Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 3625
Hei kjære freaks og freaksiner

Jeg og to kompiser var ute og kjeda oss så så vi bestemmte oss på å mekke en video.Da vi har snakka om dette lenge og prøve oss på det, så videon er helt random som ikke har noen mening. Alt er filma på ca 20 minutter og redigert på 10, derfor man ser at d7000 klippene ikke er helt like som 550D sitt, da vi gadd ikke å få det helt perfekt vi ville bare få det overstått :P.

Utstyr: Canon 550D med kitlens 18-55mm , Nikon D7000 med 18-135mm objektiv nikkor.

Sted er vesletjern i oslo
Nok en gang er vi ikke noe stolt av dette men men føler bare at vi må vise det frem. Ikke spør

http://www.youtube.com/watch?v=PTVK2vEuhGs&feature=plcp
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Er dette 3:4 dratt ned til 16:9? Noe føltes veldig galt ut med bildet.

Ellers har jeg null feedback. Jeg har ikke peiling på hva dette var, og jeg syns egentlig bare det var rart. Men siden jeg ikke vet hva det er så har jeg ikke noe særlig å komme med.
er 16:9 men har bare dradd sammen bilde for å få til de svarte stripene lol og du tenker nok på 4:3 :P
Sist endret av SRB; 18. august 2012 kl. 01:16.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Grei film for å teste filmmuligheten til kameraet, men ellers var det ikke noe spesielt.
Tips som enkelt vil gjøre filmen din mye proffere:
Fargekorrigering, flere vinkler, raskere klipping mellom klippene, mer bevegelse i kameraet(ble bedre etterhvert) og ikke minst: Finn en handling og noe mening.

Hvorfor filme med to kameraer?

Liker Knife Party, men musikken ble forstyrrende i denne videoen. Skulle hatt noe originallyd og lydeffekter, slik at det ikke virker som en dårlig musikkvideo
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det så absolutt ikke bra ut. Dere vil ha "kinoeffekten" med de svarte stripene ja?
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Grei film for å teste filmmuligheten til kameraet, men ellers var det ikke noe spesielt.
Tips som enkelt vil gjøre filmen din mye proffere:
Fargekorrigering, flere vinkler, raskere klipping mellom klippene, mer bevegelse i kameraet(ble bedre etterhvert) og ikke minst: Finn en handling og noe mening.

Hvorfor filme med to kameraer?

Liker Knife Party, men musikken ble forstyrrende i denne videoen. Skulle hatt noe originallyd og lydeffekter, slik at det ikke virker som en dårlig musikkvideo
Vis hele sitatet...
Sefølgelig er det jo ikke noe spesielt, er jo ikke ment for å være spesielt heller.

Som sakt er jo helt random, og har ikke mening liksom, men ja sefølgelig hadde det vært annerlede hvis vi besteme oss og brukte flere dager på å filme. lolz


Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det så absolutt ikke bra ut. Dere vil ha "kinoeffekten" med de svarte stripene ja?
Vis hele sitatet...
State the obivous
Jeg lo litt, så gråt jeg en skvett, så ringte jeg gutta i gule biler og hvite frakker.
Nå sitter jeg på asylen og ikke helt vet hva jeg skal si om denne videoen.
Ikke for å være guffen, men du er vell en av gutta som lekte med pinner på ungdomsskolen?
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Ikke for å være guffen, men du er vell en av gutta som lekte med pinner på ungdomsskolen?
Vis hele sitatet...

Det stemmer!
hilsen duden i videon
Sist endret av random36598; 18. august 2012 kl. 01:29.
Den var bra filmet og sånn, men forstod ikke alt som skjedde i filmen, og noen ting kunne nok blitt gjort tydeligere.
Men med tanke på tiden som ble lagt ned i filmen, var den bra!

