Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 63716
Hei freaks,

Jeg har fått i oppgave å finne en "praktisk oppgave" til en fest med kolleger på jobb, og i den sammenheng spør jeg her om noen vet av en enkel og morsom praktisk oppgave som vi kan ha. Kan gjerne vare ca 15-20 minutter - deltakere er rundt 30 stk.

Dette må gjerne være noe som kan utføres på 1 sted, med flere lag, grupper etc.

Vi skal ha qvizz i tillegg.

Forslag mottas med stor takk
Bygg et tårn med sugerør Evt. bygg et tårn med A4 ark
Bygge høyest struktur ved hjelp av et gitt antall ukokt spaghetti og marshmallows. Gi hver gruppe et minutt eller to til planlegging.
Trådstarter
Sitat av Ozma Vis innlegg
Bygge høyest struktur ved hjelp av et gitt antall ukokt spaghetti og marshmallows. Gi hver gruppe et minutt eller to til planlegging.
Vis hele sitatet...
Dette hadde vi faktisk på julebordet vårt, men noe liknende i den duren hadde vært fet
Første personen som blir overstadig å sovner, blir smurt inn i svart konditorifarge over hele kroppen. Inkludert lillemann.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Første personen som blir overstadig å sovner, blir smurt inn i svart konditorifarge over hele kroppen. Inkludert lillemann.
Vis hele sitatet...
Hvem er det som har lyst til å smøre inn lillemannen til noen med svart konditorifarge? Er greit at noen er sikre på seksualiteten sin, men finnes grenser...
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Hvem er det som har lyst til å smøre inn lillemannen til noen med svart konditorifarge? Er greit at noen er sikre på seksualiteten sin, men finnes grenser...
Vis hele sitatet...
Folk mister hemninger i fylla. Desto lettere er det. Vil tro noen av de 30 personene er av det andre kjønn?

Tviler uansett på at ts vil finne på noe slikt, men den gangen en kompis ble utsatt for det var det utrolig morro. Går igjen som den beste fyllespøken så langt i vennegjengen.

Klarer man ikke kontrollere alkoholinntaket sitt, må man tåle en liten spøk.
Blitt utsatt for kraftig tagging på kroppen selv da vi hadde julebord, da jeg var lærling.
* Hode, skulder, kne og tå, Kne og tå.
* Alle mine Kyllinger kom hjem!
* Stiv heks
* Politi og tyv

* Bygge høyest struktur ved hjelp av et gitt antall ukokte poteter og biffstrimler. Gi hver gruppe et minutt eller to til planlegging.
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Hvem er det som har lyst til å smøre inn lillemannen til noen med svart konditorifarge? Er greit at noen er sikre på seksualiteten sin, men finnes grenser...
Vis hele sitatet...
Prøv å skriv en kommentar uten å prøve alt du har for å håve inn KP, vær så snill.
Drikke leker hadde vi på min jobb (var 16). En type er;

To lag, et plastkrus fylt med sprit og en fra hvert lag må drikke opp dette uten hender.

Når denne personen har drukket opp alt, forstetter nestemann med 1 shot(helst sprit/vodka/gin som smaker dritt) og en øl før neste person går videre og vinner laget får ett eller annet
Ha en post hvor gruppen må stille opp sine medlemmer i rekkefølge etter:
- hvor hvite tenner man har
- størst rompe
- størst pikk/kjønnslepper
- størst føtter
- lengst hår
- størst tommel
- brunest hud
- dyrest undertøy
... og det er ikke lov til å snakke mens oppgavene utføres!
living, alle mannfolka kommer til å stå framst. på kukstr.
Trådstarter
Hmm, takk for forslag men fortsatt ikke noe som passer..
Sitat av LivingDeadBeat Vis innlegg
Ha en post hvor gruppen må stille opp sine medlemmer i rekkefølge etter:
- hvor hvite tenner man har
- størst rompe
- størst pikk/kjønnslepper
- størst føtter
- lengst hår
- størst tommel
- brunest hud
- dyrest undertøy
... og det er ikke lov til å snakke mens oppgavene utføres!
Vis hele sitatet...
30 personer som går rundt med buksene nede og studerer kjønnsorganene hverandres, for så og stille seg i rekkefølge utifra det? Hahah!
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
30 personer som går rundt med buksene nede og studerer kjønnsorganene hverandres, for så og stille seg i rekkefølge utifra det? Hahah!
Vis hele sitatet...
Skal ikke se bort ifra at det fungerer. Hørt om pikk eller pung? Jenter synes det er utrolig morsomt.
eg veit ikkje heilt om denne leken er litt for barnslig elle ei men her kommer han :P



