Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1203
Nå har det seg slik at jeg har ufattelig lyst til å ta meg en tur å sjekke ut gamle Lier Mentalsykehus, men jeg er ikke så veldig glad i politi og vil helst ikke ha noe stort med dem å gjøre.

Derfor lurer jeg på om det er noen som kan dele litt info hvis dem har ang. hvem som er grunneier der Lier Mental ligger, som nevnt vil jeg helst slippe å havne i klemme med politet.

Vet ikke helt om posten hører til her men regner vel med det siden det går under det å komme seg inn på et sted som egentlig er stengt.
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Nå har det seg slik at jeg har ufattelig lyst til å ta meg en tur å sjekke ut gamle Lier Mentalsykehus, men jeg er ikke så veldig glad i politi og vil helst ikke ha noe stort med dem å gjøre.

Derfor lurer jeg på om det er noen som kan dele litt info hvis dem har ang. hvem som er grunneier der Lier Mental ligger, som nevnt vil jeg helst slippe å havne i klemme med politet.

Vet ikke helt om posten hører til her men regner vel med det siden det går under det å komme seg inn på et sted som egentlig er stengt.
Vis hele sitatet...
Grunneier er Buskerud Sentralsykehus.
Takk, da blir det nok en telefon til en eller annen der