Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 3618
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo. Skal mest sannsynlig teste kola for første gang til fredag.
Noen som har noen anb for at det skal bli best mulig.
Har hørt div ang første gang:
Merker ikke stort/har ikke lært å kjenne rusen.
Må prøve pr ganger for å ha "fyll utbytte" av det.
Osv...

Gidder ikke, ta ditt eller datt istedet. Kola er møkk...

Men tips for å fa best mulig utbytte tas imot med takk.

Vet det er bra kola btw. Ikke gategrums.
Ikke ta overdose
Kan være greit å ikke ha alt for store forhåpninger
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Ikke ta overdose
Vis hele sitatet...
😂😂
Liten luring du.
Tenker en må starte smått ja. Men hvor lang tid fra første linje til neste, om det ikke skjer noe.
Hvor fort kommer rusen...
Osv

Sitat av pensl Vis innlegg
Kan være greit å ikke ha alt for store forhåpninger
Vis hele sitatet...
Sant..

Usikker på om jeg skal kjøre med eller uten alkohol. Hørt det skal vøre 2 forskjellige "rus".
Pluss kan bli problematisk å drikke alko uten å få lyst på kola.
Sist endret av Veggen; 13. november 2018 kl. 21:23.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kombiner med litt alkohol, du. 3-4 pils burde være greit. Kokain omdannes til et sterkere stoff i kroppen, om man drikker samtidig. Da føler man at rusen både blir sterkere, og mer varig, slik at du slipper å sniffe hvert 20. minutt.
Anbefaler også å drikke litt - ikke for mye, men de hører bra sammen. Er du brisen bare blir det bra. Kjøp noe tyggis i tilfelle du blir anspent i kjeven og rastløs. Hvis du røyker er det en god ide å sørge for å ha nok for det kan gå mye sigg når man tar cola.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av dazezone Vis innlegg
Anbefaler også å drikke litt - ikke for mye, men de hører bra sammen. Er du brisen bare blir det bra. Kjøp noe tyggis i tilfelle du blir anspent i kjeven og rastløs. Hvis du røyker er det en god ide å sørge for å ha nok for det kan gå mye sigg når man tar cola.
Vis hele sitatet...
Røyker ikke.

Og trodde "tyggekjeve" var mer amf jeg...

Kola også?
Jeg ville tatt kokain sammen med alkohol. Når man er påvirket av alkohol og inntar kokain dannes noe som heter cocaethylen. Da oppleves rusen både kraftigere og ganske mye mer euforisk.

Det er slik at kokainrusen er en rus man må lære seg å kjenne, så de første gangene er ofte lite givende. Du bør derfor ikke ha for høye forventninger. Vær obs på faren for å bli både eplekjekk og usmakelig hvis du har slike personlighetstrekk latent i deg fra før. En vanlig reaksjon er at man ofte får veldig lyst på mer veldig fort, så lag deg gjerne noen kjøreregler for hvor ofte du kan justere før du begynner.

Du sier du har "god cola". Det sier omtrent alle, og omtrent alle lyger. Uansett er ikke det viktigste hvor god kokainen din er, det viktigste er at det faktisk er kokain. Vær en fornuftig rusbruker og test stoffet ditt før du utsetter kroppen din for det.

God tur, vær forsiktig.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av dazezone Vis innlegg
Anbefaler også å drikke litt - ikke for mye, men de hører bra sammen. Er du brisen bare blir det bra. Kjøp noe tyggis i tilfelle du blir anspent i kjeven og rastløs. Hvis du røyker er det en god ide å sørge for å ha nok for det kan gå mye sigg når man tar cola.
Vis hele sitatet...
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Jeg ville tatt kokain sammen med alkohol. Når man er påvirket av alkohol og inntar kokain dannes noe som heter cocaethylen. Da oppleves rusen både kraftigere og ganske mye mer euforisk.

