Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1527
Hva slags erfaring har folk med dette? Har kun tatt flein sammen med en mindre gruppe venner, og vurderer å ture på en fest med en del folk til helgen. Stor sjanse for å bæde kanskje?

Noen tips og triks?
- Ikke ta mye. Jobb deg opp.
- Vet du hva slags folk du er på fest med? Hvis du er på fest med vanlige, oppegående og sunne folk er det ikke noe stress. Er du på fest med de som bæder på alkohol er det ikke så gøy.


Har du noensinne hatt en bad tripp?
Det er ikke akkurat godt egnet for fest, spesielt ikke en fyllefest. Å ture hardt med drita folk rundt seg er ikke gøy. Det kan imidlertid være interessant i små doser, bare for å gi en liten ekstra glød.
Ville anbefalt deg å vente, høres ikke ut som noen spesiell bra setting.
Spar det så du heller kan unne deg en skikkelig fin opplevelse en annen gang.
Sist endret av Dantello; 11. juni 2018 kl. 19:55.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg har vært på flere fester med flein innabords.

Det er som mentamelt sier, for mye er ikke gøy, men en liten glød var bare bra og ikke merkbart for andre.

Med liten glød mener jeg; ikke over 0,6g tørket flein.
Sist endret av Carmex; 11. juni 2018 kl. 20:36.
Isåfall lav dose, 10-15 sopp
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I mine øyne så egner ikke flein seg på fest, med mindre det ikke er så alt for mange folk og alle andre turer også. Selv om jeg mener jeg er en utadvent og stabil kar når jeg er nykter, blir det for min del blir det bare masete, og stor sjangse for at jeg begynner å bæde. Det blir også i mine øyne helt feil bruksområde for flein. Ta det i naturen eller en stille og rolig kveld hjemme med venner.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke erfaring med flein, men har prøvd cubensis.. jeg ville ikke anbefalt sopp på fest! er ikke akoratt noe "fest" dop spør du meg
Kommer veldig an på hvor det er, og enda mer klientellet. Jeg pleier å ha benzoer i bunn når jeg tar psyk-ting ute blant folk jeg ikke kjenner godt, men det blir en annen greie. Ville i så fall tatt en veldig lav dose og heller hatt med litt mer hvis du følern og ting er artig og trygt etter en stund (par timer)

Men flein, og andre ting av samme natur, er ikke noe fest-greie egentlig. Mer en solo- eller med venner du føler deg safe med greie.
Det gjør interaksjoner med andre mennesker, som er en fest, til en veldig merkelig greie. Eller med en lav dose, en forsterket opplevelse av andre mennesker, spesielt om du har øyekontakt og snakker med noen.

Det ekstra laget på ting kan være helt fett, eller det kan være ubehagelig, det er ikke godt å si på forhånd.
Spiste 1g flein en gang før jeg gikk på pub. Det endte med vanvittig rar følelse og mye stress, folk begynte å se ut som fugler og alt var bare rart. Ble bedt om å drikke ut av en kompis av meg, og gå hjem. Han skjønte at jeg hadde tatt noe. Ble heldigvis ikke noe mer scene ut av det, ble heller ikke utvist fra stedet.

I en annen setting og med passelig dose, så går det ann spise flein på fest, men det anbefales å holde seg til øl, og sørge for et moderat alkohol inntak.
Ideelt sett så bør man være et vennegjeng som har god fartstid både med hverandre og med sopp alene og i kombinasjon med alkohol.

Har mang en gang sittet alene på lavere doser flein med et par pils å hørt på musikk å kosa meg, men har følt at det godt kunne vært flere folk med i bildet.
Pleier å få de helt syke latterkrampene og masse deilig eufori. Musikk blir også helt fantastisk.

Så ja, som alle andre sier, definitivt ikke noe party dop, men jeg vil gå så langt som å si at om forholdene er til stede, så kan man ha det ganske så fucking fint på sopp sammen. Husk bare å ha noe pot på nedturen. evnt peaken for de som foretrekker det.