Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1443
Nå skal det komme ett spill som heter Ethnic Cleansing som går ut på å drepe folk som ikke er av den ariske rase.

Hjemmeside

Screenshots <-- Legg merke til sjette bildet.

Hva syns dere om dette? Er dette å gå for langt?
Better than thou.
Om det er å gå for langt!? Jesus Christ denne karen er jo helt føka i hodet jo! Det spillet burde være bannet for lengst.
Er rasisme å gå for langt?
Personlig syns jeg det, selv om dette spillet muligens er ment som en spøk.
Forkastelig.. det er noen som har lagt litt arbeid i det i alle fall, utifra screenshotsene... Hoooly Maloney...


-
ser ikke bort ifra at det er alvorlig.. se det derre resistance magazine, er jo faen meg rasistisk ukeblad
-
Sist endret av Grim; 20. februar 2002 kl. 23:33.
Q.)Why do you advertise "Realistic Negro Sounds" and then only have monkey and ape sounds?
A.)Because it's funny.


Heheh.. virka litt rasistisk ja, men de skryter jo også av at det er det minst politisk korrekte spillet på markedet.. de skal vel prøve å tjene cash på medieomtale osv..

[EDIT] Or maybe not....

-"The game has a high level of background detail and various National Alliance signs and posters appear throughout while racist rock blares on the soundtrack."
At the end, the player confronts the "end boss," a rocket launcher-wielding Ariel Sharon, who hurls insults such as: "Oy vey! Can you shoot no better than that?"; "We have destroyed your culture!"; and "We silenced Henry Ford." When Sharon dies, he coughs out "Filthy White dog, you have destroyed thousands of years of planning."

Tror neppe noen "seriøse" spillutviklere ville laget noe sånt ..sånn egentlig..
Ser ut til at det er mykje slike kontroversielle spel ute på marknaden..

Leste i går eller i dag ein eller annan plass at yahoo.com hadde fjerna ein link til eit spel som heitte "White Power."

Nokon fleire?
Folk er syke
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Er rasisme å gå for langt?
Personlig syns jeg det, selv om dette spillet muligens er ment som en spøk.
Vis hele sitatet...
mmm.. det er litt mer enn en tynn linje mellom rasisme og etnisk rensing da...
Opprinnelig postet av nso

mmm.. det er litt mer enn en tynn linje mellom rasisme og etnisk rensing da...
Vis hele sitatet...
Njoa, egentlig, men om du spør en som pr definisjon er rasist om han/hun heller ville sett kloden vår befolket av kun folk fra hans/hennes egen rase, ville han/hun trolig ha svart ja.
Faen ass dette her er jo helt sykt, folk som faktisk tror på detta er jo seriøst skada da.

Nå har jo dette blit diskutert på Nynazist threaden så ikke begyn en ny her.

Personlig så synes jeg Sharon burde få seg en kule. Ikke fordi han er jøde, men fordi han tror at Israels problemer kan løses med vold.
synst dette var eit jævla tøft spel. har venta lenge på eit sånt.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sjukt...
Åh nei! RASISME! Helvete heller! HJELP! ..
asso, dette var en rimelig sterk overgang for folket som tok helt av da GTA3 og emergency state (eller whatever) ble forsøkt forbudt. I prinsippet er ikke dette så helt forskjellige konsept. De har det fellestrekket at de er syke, og skapt av folk som prøver å tjene penger på vold.

Jeg prøver ikke å si at jeg liker spillet, eller at jeg er enig med Laila Dåvøy, jeg vil bare påpeke en slags dobbeltmoral her.
Mest sløkta spillet, heilt utrolig, ka tenke de på når de lager sånne spill??? må ver kødd..
Jeg har tenkt litt på det. Det kan være en slags mediesatyre. En slags hån av samfunnet vårt som aksepterer spill som gta3 og emergency state (eller hva det enn heter). Eller kanskje det bare er produktet av svært syke folk :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
dette spillet hadde vel egentlig vært ganske kult viss det ikke hadde vært så GOD damn RASISTISK, fyfean , syke folk ...

det værste av alt er at de selger det , folk kjøper det og støtter denslags syke ting .. jaja , sykt .
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Finst ikke det noen lover som stopper produksjon av slike spill da?
Dette spillet vil nok aldri komme ut i Norge når man allerede har sett hva som skjedde med GTA3. Vis ikke landet er fullpakka av dobbeltmoral, noe jeg egentlig ikke tviler på.

Jaja. Spiller vel egentlig ingen rolle. Jeg tviler på at dette spillet vil nå top10-listene...

"Hei. Jeg skulle gjerne kjøpt det dere nazispillet der du dreper masse mennesker som ikke har samme hudfarge som deg."
Også snur alle seg i butikken og stirrer ihjel stakkaren.

Opprinnelig postet av Zalderach
Faen ass dette her er jo helt sykt, folk som faktisk tror på detta er jo seriøst skada da.

Nå har jo dette blit diskutert på Nynazist threaden så ikke begyn en ny her.

Personlig så synes jeg Sharon burde få seg en kule. Ikke fordi han er jøde, men fordi han tror at Israels problemer kan løses med vold.
Vis hele sitatet...
Du har lyst å skyte han fordi at han vil løse problem med vold?


Opprinnelig postet av xRaGx
Åh nei! RASISME! Helvete heller! HJELP! ..
Vis hele sitatet...
Åh nei! Svartinger og annet pakk prøver å ta over jorden! Hjelp!
patetisk spør du meg..
Og ja, dette er nok desverre ment seriøst.. resitance Records er et plateselskap som tilverker musikk skapet av flintskaller for og spre deres budskap...

Da syns jeg heller humoren i Mujaffa spillet ver bedre selvom det var teit..
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Det eneste som er værre en folka som lager det er folka som spiller det.... Fy faen for ett seriøst unødvendig spill.... Hmmz, lurer på om Gravferd Blakkstad Haukeland kommer til å forby dette jeg??

Totto
Har Valgerd Svarstad Haugland sett denne? Kansje noen burde maile den til henne........