Det er slik at kokainrusen er en rus man må lære seg å kjenne, så de første gangene er ofte lite givende. Du bør derfor ikke ha for høye forventninger. Vær obs på faren for å bli både eplekjekk og usmakelig hvis du har slike personlighetstrekk latent i deg fra før. En vanlig reaksjon er at man ofte får veldig lyst på mer veldig fort, så lag deg gjerne noen kjøreregler for hvor ofte du kan justere før du begynner.

Du sier du har "god cola". Det sier omtrent alle, og omtrent alle lyger. Uansett er ikke det viktigste hvor god kokainen din er, det viktigste er at det faktisk er kokain. Vær en fornuftig rusbruker og test stoffet ditt før du utsetter kroppen din for det.

God tur, vær forsiktig.
Vis hele sitatet...
Takk for bra svar.

"Vet" det er bra.
Bla.a. fordi det ikke er handla fra gata, men pr ledd opp i linja. Kompis som har handler via x i mange år.
Så regner med de ikke selger bakepulver.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for bra svar.

"Vet" det er bra.
Bla.a. fordi det ikke er handla fra gata, men pr ledd opp i linja. Kompis som har handler via x i mange år.
Så regner med de ikke selger bakepulver.
Vis hele sitatet...

Igjen, dette sier "alle". For all del, det kan godt hende at du har fått tak i suveren kokain. Men en god tommelfingerregel er uansett å alltid teste stoffet sitt. Det koster omtrent ingenting og kan i ytterste konsekvens redde livet ditt.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av dazezone Vis innlegg
Anbefaler også å drikke litt - ikke for mye, men de hører bra sammen. Er du brisen bare blir det bra. Kjøp noe tyggis i tilfelle du blir anspent i kjeven og rastløs. Hvis du røyker er det en god ide å sørge for å ha nok for det kan gå mye sigg når man tar cola.
Vis hele sitatet...
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Igjen, dette sier "alle". For all del, det kan godt hende at du har fått tak i suveren kokain. Men en god tommelfingerregel er uansett å alltid teste stoffet sitt. Det koster omtrent ingenting og kan i ytterste konsekvens redde livet ditt.
Vis hele sitatet...
Hmm. Hvor får en tak i sånn testsett da?
Regner med du ikke mener å teste på seg selv. 😂
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyker ikke.

Og trodde "tyggekjeve" var mer amf jeg...

Kola også?
Vis hele sitatet...
Alle stimulanter mer eller mindre gir deg anspent kjeve.
Start med 50mg og se hva som skjer Du får som regel lyst på mer før du egentlig trenger mer, vent 10min før du drar en ny liner når du først får cravings. Pleier å dra linere etter 20-40min her i gården. Du føler deg mer edru enn du noengang har gjort på en måte, skarp, klar høy selvtillit og kjeften går i 110. Er umulig å ikke merke det hvis det er ålreit kola.
Sist endret av trippy; 13. november 2018 kl. 22:04. Grunn: leifs
Må drikke alkohol samtidig!
Alkohol er et must, men ikke for mye. Selv anbefaler jeg også utifra egen erfaring og også andre sine anbefalninger; ta et par tre pils før du tar lisse, ellers blir man bare sittende og snorte på seg sår nese
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmm. Hvor får en tak i sånn testsett da?
Regner med du ikke mener å teste på seg selv. 😂
Vis hele sitatet...
Nei, å teste på seg selv vil jo på veldig mange måter undergrave hele poenget med å teste... Google er din venn, det første forslaget jeg fikk opp var denne. Jeg har ikke personlig erfaring med akkurat dette produktet, men som sagt: google er din venn.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når folk snakker om at man ikke kjenner så mye til cola rusen så lurer jeg egentlig på hva de har putta i seg.
Har testa meget ren cola og jeg ble veldig rusa av det. Ble meget glad og følte meg stor og tøff.

