 mål @2,15 i odds på unibet.
Vis hele sitatet...
Gratulerer.

[COLOR="LightBlue"]resultat: 1-0[/COLOR]
Sist endret av ParadiseIselin; 21. mai 2012 kl. 19:28.
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
Gratulerer.

[COLOR="LightBlue"]resultat: 1-0[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Haha. TROLLED!

Har mer peiling på tennis jeg.
Paire vinner over Roger-Vasselin imorgen til 1,67 @Unibet
Ferrero vinner over Haase til 1,60 @Unibet

Spillbar begge to
Sist endret av Soppinfeksjon; 21. mai 2012 kl. 19:51.
Fikk inn en grei en idag :-)

GIF Sundsvall - IF Elfsborg KampOrdinær spilletid Dine veddemål: 2

IK Brage - Östers IF KampOrdinær spilletid Dine veddemål: 2

Randers FC - FC Vestsjælland KampOrdinær spilletid Dine veddemål: 1

Ullensaker/Kisa - Tromsdalen KampOrdinær spilletid Dine veddemål: 1


Alle vant her, Kisa spiller i morgen. Har stor tro på de :-)
13,88 i odds, 500,- blir fort 7000,- raske