Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1537
Hei.

Er på utkikk etter en blog, nettside eller lignende hvor jeg kan få updates på hvilke sanger/singler/plater som slippes på dagen.

Vet det finnes en del blogger, men de fleste omhandler en slags rap-sjanger jeg ikke finner særlig interessant. Artister som Lil Wayne, Young Jeezy og 50 Cent er uinteressante.

Bruker allerede ughh.com, men er alltid noen sanger/album som er kurant som faller igjennom og ikke blir oppdaget. Og manuell leting er rett og slett for tidkrevende.
Sitat av ToxicAvenga Vis innlegg
www.2Dopeboyz.com

Vær så god
Vis hele sitatet...
Takk for svar, men det var om mulig enda verre enn det jeg trodde 2dopeboyz hadde å by på.

For å spesifisere litt mer, så er jeg heller ikke på jakt etter artister som prøver å være wiz khalifa, lil wayne eller rick ross.

Brother Ali, Atmosphere, P.O.S, Aesop Rock, El-P, Masta Ace, Reks, Lupe Fiasco, Common, Elzhi osv osv er artister jeg liker. Noe i den klassen.
De nye greiene til samtlige av de du lister opp der, bortsett fra P.O.S. (?), blir lagt ut på 2Dope. Da kommer det også på dagen. Elzhi blant annet er en av favorittene til han ene som driver den bloggen.

Den siden er den eneste som kommer til å poste alt av alle du ramser opp der. I tillegg er det garantert masse de legger ut du aldri før har hørt om, så du kommer mest sannsynlig til å finne noe nytt du liker også.

EDIT: Alt som ligger på den første siden der nå er ganske langt i fra de artistene du ikke liker.
Sist endret av ToxicAvenga; 25. november 2012 kl. 02:53.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den har han nevnt selv. ughh.com
Sett her?
Ooops, foruten ughh bruker jeg hiphopDX.com eller følger hvert respektable plateselskap ( f.eks stones throw, man bites dog, etc) på Twitter.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
jeg bruker kingsize.no den er ganske grei
Sitat av snowdog Vis innlegg
jeg bruker kingsize.no den er ganske grei
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at Kingsize har gått fra å være ei hiphop side til at de nå omtrent er et sladdreblad på lik linje med se&hør :/

Er i hvert fall svæært sjeldent man ser noen nyheter som omhandler artister TS er ute etter..Rihanna, Chris Brown & hva enn f*en Lil Wayne gjør i livet sitt er de dog jækla gode på oppdateringer om.

http://www.worldstarhiphop.com er ei side det daglig blir lagt ut ny musikk
Å holde seg oppdatert på undergrunds fronten er en kunst. Det enkleste er vel å følge artistene på enten nettstedet deres / facebook, twitter eller soundcloud profilen deres.

Og med spotify kan du jo også finne artister som ligner på den artisten du liker via å gå innpå artisten sin side å lete i "Artister lik denne" boksen. Trykk deg frem til noe du liker, følg han/hun/dem på facebook Wolla
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Beste siden, alt på et sted

www.hippstopp.no