Et tips: Du bør heller croppe bildet enn å dra det sammen for å få letterboxen (de svarte stripene). Da blir proposjonene mer lik virkeligheten, og folka ser ikke så lave og breie ut
hahahahahha, dummeste jeg har sett på lenge. og hva skjer med aspect rationen?
Haters gonna hate
Så dere har laget en video helt uten mening, lastet den opp på youtube, og kommet hit for å... (?). Du gir åpenbart faen i feedback, så jeg gjetter på at du kunn er ute etter views.
Får ikke sett den på mobil fordi du har ikke gjort den tilgjengelig på det. Noe å finne ut av ;-)
Sist endret av frontman; 18. august 2012 kl. 02:57. Grunn: skriveleif
Hkvæ???????????
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Ser ikke vitsen med å dele en test... Hva skal vi med det?
Sitat av halliballi Vis innlegg
Ser ikke vitsen med å dele en test... Hva skal vi med det?
Vis hele sitatet...
See something different, eller noe.
kom med innspill, idèer..etc


Uansett

Tenkte kanskje man kunne gjøre noe sånt som dette jeg

Er da masse potensiale her, eller? bortsett fra den totalt fake eksplosjonen
Sist endret av random36598; 18. august 2012 kl. 09:32.
-Rar på fulltid.
Sitat av hellotitty Vis innlegg
See something different, eller noe.
kom med innspill, idèer..etc


Uansett

Tenkte kanskje man kunne gjøre noe sånt som dette jeg

Er da masse potensiale her, eller? bortsett fra den totalt fake eksplosjonen
Vis hele sitatet...
Heller det.
Vell..... Ser fortsatt ut som gutta på ungdomsskolen for å si det sånn.. Løpingen og rullingen er ikke av den mest grasiøse typen. Det bare lyser amatørmessig over hele greia med bevegelsene, og syns de kunne bli litt mer stilfulle. Ellers er filmingen fet nok, gode vinkler og possisjoner.
Men at det er forskjellige effekter på samme scene er litt merkelig.. Men fortsett, sikkert kult tidsfordriv
Sitat av Srbija Vis innlegg
Sefølgelig er det jo ikke noe spesielt, er jo ikke ment for å være spesielt heller.

Som sakt er jo helt random, og har ikke mening liksom, men ja sefølgelig hadde det vært annerlede hvis vi besteme oss og brukte flere dager på å filme. lolz




State the obivous
Vis hele sitatet...
Det er random, har ikke mening og er gjort i hu å hast for å.....? Hva er poenget med å legge ut videoen? Hva skal man gi tilbakemelding på når det ikke er lagt noe som helst bak videoen?
Ja men i helvete da , er jo ment for å ikke være noe bra. Hva er det dere ikke forstår med det?
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
At vi skulle se den..
Sitat av halliballi Vis innlegg
At vi skulle se den..
Vis hele sitatet...
Haters gonna hate
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Hva vil du egentlig?
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Hva vil du egentlig?
Vis hele sitatet...
Få frem et eller annet politisk budskap relatert til det norske forsvaret, tenker jeg... soldaten var jo helt mutters aleine.

Fra spøk til revolver, er nok bare generell oppmerksomhet han er ute etter. All PR er god PR, hvert fall når man innkasserer visninger på YT.

Personlig så jeg ikke noe poeng i videoen (greit for en test), annet enn noen venner som har hatt det litt moro. Håper dog på å se mer fra TS & co i fremtiden. Freak trenger sine videomakere.
Sist endret av Tawon; 18. august 2012 kl. 23:52.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Håper dog på å se mer fra TS & co i fremtiden. Freak trenger sine videomakere.
Vis hele sitatet...
Håper også vi får til noe awesome en dag, vi har jo alt utstyret og kompetansen vi trenger, mangler vel egentlig bare planlegging osv
Sitat av Srbija Vis innlegg
Ja men i helvete da , er jo ment for å ikke være noe bra. Hva er det dere ikke forstår med det?
Vis hele sitatet...
Så det var ingen mening i å lage den, laste den opp på youtube og kommet hit? Hva er det egentlig dere vil med denne? Jeg lurer fryktelig, for så vidt jeg ser spør dere ikke etter konstruktiv kritikk/tips. Greit at dere synes det er artig å drive med, men hvis det var null mening what so ever - hvorfor dele den her?
Selverklært noob
Apter_2416's Avatar
Man skal se mye før øra detter av!
Sitat av Srbija Vis innlegg
Ja men i helvete da , er jo ment for å ikke være noe bra. Hva er det dere ikke forstår med det?
Vis hele sitatet...
Du spør oss hva vi synes om filmen, vi sier den suger. Så blir du sint selvom den ikke var ment til å være bra? Hvilken respons forventet du da?
Sitat av Srbija Vis innlegg
Ja men i helvete da , er jo ment for å ikke være noe bra. Hva er det dere ikke forstår med det?
Vis hele sitatet...
Den var ikke ment for å være bra, men den blir fortsatt lagt ut på "skryteplassen"? Hva med å ta til seg kritikken, og slutte å si "haters gonna hate"? Å komme med kritikk betyr ikke nødvendigvis at man hater det, vet du.
Sist endret av Bruskork1; 19. august 2012 kl. 01:40.
Jeg lukter Oscar av denne :P
Så gøy at så mange støtter oss da Det får virkelig opp måten til å fortesette å holde på alltså, hva hadde vi gjort uten dere liksom
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Lol, men serr hvis dere lager noe skikkelig vil jeg gjerne se det.
hva i all verden var vitsen med detta? dere legger det ut på skryteplassen, du spør etter kritikk, vi liker det åpenbart ikke, og du blir sint? "you asked for it" sier jeg bare...