Cola er deilig om du har tilgang på ordentlig vare, og man skal ikke kunne kjenne etter om rusen er der eller ikke. Alkohol er flott til cola, men kjenner flere som blir cocky på det, så vær varsom
Cola er det mest utbøffede stoffet i Norge. Var jeg deg ville jeg tatt en acetone vask av colaen for å fjerne alle tilleggsstoffer som er blitt lagt til. På den måten sitter du igjen med en liten mengde som kun er kokain. Med kokain kan du drikke mer og lengre og blir ikke så sliten, du blir automatisk litt mer kvikkere.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Cola er det mest utbøffede stoffet i Norge.
Vis hele sitatet...
Det stemmer overhodet ikke.

Ifølge politiets tall for beslaglagt narkotika var renhetsgraden på kokain i 2017 i gjennomsnitt 54% (forøvrig en ganske markant økning, de fem foregående årene lå det i gjennomsnitt på 31-34%). Gjennomsnittelig renhetsgrad på beslaglagt heroin lå på 15% (en nedgang fra 19% i 2016). Renhetsgraden for både amfetamin og metamfetamin er lavere enn den er for kokain.

Kilde.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyker ikke.

Og trodde "tyggekjeve" var mer amf jeg...

Kola også?
Vis hele sitatet...
Sikkert forskjellig fra person til person, men jeg har opplevd tyggekjeve på de fleste stoffer med stimulant-effekt. Ikke alltid da.
Sist endret av dazezone; 14. november 2018 kl. 00:22.
-Kokain er involvert i tre prosent av alle plutselige dødsfall. Verst er det hvis man tar kokain og samtidig røyker, drikker eller er overvektig. Disse dødsfallene er skjult i statistikken.

https://forskning.no/alkohol-og-nark...-i-det-skjulte
Om det er bra coke så skal jeg love deg at du kommer til og elske det! Ta små linjer, og ikke snort det så hardt at du får det i halsen, la det ligge i nesa.
Drar du det ned i halsen vil du få problemer med og puste
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FFBruker Vis innlegg
Om det er bra coke så skal jeg love deg at du kommer til og elske det! Ta små linjer, og ikke snort det så hardt at du får det i halsen, la det ligge i nesa.
Drar du det ned i halsen vil du få problemer med og puste
Vis hele sitatet...
Vært borti den før. Dyppet fingern i det og tok det på leppa. Ble helt bedøvd og nummen med en gang.
Så vil tro det er bra.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det at du skal måtte tilvenne deg rusen på cola eller at de første gangene skal være lite givende er bare bullshit. Da er det dritt cola du har fått, og det bare understreker min erfaring om at cola i Norge for det meste er dritt når folk kommer med sånne ytringer. Får du ordentlig cola, blir du høy som et fjell første gangen og du skal ikke behøve noe som helst annet for å booste rusen. Første gang jeg fikk cola var i USA og jeg skal love deg jeg var høy som faen i ca 20-30 minutter før jeg trengte en liner til, og det beste var ingen nedtur som på amf. De gangene jeg i etterkant har blitt tilbudt "dritgod cola" her i Norge har jeg bare måttet le, det var som sniffe på seg en nedtur, helt tragiskt!!!
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gang kjenner man lite selv.

'rushoder' kjenner lite uansett liker jeg å si, det er veldig lite du føler, så om man er vant til andre ting der du kjenner masse blir det vanskelig å skjønne når du føler noe.

