Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1928
Skal arrangere et lite privat lan med noen venner.
Vi skal blandt annet spille Age Of Mythology, og muligens CIV V.

Dette er da to strategispill, og vi ønsker også å spille noen litt mer actionfylte spill.
Counter strike har vi tenkt på.

Det må helst være et spill vi kan skaffe gratis (bukta) eller et spill som er billig på steam

Det er ganske seint, så jeg forventer ikkje så mye respons nå, så jeg kommer til å sjekke tråden igjen i morgen.

Sorry for eventuelle skrivefeil, jeg er trøtt, og jeg skriver på en mobil.


-FØKK
eague of legends. gratis. MOBA-spill, jævlig fett
Hva med Medieval II Total War? Husker jeg spilte det på LAN, var ganske artig. Har også brukt utallige timer i dette spillet solo. Strategispill.
Og Unreal Tournament 2004 og 3 er alltid en slager. Husk Instagib for ekstra intensitet. FPS-spill.
Sist endret av Eplekjekk; 3. februar 2013 kl. 06:43.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Killing Floor er billig på steam og er veldig morsomt med en gruppe venner som kan fylle alle rollene. Survival-Horror, hvor en må ta bruk lagspill for å overleve "dag etter dag" med zombie horder som prøver å overmanne dere.
Roller som Engineer, sharspshooter, Berserker, Medic, demolition etv. Anbefales på det varmeste, veldig simpelt pick up and play.
Sist endret av LesPaul; 3. februar 2013 kl. 06:49.
Dota 2
Starcraft 2
Chivalry
Red alert 2
Age of empires 2!
GTA san andreas
CS 1.6
CS zombie (source)
quake 3 arena
Tribes ascend
Unreal tournament 2004
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sonic & allstars racing transformed.
Heftig mario-kartklone med spillfigurer og baner kjent fra sega sine spill. Dritmorsomt, man kan spille opp til 4 folk på samme PC om du har kontrollere eller tastatur(tror jeg). 25€ på steam!
DayZ, som er en mod for Arma II og Arma II: OA. Dritfett spill zombie survival spill. Og dette er virkelig survival. Stor verden, starter som regel uten noe, og da må du gå i byer og finne våpen, mat, etc...
Amnesia. Om du ikke har råd, piratnedlast det. Man finner ikke skumlere spill! Ta kontakt om du trenger hjelp.
Minecraft. Ganske artig sandkasse spill. Evig stor verden! Går aldri slutt. Bygg hva som helst, og ødelegg hva som helst! Søk på youtube.
Left for dead 2. Også ganske bra zombie spill.
PlanetSide2. GRATIS heftig MMOFPS skytespill, med en gigantisk verden. Plass til opptil 2000 folk på èn server.
Håper dette hjalp deg! Kos deg med vennene dine.
Sist endret av Bozare; 3. februar 2013 kl. 12:37.
skaff dere SWAT 4 på en eller annen måte og kos dere
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Garrys mod. Episk spill om du vet hva du holder på med + ny update som gir deg "toy box" på online
Counter Strike 1.6, billig på steam rundt 80 tror jeg?

Du finner ikke bedre spill !
Empire Earth! 1!
Gta san andrea. Med SAMP, spill på en roleplay server. Det er utrolig fett
Vet mange elsker Age of Empire 2, men nr 3 føler jeg blir urettmessig glemt bort. Personlig syns jeg Age of Empire 3 er kanskje det beste lan spillet
Sitat av packman Vis innlegg
Vet mange elsker Age of Empire 2, men nr 3 føler jeg blir urettmessig glemt bort. Personlig syns jeg Age of Empire 3 er kanskje det beste lan spillet
Vis hele sitatet...
Det er den nostalgiske følelsen man får av AoE 2. Prøvde også 3-eren for noen dager siden. Helt klart et bra spill, kanskje bedre også, men mye er endret fra nummer 2 så jeg ikke får den barndomsfølelsen. Føles mer som et nytt spill for meg.

--

Trackmania, LoL (Dota 2, HoN), CS: GO, Heroes of Might and Magic V (Uffatelig mye venting, men morsomt når man kommer langt ut i gamet), Warcraft 3 - i tillegg til at Left 4 Dead versus-mode er rått.
Sist endret av Fle7ch; 3. februar 2013 kl. 17:20.
Sitat av Fle7ch Vis innlegg
Det er den nostalgiske følelsen man får av AoE 2. Prøvde også 3-eren for noen dager siden. Helt klart et bra spill, kanskje bedre også, men mye er endret fra nummer 2 så jeg ikke får den barndomsfølelsen. Føles mer som et nytt spill for meg.
Vis hele sitatet...
Ser den, kanskje det er fordi jeg prøvde nr 3 først...
BF 1942 (gratis på under demoer på origin selv om du får hele spillet)
BF Vietnam
BF 2
BF 2142
Sitat av iColdman Vis innlegg
Gta san andrea. Med SAMP, spill på en roleplay server. Det er utrolig fett
Vis hele sitatet...
agree......
RUNE ! ;O
http://bildr.no/image/1383530.jpeg
Garry's mod ~ €4,99 (tror jeg)

Team fortress 2 ~Gratis på Steam
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av packman Vis innlegg
Ser den, kanskje det er fordi jeg prøvde nr 3 først...
Vis hele sitatet...
Når du har vokst opp med 1'ern og 2'ern så er 3'ern litt skuffende.
Missforstå meg rett, det er et bra spill, men som utviklerne selv sa så burde de ha kalt 3'ern noe annet en AoE, det følger bare ikke helt "reglene" til AoE.

Men AoE2 har vært en LAN classic i årevis (kom ut i 99) og kommer til å bli spillt mye videre ettersom at det kom en fan-made expancion i desember.
Rart ingen har nevnt Warcraft III. Vist dere er 4+ folk så er det så uendelig mange rare Custom Games som kan spilles. Dette har vært en LAN klassiker i min omgangskrets i alle år. Det er veldig lite knoting som skal til i instillinger for å få det til å virke. Det eneste som kreves er å ha samme versjon av Warcraft3 innstallert. Ta å google Warcraft 3 Custom game pack så får du opp flere tusen custom games. Anbefaler dere å prøve følgende Custom games:

Rabbit vs Sheep
Are you a Lucker
Warlock
Slide ninja slide
Spellcraft
Warcraft Dodgeball (kanonball med artig vri)
Ninja vs Samurai
Enfos (Tower defense uten tårn, du dreper waves med en helt)
Shopping Maul, Warcraft Maul, Wintermaul, Gem tower defence (Forskjellige tower defence games)
DotA

Det er så latterlig mange flere, bare utforsk litt selv. GG!