Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4893
Hei jeg har nylig tatt amfetamin og var sånn ca 5 linere/rundt 0,1-0,2. Det er nå 8 timer og 30min siden sist liner ,men får muligens besøk av institusjonen senere idag og er usikker på om de tar urinprøve. Jeg er da ganske tynn og har høy forbrenning så tenkte kanskje å ta en joggetur og drikke masse vann. Så jeg bare lurer på om det kan være mulig at den kan komme ut av urinen min til ikveld? Hvis jeg evt drikker mye vann før jeg skal pisse.
Tror du er fucked as bro
Lag urinprøven ubrukelig ved å putte såpe i.
Prisonkid
Trådstarter
12 0
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Tror du er fucked as bro
Vis hele sitatet...
Yeee..... Er mulig de tar den imorgen også eller på mandag så var rett og slett gambling det her.

Sitat av druefjes Vis innlegg
Lag urinprøven ubrukelig ved å putte såpe i.
Vis hele sitatet...
Kommer det ikke opp på prøven at den er ugyldig så tar de en ny? Vet de bruker nanosticka multitest og singeltester som LSD og ghb
Sist endret av SuperLano; 17. november 2018 kl. 12:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Akkurat når det gjelder amfetamin så kan du prøve skille det ut raskere ved å drikke noe syrlig.
Sitat fra https://farmakologi.portfolio.no/rea...b-182cabf96c3a

Urinens pH

Amfetamin er en svak base. For amfetamin er utskillelsen derfor avhengig av urinens surhetsgrad (pH). Ved sur urin vil basiske stoffer foreligge i ionisert form og utskilles raskt fra kroppen, mens de utskilles langsommere ved basisk urin. Dette påvirker tiden for hvor lenge etter inntak amfetamin kan påvises, og til en viss grad hvor lenge en kan oppleve ruseffekt. Se figur 13.11.
Prisonkid
Trådstarter
12 0
Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Akkurat når det gjelder amfetamin så kan du prøve skille det ut raskere ved å drikke noe syrlig.
Sitat fra https://farmakologi.portfolio.no/rea...b-182cabf96c3a

Urinens pH

Amfetamin er en svak base. For amfetamin er utskillelsen derfor avhengig av urinens

surhetsgrad (pH). Ved sur urin vil basiske stoffer foreligge i ionisert form og utskilles raskt fra kroppen, mens de utskilles langsommere ved basisk urin. Dette påvirker tiden for hvor lenge etter inntak amfetamin kan påvises, og til en viss grad hvor lenge en kan oppleve ruseffekt. Se figur 13.11.
Vis hele sitatet...
Så du foreslår at jeg kanskje skal drikke litt sitronsyre ellerno før jeg skal ta urinprøven?
Jeg har gjort det selv, hadde bedre tid på meg enn deg da, men det skader jo absolutt ikke å prøve for deg heller.

Syrlig drikke, sitat fra https://forskning.no/forebyggende-he...nveisinfeksjon

Hemmeligheten med de små, røde bærne er at de inneholder svært mye syre (sitronsyre og “quinic acid”).

Det betyr at når man drikker juicen, forsures også urinen ved at ph-verdien synker.

Jeg kjøpte sitroner og klemte ut saften i masse vann.
Men jeg ville heller kjøpt den tranebærjuicen om du får tak i det, eller kjøpe tranebær selv og mose de og drikke en god del av det?

ville drukket så du pisser en del og det går gjennom systemet noen ganger
Prisonkid
Trådstarter
12 0
Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Jeg har gjort det selv, hadde bedre tid på meg enn deg da, men det skader jo absolutt ikke å prøve for deg heller.

Syrlig drikke, sitat fra https://forskning.no/forebyggende-he...nveisinfeksjon

Hemmeligheten med de små, røde bærne er at de inneholder svært mye syre (sitronsyre og “quinic acid”).

Det betyr at når man drikker juicen, forsures også urinen ved at ph-verdien synker.

Jeg kjøpte sitroner og klemte ut saften i masse vann.
Men jeg ville heller kjøpt den tranebærjuicen om du får tak i det, eller kjøpe tranebær selv og mose de og drikke en god del av det?

ville drukket så du pisser en del og det går gjennom systemet noen ganger
Vis hele sitatet...
Oki da skal jeg prøve å skaffe den juicen ,men har sitronsyre så vurderer å drikke masse vann osv så sånn 15 min før jeg skal pisse så heller jeg nedpå med sitronsyre.
Sitat av SuperLano Vis innlegg
Oki da skal jeg prøve å skaffe den juicen ,men har sitronsyre så vurderer å drikke masse vann osv så sånn 15 min før jeg skal pisse så heller jeg nedpå med sitronsyre.
Vis hele sitatet...
Sitronsyre eller Sitronsaft?
ville starte å drikke det nå jeg, så fort som mulig, må gjerne drikke 15 min før også. Har du kun sitronsyre nå så drikker du det
Prisonkid
Trådstarter
12 0
Sitat av Cloor Vis innlegg
Sitronsyre eller Sitronsaft?
Vis hele sitatet...
Sitronsaft usukret sto det xD

Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
ville starte å drikke det nå jeg, så fort som mulig, må gjerne drikke 15 min før også. Har du kun sitronsyre nå så drikker du det
Vis hele sitatet...
Hmm ja ,men trur de kanskje kommer til kveldinga.så hvis jeg drikker det nå er ikke all sitronsaften ute til den tid? Vil jeg ikke teste positivt da?
Sist endret av SuperLano; 17. november 2018 kl. 14:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg vet ikke desverre, jeg drakk det flere dager på rad jeg. Hadde det vært meg hadde jeg begynt nå og prøvd å få tak i mer så du slipper det dilemmaet
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du på fotlenkesoning eller hva er greia?
Prisonkid
Trådstarter
12 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du på fotlenkesoning eller hva er greia?
Vis hele sitatet...
Tvangsinnlagt på rusinstutisjon😂
Gi oss en lyd om åssen det gikk da
Prisonkid
Trådstarter
12 0
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Gi oss en lyd om åssen det gikk da
Vis hele sitatet...
De kom ikke igår heldig vis😂 men skal dit idag og de tar enten urinprøve idag eller imorgen .tok bare litt fredag natt og var oppe til 2inatt og bare svettet så nå drikker jeg bare masse vann .

Slo ut��
Sist endret av SuperLano; 18. november 2018 kl. 23:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.