Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1141
http://welovetheiraqiinformationminister.com/ finnes det mange sitater fra den irakiske informasjonsministeren. Det greit å få vite litt om hvordan forholdene var i Bagdad under krigen...
NB! Det er ikke sikkert at alt som står der er sant
det er en konge side, og det værste er at alt er sant
Mates's Avatar
Trådstarter
Det jeg egentlig mente var at ikke alt som informasjonsministeren sier er sant...
Og han har jo sagt en god del
King of Spooning
Acidous's Avatar
Opprinnelig postet av Mates
Det jeg egentlig mente var at ikke alt som informasjonsministeren sier er sant...
Og han har jo sagt en god del
Vis hele sitatet...
Han skal visst ha sagt at Amerikanerense ikke hadde inntatt Bagdad, men et par kvartaler lenger borte sto det en Amerikansk panservogn og skjøt...
There are no American infidels in Baghdad. Never!"

"My feelings - as usual - we will slaughter them all"

"Our initial assessment is that they will all die"

"I blame Al-Jazeera - they are marketing for the Americans!"

"God will roast their stomachs in hell at the hands of Iraqis."

"They're coming to surrender or be burned in their tanks."

Dumme fanatiker
sant. men han der er ikke like kul som Goebbles, tyskernes grand poobah propagandaminister.
Master debater
Dekilaz's Avatar
hehe, Goebbels var i det minste flink på det han gjorde...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
er det bare meg som syntes at det er dumt/slemt/teit å slenge drit om en som nettopp har tatt livet av seg?
kanskje han ikke fortjener respekt, men man kan da i det minste respektere familien hans ved å ikke slenge drit om een som nettopp har tatt livet av seg, uansett hvor lame han var når han levde
Master debater
Dekilaz's Avatar
nso: Det er nå ikke bekreftet hvorvidt han har tatt livet av seg eller ikke. For øvrig synes jeg ikke at det forandrer situasjonen om han faktisk har gjort det.

Folk respekterer f.eks. ikke Hitler selv om han skjøt seg.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
selvfølgelig ikke, men denne mannen har ikke drept x antall millioner heller da.
infact har han ikke drept noen, etter hva jeg vet
Master debater
Dekilaz's Avatar
nso: ok, la oss si Goebbels istedet for Hitler da?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Dette blir nok litt oftoppic men jeg kan ikke dy meg:

Vel, jeg må si at jeg respekterer Hitler veldig mye. Han var nok en veldig smart og person, hadde iallefall gode overtalelses skills. Tror ikke akkurat han var bare heldig eller noe. Jeg støtter på ingen måte Hitler eller hans idialer, er faktisk ganske hissig når det gjellder rasisme og frihet, men respekterer Hitler, det gjør jeg.
Opprinnelig postet av Tias
Han var nok en veldig smart og person, hadde iallefall gode overtalelses skills.
Vis hele sitatet...
Egentlig tror jeg bare folk var veldig tjukke i huet på den tida
jegmegogmegselv: vi snakker om 60 år siden... de var nå søren meg ikke så særlig tjukke i huet.
Tenk om du hadde levd i ett land som var med i en krig, ble lagt all skylden på og nermest isolert fra omverden. Så kommer en politiker som sees på å vere en av historiens beste ledere til å holde taler, og propaganda-spreder og setter motet i ett helt folk... Han var faen meg ikke dum, tho, han var ganske psyko...
Og jeg tror ikke folka i tyskland var så dumme heller... Bare jævlig lysten på å bygge opp landet, og hevne seg på resten av omverden...

For var de dumme da, så finnes det enooormt mange dumme i dag og, som støtter denne "kampen mot terror" til det ytterste etter twin-towers...

Og for å sammenligne første verdenskrig og twin-towers, ser jeg på første verdenskrig som litt mere betydningsfull...
(jeg forsvarer ikke osama-gjengen og terroren mot twin-towers...)
Opprinnelig postet av Dradeel

For var de dumme da, så finnes det enooormt mange dumme i dag og, som støtter denne "kampen mot terror" til det ytterste etter twin-towers...
Vis hele sitatet...
... Ja, og poenget dit er...?

btw, legg merke til smilyene i poster. De kan hjelpe deg litt med å fortelle deg om folk er ironiske eller ikke