Enkleste måten jeg beskriver det på er at man har drukket mange mange energidrikk, og akkurat vunnet kjærlighet i sitt liv, vunnet en million, fått en feit gratis bil osv som gjør deg veldig glad. Egentlig bare de to tingene. Merker ikke så mye mer eller mindre. Første gang tenkte jeg og kameraten vi skulle sjekke opp masse jenter... Men vi dreit egentlig i det og hadde det bare fett sammen. Prøvde ikke en gang egentlig. Og var ikke sånn med annen dop at vi var borte og ikke klarte det, man så jo egentlig ikke vi var rusa en gang, annet enn at vi virka mer våkne og pratsomme.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vært borti den før. Dyppet fingern i det og tok det på leppa. Ble helt bedøvd og nummen med en gang.
Så vil tro det er bra.
Vis hele sitatet...
Dyppa fingern i posen? Jeg har dratt fingern av kortet og fått samme virkning :P
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Dyppa fingern i posen? Jeg har dratt fingern av kortet og fått samme virkning :P
Vis hele sitatet...
Var igjen rester på speilet.
Så kom nok ikke så mye på fingern.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mye pleier gå på slikt?
Kommer til å ta det på kvelden. 23 tiden eller utover.
Om det blir en linje eller fler er da usikkert. Men om det blir til 3-4 tiden da.
Holder det med 1g for 4-5 timer?
Jeg kunne dele 1g med 4-5 stk og fortsatt nok til å ta med hjem
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg kunne dele 1g med 4-5 stk og fortsatt nok til å ta med hjem
Vis hele sitatet...
Såppas.
Men all good da. 😂😂
Kjøp amfetamin isteden før. Billigere, varer lenger, slipper fylle på så jævlig mange gånger.
Mer eufori, hardere kick, renere produkt (generellt ja, såvida du ikke har veldig god kola-kran).

Hvis du enda går på kola-tur, som likt analsex alltid gjør en besviken, fiks noen valium eller rivotril.
Kan være greit att ha før att sova/ikke må totally shit dagen etter.

Ta ikke med telefon. Att vara høy på kola og ha tillgang til sosiale medier og telefonsamtal er ikke att rekommendere.

Håper dere koser dere!

Kjøp magnesium og ta ett par timmer før.
Hjelper med kola-skjeve-
Sist endret av travaxa; 16. november 2018 kl. 00:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Traxava: kola-kjeve? Tror du har fått amfetamin med litt cola oppi ��
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Traxava: kola-kjeve? Tror du har fått amfetamin med litt cola oppi ��
Vis hele sitatet...
Det jeg også mente.
Tyggekjeve = amf
Sitat av travaxa Vis innlegg
Kjøp amfetamin isteden før. Billigere, varer lenger, slipper fylle på så jævlig mange gånger.
Mer eufori, hardere kick, renere produkt (generellt ja, såvida du ikke har veldig god kola-kran).

Hvis du enda går på kola-tur, som likt analsex alltid gjør en besviken, fiks noen valium eller rivotril.
Kan være greit att ha før att sova/ikke må totally shit dagen etter.

Ta ikke med telefon. Att vara høy på kola og ha tillgang til sosiale medier og telefonsamtal er ikke att rekommendere.

Håper dere koser dere!

Kjøp magnesium og ta ett par timmer før.
Hjelper med kola-skjeve-
Vis hele sitatet...

Kjøpe amfetamin isteden for?.... Det er billigere ja, men det er vel en grunn til det.. Værste søppeldopet som er.

Joda kjør på med amfetamin om du vil være våken i et døgn å ha nedtur
Sitat av komplettdamepc Vis innlegg
Kjøpe amfetamin isteden for?.... Det er billigere ja, men det er vel en grunn til det.. Værste søppeldopet som er.

Joda kjør på med amfetamin om du vil være våken i et døgn å ha nedtur
Vis hele sitatet...
Tror ikke det var tanken
Sist endret av labanfun; 16. november 2018 kl. 15:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det jeg også mente.
Tyggekjeve = amf
Vis hele sitatet...
Nei, går an å få på cola også. Er bare å ta et kjapt google-søk det.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vært borti den før. Dyppet fingern i det og tok det på leppa. Ble helt bedøvd og nummen med en gang.
Så vil tro det er bra.
Vis hele sitatet...
Iblandet lidokain
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble en utrolig bra kveld.
Holdt på til 6-7 tiden.
Har for vane og sovne på nach. Null problem denne gang.

Gøy.