Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2351
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har en 70 mg pille , har aldri brukt det før, er det farlig om jeg svelger den
Nei men du kommer ikke til å få sove i batt
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får ikke sove om du tar den! Vent til i morgen tidlig, lover at det er verdt det
Mvh. Aduvanz-bruker
Del den i 3, ellers får du bare angst av så mye
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg er 50mg alt for mye. Rett og slett veldig ubehagelig. Folk tåler forskjellig, men jeg ville delt den i 2 om jeg ikke var vant med den type medisin. Det er uansett ikke farlig med mindre du har en hjertesykdom.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
da jeg sporadisk brukte disse tok jeg 60-100mg ca klokka 1600 og da koste jeg meg veldig fram til 0400 ish og gikk og la meg. Har brukt amf noen ganger etter deg og må si jeg likte aduvans bedre for det er så mye mer forutsigbart.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med toleranse er jeg oppe i 300mg for en mild eufori.
3-4dagers avbrekk trenger jeg 120mg.
Har ikke dette på resept, heller ikke ADD/ADHD.
Det er en grunn til at du har opptrapping på medisiner, fordi du ikke skal få overdose, som ikke alltid betyr død, men som gir ubehagelige bivirkninger. Kroppen din er ikke kjent med stoffet. Sier seg selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har en 70 mg pille , har aldri brukt det før, er det farlig om jeg svelger den
Vis hele sitatet...
Hvordan fikk du tak i den?
Med mindre du har underliggende tilstander som hjertefeil eller lignende så er ikke Amfetamin farlig i seg selv.
Hvis du ikke har tatt dette før så vil 70 mg treffe deg ganske hardt. Men det er gøy.
Hvis kaster opp har du tatt for mye. Sånn er kroppen.

Etterpå bør du reflektere over hva du akkurat gjorde. Du syntes sikkert at det var deilig.
Du kan ikke få gode følelser gratis i form av piller. Det er alltid en konsekvens.