Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1203
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Noen som vet hvilken type musikk dette er: http://www.youtube.com/watch?v=DbEzk23_ywc

Og om det finnes noe lignende musikk, har ikke noe og si om det er norsk eller engelsk.
High Magus
10100's Avatar
rap /titegn
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Trådstarter
Sitat av 10100 Vis innlegg
rap /titegn
Vis hele sitatet...
Du sitter rett på siden av meg i samme rom og tar deg bryet med og skrive det her?
High Magus
10100's Avatar
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Du sitter rett på siden av meg i samme rom og tar deg bryet med og skrive det her?
Vis hele sitatet...
Ja, dette er ett åpent forum. Kan godt være noen andre har sett tråden og lurer på det samme. Da vill mitt innlegg være til hjelp for andre også og ikke bare han som klager når han får svar...
Fet sang, faktisk. hadde gitt opp norsk musikk. Du mener musikk som inneholder en manlig rapper og ei jente som tar refrenget? Da har du bredt utvalg, sangen der minte meg faktisk om denne. regner med du har hørt den før
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Trådstarter
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Fet sang, faktisk. hadde gitt opp norsk musikk. Du mener musikk som inneholder en manlig rapper og ei jente som tar refrenget? Da har du bredt utvalg, sangen der minte meg faktisk om denne. regner med du har hørt den før
Vis hele sitatet...
Jepp har hørt den Neida, trenger ikke være noe bestemt kjønn, men ja, sånn to delt sang.
syns denne er veldig bra, også veldig følsom. Laget av en kompisgjeng når norges største boksehåp ble påkjørt og drept. Vil si den er i samme kategori som sangen du nevnte
Søkeord til andre liknende sanger (Gidder ikke finne link, bare kopierer ifra lista mi); MatZ og RKD Alene (lyrics), Matz & RkD - Kjære deg (Lyrics), Shift - De Sa (Ft. Therese Sagstad). Siste nevnte er vell det mest ''to delte'' såvidt jeg forstod deg rett.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Trådstarter
Sitat av Klistermerke123 Vis innlegg
Søkeord til andre liknende sanger (Gidder ikke finne link, bare kopierer ifra lista mi); MatZ og RKD Alene (lyrics), Matz & RkD - Kjære deg (Lyrics), Shift - De Sa (Ft. Therese Sagstad). Siste nevnte er vell det mest ''to delte'' såvidt jeg forstod deg rett.
Vis hele sitatet...
Takker, skal sjekke de ut.
Dette er generisk R&B inspirert popmusikk av verste kaliber. Local Young Ones er muligens den mest påtatte og flaue Macklemore kopien jeg har hørt.
Sitat av danseku Vis innlegg
Dette er generisk R&B inspirert popmusikk av verste kaliber. Local Young Ones er muligens den mest påtatte og flaue Macklemore kopien jeg har hørt.
Vis hele sitatet...
Macklemore kopi? hvem sine sokker har du røyka?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vet ikke om noen har skrivd det for orker ikke lese men "MatZ" er Mats fra Cir.Cuz.