anngående videoen så var det lite imponerende, du skylder på lite tid men hvem faen gidder og se på hvordan søppel du og venna dine klarer og skrape sammen på en kveld i skogen med et kamera?

skal du ha posetiv feedback så lag noe ordentlig eller la være

Sitat av Srbija Vis innlegg
Haters gonna hate
Vis hele sitatet...
jeg kunne spist en pakke bokstav kjeks og bæsja ut et bedre argument enn det der ass, grow up!
Ølglad nordlænning
Hver gang jeg hører Bonfire nå, så tenkter jeg bare på han duden som springer rundt i skogen i kostyme. Song ruined much...
Ble kjedelig i lengden også passet musikken ikke inn, også jævlig flatt lyd når han mistet hjelmen fikk tårer i øyene av å høre det
Greie vinkler men make no sense
ikke tilpasset mobil joo
Sitat av Srbija Vis innlegg
Så gøy at så mange støtter oss da Det får virkelig opp måten til å fortesette å holde på alltså, hva hadde vi gjort uten dere liksom
Vis hele sitatet...
Du forsvare deg på en artig måte kan jeg si, dere laget denne i en seriøs sammenheng men skylder på at det er kun test, bad karma...
Har selv gjort det før vet du
Du må plassere personer i det gyldne snitt, det er ikke så behagelig i øynene for en Medier og kommunikasjons elev dette!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Tror egentlig TS postet denne i håp om å få god kritikk, men som en slags "forsvarsmekanisme" så sier han at han troller når han får dårlig kritikk. Dette er mest sannsyneligvis for å beskytte egoet sitt.

I førsteposten så hørtes han ganske seriøs ut, men etter at han fikk dårlig feedback så ble han bare sarkastisk, sppydig og sier "haters gonna hate" osv. Noe som styrker min teori.
Sist endret av Dongerino; 19. august 2012 kl. 21:00.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Du forsvare deg på en artig måte kan jeg si, dere laget denne i en seriøs sammenheng men skylder på at det er kun test, bad karma...
Har selv gjort det før vet du
Vis hele sitatet...
Er jo ikke seriøst i det hele tatt liksom :P


Men til han over meg

Haters gonna hate ! Spesielt Skeetonez som prøver å leke smart
Sist endret av SRB; 19. august 2012 kl. 23:00.
Selverklært noob
Apter_2416's Avatar
Siste gang disse legger ut noe på skryteplassen tror jeg! haha
Sitat av Srbija Vis innlegg
Er jo ikke seriøst i det hele tatt liksom :P


Men til han over meg

Haters gonna hate ! Spesielt Skeetonez som prøver å leke smart
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta stilling til dette. Legger du ut noe på skryteplassen, så er det forventet at det skal stilles kritikk mot det som blir lagt ut. Helt greit det. Men når du oppfører deg spydig og kommer med barnslige tilbakemeldinger som "Haters gonna hate" fordi folk gir dårlig kritikk, har du desverre ingen ting på skryteplassen og gjøre, uavhengig av hvor bra eller dårlig det du lager er.