Blitz leken går ut på at alle går ned på gulvet og holder fast i kvar andre (utenom 1-3) dei skal væra politi eller du kan kalle det ka du vil :P og prøve og dra dei andre fra dunga (greier dei det så er den med videre som politi, det er ganske morsomt og sjå kor lange det tar før noko blir tatt osv
Norskehesten
Alden's Avatar
kongen befaler
Kom på en til - kyss klapp eller klem <3
Fire hjørner

La en person framstå som ekstremt provoserende og rasistisk, og la ham være uenig med alle andre. Skaper alltid debatt, og debatt er morrosamt.
Sett på "Shots" av LMFAO, og ta en "shot" hver gang de synger "shots".
"hangman" med shot som straff på hele laget om man bommer på en bokstav, eller beat for beat? (kanskje innblanne alkohol)
Lag en regel!

Som for eksempel; hvis du skal si noe til en person så skal du ikke se den personen i øya - du skal se på den personen som sitter til venstre for deg i stedet! Hvis noen ser feil osv så blir det straffeslurker, og hvis noen blir lei leken så er det bare å holde kjeft
Ingen som har nevnt kongen over alle selvskapsleker - stolleken?!
Trådstarter
Fortsatt ikke noe som passer må være noe aktivitet som engasjerer alle på festen.. i en 20 minutter
Se Postman Pat - Shot hver gang han bomgirer
Sitat av T.J Vis innlegg
Se Postman Pat - Shot hver gang han bomgirer
Vis hele sitatet...
Haha, jævlig bra!!
Alle blir sendt på sykehuset for pumping!
Sist endret av t33zr; 18. oktober 2011 kl. 10:09.
Esktremt mange dårlige forslag. Synd jeg ikke har noe som er bedre
Paintball?
Eller My Little Pony drikkelek, det er kjempemorro
Støtter Hangman.
Alternativt har man ulike "mafia"-versjoner. Dette har et annet, mer kjent navn, som jeg ikke kommer på.
I korte trekk er det et spill hvor noen får roller som etterforskere, noen sivile, osv, og en eller to er mordere.
Det går på runder, der noen blir drept, så skal man finne ut hvem som er morder. Morderene får f.eks drepe en person hver runde, mens etterforskeren får sette noen under "overvåkning" en runde, og denslags. GUD BEDRE at jeg ikke kommer på hva dette heter.
Noe som er veldig vanskelig, sikkert enda vanskeligere med noe innabords er å ikke ha lov til å si nei, eller ja, ikke nikke eller riste på hodet.

