Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2342
Ah, fy faen as. Jeg blir helt dårlig når jeg leser slike ting. (Les det øverste spørsmålet, og svaret til pastoren):

http://www.crosswinds.net/~sffs/pastorn.htm

Det er helt sykt as. Ut av spørsmålet til denne "Kristian" klarer denne pastoren å få ut at disse to guttene er satanister, kommunister og homosexuelle. Nei, fy faen, religion kommer til å ødelegge planeten vår. RELIGION SUX0R!!!!! FY FAEN AS, jeg blir så sinnsykt irritert når jeg leser slikt. Hele denne siden er forresten helt syk as. Kristne ekstreme jævler.
Better than thou.
Tror du han skal få en mail av meg imorgen når jeg kommer hjem fra skolene eller!? Sånne idioter gjør meg så JÆVLIG forbanna!!
Det der spørsmålet MÅ jo være kødd, hvis ikke lever han ihvertfall i den gode trod på at han kommer til paradis etter livet.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Herregud for non idioter altså!
Oi oi oi! Dei kler seg i svart, sminka seg og har non pentagrams som smykke... då MÅ dei jo være ONDE Homosexuelle-satanist-kommunister!
lol altså...
Kva for en jævla tapar er han der kristian egentlig? Å grine over å ha hørt på musikk som en ikkje lika? Herregud! eg må jo høre på techno kvar jævla dag på skulen fordi at de ikkje spela no anna i kantina...

Må jo bare le av det der altså... er sikkert en eller anna slags kjøddeside som jesus.com eller.no

GUD ER DØD! LENGE LEVE SATAN!

Leste ikke mye, men pastoren fornærmer jo de guttene i klassen hans, snakker bak ryggen til de. Sier at de trolig er homosexuelle og satanister osv.. Hvis dette ikke er kødd, som jeg er ganske sikker på at det er, så var ikke denne pastoren veldig kristen.
Er ikke kristen selv, men tror ikke pastorer sier sånt om folk selv om de hadde banka opp en. Er det ikke no sånt at de skal "vende det andre skinn til" eller.no?
Uansett, sikkert bare en køddeside, må nesten være det.
Better than thou.
Han beskrev jo hvordan han stakkars fitte kristian skulle 'banke' disse homo-kommunistiske-satanistene og da.. Helt føka han der.. Skal få mail av mich etterpå ja!
Jeg sier bare "FY FAN" og det kan dere sitere meg på!!
Religiøse fanatikiere gjør meg sjuk.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Tja.. kva som er så gale med at han forklarte åssen han skulle banke de folka da? Forsvarer ikkje HAN men ser ikkje på det som så veldig alvorlig...

derimot så kjøpte eg LGV idag der eg fekk c at SAMME FOLK (wow... dagen etter støter en på samme idiotside) snakka dritt om NEMI! WTF?!

Jaja... LGV skriver på første sida i slutten:
"teksten er hentet fra www.crosswinds.net/~sffs/serie.htm . Og for dem som måtte lure: Svenske Larson lever i beste velgående, stadig med Nemi som populær bisertie. Men er Brødrarfolken og deres nettside helt seriøse? We think not" ... Så med andre ord så ser også LGV på denne sida som bare kødd, sjølv om serien deira fekk kritikk som bare faen

Dere legger for mye i det... Steining og slikt er jo sjukt og Protestanta som flipper på små katolske jenter er sjukt... men en idiotisk side som dette er vel ikkje engang verdt å kalle ekstremistisk? Nå må dere gje dere altså!

Men uansett... les www.crosswinds.net/~sffs/serie.htm

For å være heilt ærlig så blei eg forbanna når eg såg at dei kritiserte Nemi på den måten men kun fordi eg lika Nemi... Kven faen bryr vel seg om en gutt som heter kristofer og griner når han får høre deathmetal og en pastor som forteller korleis den lille stakkaren skal "banke" de 2 onde homosexuelle satanistene
Det KAN jo ikkje være seriøst!
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Jeg blir bare mer og mer overbevist om at den sida er kødd. Kan nesten ikke være noe annet. Og Beistet: Det heter vel egentlig "vende det andre kinn til".
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Originally posted by Beistet!!
Er det ikke no sånt at de skal "vende det andre skinn til" eller.no?
Vis hele sitatet...
næh.. øye for øye, tann for tann!
Fan og, dizze Norge's beste serie på det viset det er ikke lov
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Originally posted by Beistet!!
Er det ikke no sånt at de skal "vende det andre skinn til"
eller.no?
Vis hele sitatet...
Kinn i affal :P
Originally posted by Ond^Sofa


Kinn i affal :P
Vis hele sitatet...
Det er vel allerede tatt opp