For å følge den skryteplassens god ånd:
Filmen var ikke imponerende. Dere fikk til noen gode vinkler, men det hele var flatt og kjedelig. Lite dynamikk og som tidligere påpekt, bevegelsene var amatørmessig. Musikken passet heller ikke godt inn. Og hvorfor ødelegge aspect-ration på filmen?

Men for all del, håper du ikke mister motet, men neste gang du legger ut et resultat du vil dele burde du virkelig ha mål og mening med det. Du kommer virkelig ikke langt ved å nekte og ta til deg kritikk og være spydig...
Sitat av Srbija Vis innlegg
Ja men i helvete da , er jo ment for å ikke være noe bra. Hva er det dere ikke forstår med det?
Vis hele sitatet...
Dersom det ikke er ment får å være bra, hvorfor legger du det ut på skryteplassen? Skryteplassen er til for at mennesker som har lagt tid og vilje i et prosjekt kan få konstruktiv tilbakemelding. Det mest konstruktive vi kan komme med er: Prøv å lage noe skikkelig. Dere har sikkert potensiale. Jeg vet du er lei sutringa nå, men jeg er drit lei av alle "jej har akurat fulført min første fotosjåp tutorial, hva syns dere?". Kom tilbake når dere har noe å vise frem!

For å være litt konstruktiv:
- Føler ikke det var noe handling, eller den var vanskelig å følge.
- M72 har back-blast, så ville ikke hatt skjerfet mitt over bakenden
- Drit i sånn cinema-effekt, de fleste kjører 16:9 allerede.
haha, greit folkens det holder vel nå ?
Men en ting er sikkert og det er at vi ikke kommer til å gi oss, dere kan forvente en til video som da ikke er filma på 20 min og redigert i hast , bare fordi vi kjeda oss og ville ha noe å le av. Hvorfor skriver jeg i førsteposten at vi ikke er noe stolte av dette? Da kan dere vel ta i hensyn til at det er kødd, men neida noen sliter tydeligvis med å forstå det :P Jeg gir opp i å kommentere lenger da jeg er sykt ristet over oppførselen til folket her. Tenk hvis vi var seriøse ? Så masse negative tilbakemeldinger kan ikke være godt for sjela :P

Men fikk jo masse views på en måte og alle kommer til å huske oss som de " faila menneskene som posta video på freak" Hei, noen må jo ha den rollen også :P
Sitat av Srbija Vis innlegg
haha, greit folkens det holder vel nå ?
Men en ting er sikkert og det er at vi ikke kommer til å gi oss, dere kan forvente en til video som da ikke er filma på 20 min og redigert i hast , bare fordi vi kjeda oss og ville ha noe å le av. Hvorfor skriver jeg i førsteposten at vi ikke er noe stolte av dette? Da kan dere vel ta i hensyn til at det er kødd, men neida noen sliter tydeligvis med å forstå det :P Jeg gir opp i å kommentere lenger da jeg er sykt ristet over oppførselen til folket her. Tenk hvis vi var seriøse ? Så masse negative tilbakemeldinger kan ikke være godt for sjela :P

Men fikk jo masse views på en måte og alle kommer til å huske oss som de " faila menneskene som posta video på freak" Hei, noen må jo ha den rollen også :P
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke tåler kritikk er det ikke verre enn å legge mer arbeid i det enn 20 minutter/droppe å legge ut noe som helst. Legger du ut noe her må du regne med å bli slaktet, og slik har det alltid vært.
Sitat av Sp3cies Vis innlegg
Hver gang jeg hører Bonfire nå, så tenkter jeg bare på han duden som springer rundt i skogen i kostyme. Song ruined much...
Vis hele sitatet...
L-L-L-L-LLLLLEIRBÅL

WUBWUBWUB
Jeg gleder meg til den nye filmen kommer. Den som skal være seriøs og bra. Jeg har "store" forhåpninger
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Srbija Vis innlegg
Men til han over meg

Haters gonna hate ! Spesielt Skeetonez som prøver å leke smart
Vis hele sitatet...
Hahaha, oh wow! Og der var teorien min bevist sann.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Men fikk jo masse views på en måte...
Vis hele sitatet...
Hva var det jeg sa.