Må tenke ut finurlige måter å gå rundt spørsmål du blir stilt.
Sist endret av RainbowDash; 18. oktober 2011 kl. 10:42.
Mariekjeks leken!
1. Putt en mariekjeks forran gjengen.
2. Stå en meter bak.
3. Om å gjøre å komme på kjeksen.
4. Den som er lengst unna, må spise den.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Mariekjeks leken!
1. Putt en mariekjeks forran gjengen.
2. Stå en meter bak.
3. Om å gjøre å komme på kjeksen.
4. Den som er lengst unna, må spise den.
Vis hele sitatet...
Glad jeg ikke er på din fest
Sitat av noerandom Vis innlegg
Glad jeg ikke er på din fest
Vis hele sitatet...
Du får ishe kome!
Lur psykedelia i kollegaene dine og arranger et sjamanistisk ritual. Blir en kveld de ikke glemmer. Gjør det tidlig på kvelden så alkohol-miksen ikke blir for ekstrem.
Sitat av EoT Vis innlegg
Lur psykedelia i kollegaene dine og arranger et sjamanistisk ritual. Blir en kveld de ikke glemmer. Gjør det tidlig på kvelden så alkohol-miksen ikke blir for ekstrem.
Vis hele sitatet...
Spessielt om de får en bad-trip.
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Del inn i grupper, 4-5 i hver gruppe? Eller mere ved behov.

Be de lage et standupshow, eller en fortelling som skal framføres.
Kan bli utrolig morro om dere kjenner hverandre forholdsvis godt og ikke er av den sjenerte typen.
ha en som er diktator, en har en pakke.
en starter med pakken, også komanderer diktatoren han/henne med pakken til og kaste pakken til f.eks den med de diggeste puppene. blir gøy med litt alkohol i blodet.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Spessielt om de får en bad-trip.
Vis hele sitatet...
Eller om de er predisponerte for en psykisk lidelse, det er alltid en slager!
Praktisk underholdning til fest
Vis hele sitatet...
sex titegn
Sitat av Spirituell Vis innlegg
sex titegn
Vis hele sitatet...
Blir vell ikke direkte underholdene om du må ligge med noen oppe i 60 årende.
Ettersom dette høres ut som et jobbarrangement skal du være ekstremt forsiktig med alkohol og sexrelaterte aktiviteter Kan få alle mulige problemer i etterkant.

Begrens drikkepresset til velkomstdrink, fri bar og/eller rikelig med drikkebonger. Alt som kan minne om sexpress er fy fy uansett.
Mimeleken? Burde passe ihvertfall!
Sitat av nightLook Vis innlegg
Støtter Hangman.
Alternativt har man ulike "mafia"-versjoner. Dette har et annet, mer kjent navn, som jeg ikke kommer på.
I korte trekk er det et spill hvor noen får roller som etterforskere, noen sivile, osv, og en eller to er mordere.
Det går på runder, der noen blir drept, så skal man finne ut hvem som er morder. Morderene får f.eks drepe en person hver runde, mens etterforskeren får sette noen under "overvåkning" en runde, og denslags. GUD BEDRE at jeg ikke kommer på hva dette heter.
Vis hele sitatet...

Vi kaller det bare "morderen" :P

Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Blir vell ikke direkte underholdene om du må ligge med noen oppe i 60 årende.
Vis hele sitatet...
hvis noen ser på kan det bli lolz
Mange bra forslag til TV program her! :P
Trådstarter
Da det bare er 3-4 kvinnelige ansatte og mange ballhester er noe seksuelt ganske utelukkende x)

Alle aktivitetene som er foreslått har jeg også funnet på partygamecentral.com - trenger noe som inkluderer alle sammen i en fin 20 minutters økt
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Esktremt mange dårlige forslag. Synd jeg ikke har noe som er bedre
Vis hele sitatet...
Har man ikke noe positivt å komme med... holder man kjeft, sa min mor til meg.
Konkuranser, for eksempel bygge høyest tårn med spagetti høres ut som en god ide.
Ha ei flaske whiskey/vin klar til vinneren for å få fyrt igang konkuranseinstinktet også.
Sist endret av Bombasa; 18. oktober 2011 kl. 14:07.
Trådstarter
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Konkuranser, for eksempel bygge høyest tårn med spagetti høres ut som en god ide.
Ha ei flaske whiskey/vin klar til vinneren for å få fyrt igang konkuranseinstinktet også.
Vis hele sitatet...
Som tidligere sagt gjorde vi dette på forrige julebord, med stor suksess