Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1090
Hei Freaks.

Lurte på å ta meg en tur i August, å da bestille fly til Porto å fly hjem fra Lisboa. Tenkte da å bruke tog,buss,sykkel,gå i mellom, å setter av 2-3 uker til turen.

Målet med turen er å slappe av, surfe, , møte nye folk, spise masse god mat, å bare være åpen for alt livet har å by på.

Tenker å bo på vandrehjem/hosteller.

Noen som har noen tips i forrhold til hosteller jeg bude bo/ikke bo, å plasser/strender/byer/landsbyer jeg burde sjekke ut? Tenkte å følge kysten så langt det er mulig, men er åpen for å bevege meg innover i landet også.

Jeg er 26 år, å reiser muligens alene.

Takk for alle svar
Sist endret av 2ralf; 18. juni 2015 kl. 12:06.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei, jeg er 36år.
Vil gjerne joine dæ på turen hvis du vil ha selskap :-)
Er fortiden i Lisboa selv, var nå nylig i Eiriceira for å surfe. Må si de strendene som var der var ekstremt fine. Det var thoe relativt store bølger der perfekt for surfing, tror også det faktisk skal være et av de beste surfespottsene i europa. Ellers var utelivet veldig bra også i bar området i sentrum. Jeg bodde på lone surfer hostel, kosta 20euro dagen og var helt ok. Det som var bra med dette hostellet var at det lå direkte nede ved stranden, og de leier også ut surfeutstyr. Litt minus det at kjekkenet ikke hadde ovn, og at det ikke var så fint på badet, tror dog det er noe man må regne med ettersom at folk trekker med seg mye sand fra stranden. Om du vil spare penger er det fuult mulig å hoppe over gjerdet som består av halve paller og bare sove på uteområdet til hostellet hvor det er solsenger med puter på, jeg gikk nesten tum for spenn en natt og gjorde det sjæl uten problemer.