Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1584
Jeg kikker på en Orange AD30TC forsterker. Har hørt utrolig mye bra om denne, og har veldig lyst å prøve en. Problemet er bare at dette britiske merket er "veldig" sjeldent i norge, og jeg har prøvd å google, men finner ikke en butikk som har nettopp denne. Tenkte jeg skulle høre med dere om noen visste om en butikk. Thnx

www.orangeamps.com
Dette hjelper kanskje ikke noe serlig men følte jeg måtte si det, kjøper du en orange så har du en forsterker som varer livet ut.

Har du hørt på den lokale musikksjappa, kanskje de vet om noen som tar de inn?
Ablaze's Avatar
Trådstarter
Tviler på at han vet. Er en uduglige kar for å si det mildt..
Importer en selv. Ta kontakt med produsenten, og forklar din situasjon. Det kan til og med hende at du sparer penger på det. Ingen mellomledd.
Ablaze's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Gilgamesj
Importer en selv. Ta kontakt med produsenten, og forklar din situasjon. Det kan til og med hende at du sparer penger på det. Ingen mellomledd.
Vis hele sitatet...
Høh? Problemet er da ikke å få kjøpt en! Jeg vil prøve en først! Les hva jeg skriver da
Hehe, beklager. Også jeg som gjorde research og googla og greier for å prøve å hjelpe til
Testa orange 15 watt og den sugde maks
Ablaze's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av turbo-xbox
Testa orange 15 watt og den sugde maks
Vis hele sitatet...
Hvordan er dette relevant for meg? Tviler egentlig sterkt på at den saug, men det er jo irrelevant. Ønsker hjelp til å finne en butikk som har forsterkern, ikke folkets oppfattning av Orange.
Opprinnelig postet av turbo-xbox
Testa orange 15 watt og den sugde maks
Vis hele sitatet...
Det var sikkert en god forsterker for å være en forsterker på 15 watt...
Har du hørt med Marios Musikk? Kan godt hende de kan ta inn noe.. har bare gode erfaringer derfra btw.. www.marios.no
Ablaze's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av oey
Har du hørt med Marios Musikk? Kan godt hende de kan ta inn noe.. har bare gode erfaringer derfra btw.. www.marios.no
Vis hele sitatet...
Ta inn bare for at jeg skal prøve en? Dessuten er det skrekkelig langt nord
Ablaze: langt er det nok, men det er mulig du må ofre litt for å få noe tilbake... har ikke vurdert å ta en flytur til London eller noe da?
Ablaze's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av han_som_reiste
Ablaze: langt er det nok, men det er mulig du må ofre litt for å få noe tilbake... har ikke vurdert å ta en flytur til London eller noe da?
Vis hele sitatet...
Ja tenkte på det. Prøvd å mase litt på foreldra mine. Vakke så mega lysten på de, de ville heller til syden :P

Så forresten en del orange på en sjappe i denmark street. Ante ikke hva det var Now i do...
Har sett Orange-amper på Tre45 i Trheim.. De tar inn det meste!
Ablaze's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av BergLove
Har sett Orange-amper på Tre45 i Trheim.. De tar inn det meste!
Vis hele sitatet...
Jeg vet at de har en Orange Twin Channel på wehshoppen deres.
Jepp, stemmer det! Mener også at jeg har sett flere Orangeamper i butikken..

Men det er jo bare å stikke innom en tur å høre da vettu! Hvis du spør tror jeg muligens de tar inn den ampen du vil ha..
Ablaze's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av BergLove
Jepp, stemmer det! Mener også at jeg har sett flere Orangeamper i butikken..

Men det er jo bare å stikke innom en tur å høre da vettu! Hvis du spør tror jeg muligens de tar inn den ampen du vil ha..
Vis hele sitatet...
Kan jo evt ringe og høre. Bor i Flekkefjord, så sør som det blir så og si :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ablaze's Avatar
Trådstarter
Da har jeg droppa kjøpet av Orange forsterker. Har kjøpt Boss dd-3, Dunlop Dyna Comp, Boss BD-2, Vox Volume pedal og en vintage Big Muff.
lol må bare si det leste igjennom "posten" alle prøver og hjelpe osv masse styr så edner det med at du kjøper noe annet P Alt til ingen nytte hehe lattis :P Funken bra den du kjøpte da?
Ablaze's Avatar
Trådstarter
Var jo forholdsvis lite poster som hjalp meg noe særlig da. "Den"? De funker bra ja.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
tror det er de gamle orange forsterkerne som har god lyd.. jeg har sett en på nett til salgs, kan si ifra om jeg finnern igjen.
Ablaze's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg droppa kjøpet, menmen
Sitat av Ablaze
Jeg kikker på en Orange AD30TC forsterker. Har hørt utrolig mye bra om denne, og har veldig lyst å prøve en. Problemet er bare at dette britiske merket er "veldig" sjeldent i norge, og jeg har prøvd å google, men finner ikke en butikk som har nettopp denne. Tenkte jeg skulle høre med dere om noen visste om en butikk. Thnx

www.orangeamps.com
Vis hele sitatet...
Vet ikke om de har akkurat den, men tre 45 i trondheim har orange, så ett par der senest i dag, og har de den ikke inne kan de garantert skaffe, en av de beste på gitar ting i norge...MYE lekkert www.tre45.no

Er jo bare ca 100 mil fra flekkefjord til Trondheim da......kan bli ett problem...