Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 959
Da var EP'n min ute folkens, navnet er Gror Innover EP og den består av 9 ganske ulike spor. Alle beats er produsert av Alpha One,
kover av Chris Berge, Setter stor pris på alle tilbakemeldinger!

Kan streamses her
https://soundcloud.com/kranky-2/sets/gror-innover-ep

Kan lastes ned her
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...nover%20EP.rar

Slik ser tracklista ut!

1. Siste Kapittel
2. Angrep (Cuts av Konkret)
3. Fjerner All Tvil
4. Aldri Voksen
5. Inn For å Skade
6. Interlude
7. Golf (Med Martin Massiv)
8. Hva Vi Vil (Med Alpha One)
9. Gror Innover
Sist endret av Kranky; 29. juli 2013 kl. 22:20.
Utrolig bra dette Kranky

Eneste pirket eg kan komme på er at trommene drukner litt i vokalen på Angrep.
Overall veldig smooth!
Tusen takk, mann! Ja, miksinga er så som så over hele greia egentlig, men litt rugged lyd passer vel tematikken greit i de fleste tilfellene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Synes du burde kuttet ut starten og slutten, der den "gamle kloke mannen" kommer med noen moralistiske visdomsord på engelsk. Det gjelder også forøvrig flere sanger på EP'en; det er så oppbrukt og klisjéfult, og det hører liksom ikke med til en rapper fra Norge.
Synes stemmen din til tider blir litt for monoton og kjedelig, som om du har røyka mens du spiller inn. Et eksempel på det er nummer 9, "Gror innover". Prøv å være litt mer aggressiv, litt mer innlevelse, det fanger lytteren så utrolig mye mer, og man får en annen oppfatning av at dette er ekte-følte opplevelser. Blir mer autentisk. Nummer 5, "Inn for å skade" synes jeg du har en litt mer aggressiv og kul stemme, hvor det virker som du tror på det du sier. Virker også i noen sanger, som om du prøver å gjøre stemmen din litt mørkere og tøffere, og litt "det er så synd på meg"-hulking, det er så gjennomskuelig og man merker at det ikke er naturlig.

Må til slutt si at tekstene er rimelig bra, og beatsa er kule. En av de bedre jeg har hørt.
Sist endret av MaG9z; 15. august 2013 kl. 16:16.
Trådstarter
Yo! Tusen takk for lang og fyldig tilbakemelding! Settes meget stor pris på! Er enig i så og si alt du sier, stemmebruken min har jeg fått kritikk for før, og er noe jeg hele tiden jobber med å forbedre. Når det er sagt prøvde jeg på en litt mer apatisk og livløs måte å rappe på, følte det passet med tematikken for mange av låtene, men ble kanskje litt for mye av det gode.. Og slike voicesamples er jeg redd er noe som kommer med pakka mi, haha.. Bruker det nok litt for mye, ja.

Tusen takk for ris og ros!
Sykt fætt! Det eneste jeg kan pirke på er allerede tatt opp, og det er dette med stemmebruken, den kan fort bli for likt, jeg liker monotont, men kanskje ikke på 20 låter i strekken Litt variasjon hadde vært snacks! Syns f.eks at vokalen din på låta vi akkurat gjorde var helt rå!

Når det er sagt så er det ingen tvil om at tekstene dine alltid er dope som fy, og som jeg har sagt før, du er en av de få norske rap artistene som jeg med glede hører om og om igjen!