Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1384
Den undervurderte
Heihei! Er for tiden i New York lurer på om noen vet om noe artig å gjøre på!

Hadde vært fett hvis noen fra freak hadde vært her også!
Altså, tror spørsmålet egentlig er... Hva er det man ikke kan gjøre i New York?
Du kan f.eks ta subwayen til en strand i brooking skal nok være siste stop eller noe! Anbefales!
Hvorfor ikke tar en ferge over til Liberty Island å titte litt på frihetsgudinnen? Som sagt mulighetene er mange. Du er jo tross alt i en stor by full av turistattraksjoner
Den undervurderte
Trådstarter
Takk!er vel ikke noe sted hvor man kan sosialisere seg? Blir dørgandes kjedelig å gå rundt alene i lengden..
Jeg for min del ville styrt unna de største turistfellene. Da jeg var i NY fikk jeg mark av køer og mas. Synes dog voksmuseet var gøy. Stikk på noe kjøpesentre, sett deg på en kafe litt utenfor sentrum eller ta deg en tur på stranda. Jeg jogget meg en tur i Central park.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Takk!er vel ikke noe sted hvor man kan sosialisere seg? Blir dørgandes kjedelig å gå rundt alene i lengden..
Vis hele sitatet...
Trakk inn på første og beste pub, sett deg ned, preik i veg med dei som måtte sitte der. En kan sei mykje om amerikanere, men at dei er vanskelige å komme i kontakt med er ikkje tilfellet.
Anbefaler deg å ikke bare vandre rundt, det blir fort veldig kjedelig og utmattende. Å spise på forskjellige restauranter og gatehjørner er nok en av de kjekkeste opplevelsene. Ta deg turen til øverste etasje i en skyskraper, hvil deg i gresset i Central Park, prat skit med en ekte New Yorker mens du venter på grønn mann, stikk på en Broadway-forestilling/Letterman-showet.
Sist endret av NijO; 7. august 2012 kl. 00:04.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Takk!er vel ikke noe sted hvor man kan sosialisere seg? Blir dørgandes kjedelig å gå rundt alene i lengden..
Vis hele sitatet...
Ser ikke problemet. Du er i en metorpol og mennesker er det nok av i NY.
Du får være sosial når du møter andre mennesker da vet du. Ta kontakt med andre turister, foreslå at dere tar en kaffe eller en drink. Få evt tak i noe å røke og planlegg noe sammen med andre.

Ingen grunn til å trampe rundt i NY alene
Kjøp deg billetter til et standupshow, er så enormt god stemning det! Du kommer i prat med de du sitter ved siden av og mest sannsynlig skal de videre ut om kvelden =)

Jeg var på denne klubben tidligere i juli http://www.standupny.com/

Edit: Må legges til at siden de filmer showet så er reglene litt annerledes for alkohol, så du må ikke være 21 for å komme inn selv om de serverer drikke der. Ikke se bort ifra at du kan få kjøpt noe pils heller.
Sist endret av yellowpillow; 7. august 2012 kl. 00:16.
Den undervurderte
Trådstarter
Bare et problem. Er ikke 21. Kan ikke dra på puber eller drikke :-(
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Bare et problem. Er ikke 21. Kan ikke dra på puber eller drikke :-(
Vis hele sitatet...
Meld deg inn på couchsurfing...der finner du lett noen lokale å henge med eller noen aktiviteter du kan bli med på selv om du er under 21.

Ellers kommer det jo an på hva du er interessert i, uansett hva det er så finnes det i New York. Du kan jo ta deg en tur til Williamsburg og kikke på folk...Hvis du liker bøker er NY public library helt genialt, evt MOMA. Samler du på LP-er så er det et must å skaffe noen mens du er i NY.
Strippeklubb ? fake legg = problemsolved !
Dra på en konsert hvis du er av den type. Det er haugevis av både store konserter og små undergrundskonserter i New York og det er alltids morro.
Sitat av 1warlock Vis innlegg
Strippeklubb ? fake legg = problemsolved !
Vis hele sitatet...
Ja sykt morro for en 18 åring alene i NY å dra på strippeklubb med fake leg...
Åpne hjernen din! Du er i en av verdens største byer. Vil du sitte inne og deppe eller komme deg ut og leve? Time square = Masse pub'er og mennesker. Dans, syng eller gjøre noe du er god på på et gatehjørne, du kan bli oppdaget. Ta deg en whisky først dog.
Sist endret av Taurean; 7. august 2012 kl. 21:05.
Dra opp i rockefeller. Lavere enn Empire state, men også mye mindre kø. Mye mindre.
American Museum of Natural History, det første jeg ville gjort.
Forøverig så er kallenderen her: http://www.villagevoice.com/ noe du kan ha glede av.
Sitat av moret Vis innlegg
American Museum of Natural History, det første jeg ville gjort.
Vis hele sitatet...
Hoho, minte meg på at det er alt for lenge siden jeg har sett "The squid and the whale".

Museum of Modern Art er også verdt en tur, uansett om du er kunstinteressert eller ikke