Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1713
Det jeg pleier å gjøre er å legge imøvane/zopiclone i en kapsel. - Når jeg tar den passer jeg på å drikke mye(0.5l) sånn at kapselen får en rask veg til magesekken. Om du ikke gjør det risikerer du at kapselen blir liggende i halsen for da vil dette ikke ha effekt. Selv kjenner jeg nesten ingenting om jeg gjør dette, funker i store mengder også har spist 8stk nå og kjenner ikke mye til smaken.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er den smaken så ille? Jeg har aldri fått noe effekt av imovane, har prøvd med alkohol, weed og benz og alene. Aldri kjent noe som helst. Hva kommer det av? Sove får jeg heller ikke.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så da unngår man å få den metalliske smaken i munnen dagen etter? Selv svelger jeg pillen fint ned med masse vann og gjerne noe mat... Får den verste smaken i munnen dagen etter...
Tar vann eller saft i munnen først, slenger inn pilla og svelger før den synker til tunga.
Etter 8 stykker hadde ikke jeg kjent verken smak, lukt eller noe som helst. Men den værste smaken er dagen derpå uansett, kom med update når du har våknet igjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så da unngår man å få den metalliske smaken i munnen dagen etter? Selv svelger jeg pillen fint ned med masse vann og gjerne noe mat... Får den verste smaken i munnen dagen etter...
Vis hele sitatet...
Det gjorde jeg også først men er vesentlig forskjell på den metoden du sier og den jeg nevnte istad. Da tenker jeg også på dagen derpå.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er oppskriften for å unngå den ekkle smaken..
Har ikke imovane nå for å teste det ut, men noen andre her som kan prøve det ut og sjekke ut om det funker? =)

Synes imovane er så ekkelt pga dagen etter smaken i munnen, æsj..

Har du kommet med et smart triks, tusen takk hvis det funker =)
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt off-topic i forhold til trådstartt, men har en god del Imovane 7,5mg. Kun brukt det for å få sove en gang i blant. Hva slags rus kan man få av disse, og hva slags doser anbefales? Blir man ikke trøtt av høyere doser eller snur virkningen?