Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 5678
Opprinnelig postet av Gusto
Golder: Jeg har Telenor 704/128, men ingen begrensning. Det rare er at prisene til Telenor har steget og synket med årene, men min pris har ligget på 450 kr hele tiden. Uten binding.
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt det er fordi du har ungått å endre produkt eller feks flyttet siden du bestilte det gamle produktet. Men flytter du eller vi ha høyre hastighet, måtte du gå over på ADSL produkt med begrensning. Fare for at Telenor vil konvertere alle sine kunder etter hvert til de nye produktene, men det kan også bety at du kan gå fra 704/128 til 2048/256 fordi prisen er lik

JD
Opprinnelig postet av meitemark
De som har gamle kontoer med 704/128 fri nedlastning, vil mest sannsynlig IKKE bli berørt, siden det ikke er et produkt Telenor selger lenger.
Vis hele sitatet...
Vil nok tro at prisendringen først gjelder for nye kunder som bestiller, og så senere er det fare for at gamle kunder blir overført til de nye produktene siden Telenor ikke selger de lenger. Men som sagt kan være at en del vil tjene på det hvis de får en høyere hastighet til samme pris, selv om de får begrensning. Skal jo litt til å laste ned 30 GB hver mnd

JD
Skjedde lite 3. mars.. Vi får se igjen den 17..
Gleder meg som en hest
▼ ... over en uke senere ... ▼
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
nå ser det ut til at dette blir en realitet.
ikke helt etter tidsskjema vi først hadde fått opplyst, men ikke langt i fra
Ser mange som forherliger NGT her... Har ALT annet enn gode erfaringer med det Pompel og Pilt selskapet.... Ingen som tar telefonen, regninger med feil, purringer på regninger som er betalt, inkassovarsel på regninger som er betalt, ingen som tar telefonen når jeg skal snakke med dem og si at regninga de vil sende til inkasso er betalt....

JÆVLA AMATØRER!

Så nå har jeg H-Link, tråløst "bredbånd"
Skal iflg leverandør være 512/512, men varierer litt... Har vel på det dårligste vært nede i 460kbps, men er ytterst sjeldent jeg er så lavt. Normalt ligger jeg mellom 490 og 530kbps begge veier... Har faktisk vært helt oppe i 123KB/s på nedlasting fra en FTP.. det skulle jo utgjøre drøye 1024kbps...
Pris: 395,-/mnd uten noen som helst form for begrensning...
Eneste aber er at AP'et er satt opp med NAT... noe som irriterer meg en aldri så stor smule...
Sist endret av DJtm; 16. mars 2004 kl. 06:05.