Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 2855
Vel.. det er jo fordi Märtha er kongelig..
Men jeg er enig med deg. Det er ikke vits i å gjøre for mye ut av dette. Greit at de hadde nevnt det på nyhetene og sagt navnet en gang, men de går for langt ved å sette den sleske apen på forsiden av hvert tabloid.
Så jævlig at jeg bryr meg.

Satt å så på TV, og plutselig fyrer de inn jævlig med ekstranyheter og greier. Viser noen puslete, små fjortissjenter fra Oslo som sier hva de synes, etterfulgt av et gammelt par som synger noe "Ja må han leve" eller noe sånt fuck.

HVEM FAEN BRYR SEG ?

Maud Angelica (Hva faen slags navn er det?) burde vært dødfødt. Så kunne verden bare sørget seg hakk i hel, mens de som faktisk har et ekte liv kunne ledd.
Better than thou.
Opprinnelig postet av Argus
Så ytre sin mening om en sak viser at du er interessert i den saken og IKKE bare det at du har en mening? Ah..
Vis hele sitatet...
Poenget er det at folk sier de ikke bryr seg, men skal si sin mening om kongefamilien konstant. Se gjennom kongehus-trådene her på forumet så skjønner du hva jeg mener.
Får jo håpe at Mud Angellika får besøk av Tærje Sørvikness om nån år...

Kånge huse e jo såm Big broterr for meg. I fårgude jo alle sammen dær inne!
Sist endret av statoil47; 4. mai 2003 kl. 21:08.
Jeg vil bare si at jeg faktisk synes synd i Maud Angelica. For det første har hun norges fæleste(ugh, så stygg han er) "mann" som far, hun kommer ikke til å ha liv utenom kamera, og øynene er sikker skada for livet etter at Ari har hold henn fram til sikkert 1000 kameraer med syk blits. Btw, monarki er gøy, republikk skaper bare valgfusk osv.

edit: skrivefeil som vanlig. Fra NÅ av skal jeg lese nøye gjennom postene mine før jeg faktisk legger de ut en plass der hele verdens befolkning kan se dem.
Sist endret av svisj; 4. mai 2003 kl. 21:54.
jeg bryr meg ikke, men jeg stenger denne tråden.

nok nå, et barn er kommet til verden, vi er enda et steg nærmere kritisk overbefolkning på jordkloden... alt går sin vante gang.

mm