Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3008
først av alt skal dere ha en ting klart, jeg trener ALDRI på trenings studio ever!

men var innom der, og så at dem hadde tv på sånn løpe greier
http://www.nfhandel.no/no/Produkter/Kondisjon/Run/ <- disse
du kan velge noen få kanaler der. men det er vanlig kabel tv, men dem har tatt vekk masse kanaler som dem ikke har lov og vise public av tono. under kommer guiden hvordan få dem tilbake.

først gå på hoved menyen, så får du tall padd du kan skrive på i høyre side.
skriv der :
369
så 2sek etter på kommer det i midten som scraler over : enter password:
skriv da : 2406 eller 2404
så kommer du inn på admin meny.
velg da "auto scan" og den scanner, det tar ca 3-4min.
så når det ikke står "scanning i toppen" er den ferdig.
trykk på disketen neders, så vent 2-3 sek så står det i toppen: do you like to save, press enter for oky, clr. for cansel
trykk da oky.

vent 3-4sek.
så trykk døra ved siden av save og du er tilbake i hoved menyen.

og da er anne kanalen der, :-9

happy hakking


NB: hvis det er feil sted og poste den så kan admin flytte den, eller endre skrive feil.
Sist endret av ranvik; 24. februar 2007 kl. 16:12.
Takk, har ikke sånne der jeg trener men veldig kult.
Hvordan fant du ut av passordene egetnlig?
Hva er neste?
ranvik's Avatar
Trådstarter
random testing :-9 , hva annet skal du gjøre på trengings stuido ?
når du skriver 369 så har du uendelig forsjøk så bare starte og teste.
trur flere trengings studioer skal kjøpe dem, siden dem hadde liksom stor reklame i lokal avisa om dem . så blir nok flere etter vært.
Ehh, hvor er hovedmenyen? *flau*
Hva er neste?
ranvik's Avatar
Trådstarter
hoved menyen er der du velger program/alder/osv... det står og quik start i bunnen.
fant ikke noe bilde av det på inet.
Tenkte det ikke er så dumt å fortelle deg at det heter tredemøller, og ikke trene møller!
Hva er neste?
ranvik's Avatar
Trådstarter
Sitat av milo9000
Tenkte det ikke er så dumt å fortelle deg at det heter tredemøller, og ikke trene møller!
Vis hele sitatet...
hahhah det sier jo bare hvor mye jeg er der, finner liksom ikke geeks der.
Sitat av ranvik
hahhah det sier jo bare hvor mye jeg er der, finner liksom ikke geeks der.
Vis hele sitatet...
Jo finner geeks som skal hacke/cracke programvaren paa tredemolla
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hva er neste?
ranvik's Avatar
Trådstarter
liten oppdatering her: dem nye model har ikke den hoved menyen.
trykk da først øverst i høyre hjørne. så neders i venstre, så nederst høyre side.
da spør dem om password.
skriv da: 240X
X = tall fra 1 til 9 tallen gir tilgang til alt fra hva som er default instiliger, osv.. til stille inn kanaler og sånt.
Kan jo med det samme slenge inn at Impulse har en nokså lik funksjon. Det skal være et panel ikke langt fra spinning syklene hvor du kan kjøre igang spinning programmet, Tv, radio og endre volum. Det trengs en kode, og i Trondheim hvir jeg bor er den ihvertfall 1994. Kan være forskjellig fra senter til senter, så ikke få for store forhåpninger. Ganske stilig med Tv3 og TvNorge mens man trener ^^
Sitat av ranvik
først av alt skal dere ha en ting klart, jeg trener ALDRI på trenings studio ever!

men var innom der, og så at dem hadde tv på sånn løpe greier
http://www.nfhandel.no/no/Produkter/Kondisjon/Run/ <- disse
du kan velge noen få kanaler der. men det er vanlig kabel tv, men dem har tatt vekk masse kanaler som dem ikke har lov og vise public av tono. under kommer guiden hvordan få dem tilbake.

først gå på hoved menyen, så får du tall padd du kan skrive på i høyre side.
skriv der :
369
så 2sek etter på kommer det i midten som scraler over : enter password:
skriv da : 2406 eller 2404
så kommer du inn på admin meny.
velg da "auto scan" og den scanner, det tar ca 3-4min.
så når det ikke står "scanning i toppen" er den ferdig.
trykk på disketen neders, så vent 2-3 sek så står det i toppen: do you like to save, press enter for oky, clr. for cansel
trykk da oky.

vent 3-4sek.
så trykk døra ved siden av save og du er tilbake i hoved menyen.

og da er anne kanalen der, :-9

happy hakking


NB: hvis det er feil sted og poste den så kan admin flytte den, eller endre skrive feil.
Vis hele sitatet...

Hvorfor vil du ikke på trenings studio?
Hva med å gi noen eksempler på kanaler du får ekstra?
På 3T har du tilgang til alle kanaler som default.
Hva er neste?
ranvik's Avatar
Trådstarter
noen av trenings steder som ikke vil pay/har råd og paye tono.no , kan liksom bare vise noen veldig få kanaler.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Gammel tråd, men fant du ut av passord kun ved random testing? Har du noen tips hvordan du gikk frem? Må jo ha tatt ganske lang tid, med så mange kombinasjoner?
Hva er neste?
ranvik's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cryptography
Gammel tråd, men fant du ut av passord kun ved random testing? Har du noen tips hvordan du gikk frem? Må jo ha tatt ganske lang tid, med så mange kombinasjoner?
Vis hele sitatet...
jeg teset bare litt random ting, og siden etter på fant jeg ut at det var flere password. vil si det er bare 3 tall du trenger og ha rett før du treffer.

jeg brukte 10min på og teste litt forsjelig, men la og merke til at jeg fikk forsjelig feil, på noen av tall jeg tasta inn. så plutselig fant jeg det rette.

NB: samme maskinen kan og styres via serial port , den står ikke serial port men det er det.
da kan du styre ALT på trenings greia, eks: starte den endre speed/ alt av klokker , skrive text til bruker på sjermen, sjekke hvor fort motoren/bånde osv.. hvis noen vil ha hex nr for det så si fra.
Hehe. Har du virkelig koblet deg til treningsmaskina på et treningssenter via serialport? Ingen av de som jobber der som stusser litt over at du driver å fikler så mye med maskinene da?
Hva er neste?
ranvik's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cryptography
Hehe. Har du virkelig koblet deg til treningsmaskina på et treningssenter via serialport? Ingen av de som jobber der som stusser litt over at du driver å fikler så mye med maskinene da?
Vis hele sitatet...
heheh laptop og bare en kabel i siden nei :-)
dem andre koden:
2406 main
2407 tv
2408 radio
2409 kalibere toucj screen

hvis du skal sende ting til den så trenger du først den her :
http://www.aggsoft.com/download/aspmon35.exe (finne flesre av den men liker den best)
slå av så den sender deg ALT av data under option greia.
sett så neste linje braker til #F1 (#f2 som slutt)
så er det bare og starte.
eks:
start og trene uten nøkel dritt: #F1#92#92#F2
skal du sjekk om noen bruker aparatet :
send:
#f1#01#01#f2
svar hvis syken ikke er i bruk:
#f1#01#01#f2 eller #f1#81#81#f2
hvis den er i bruk :
#f1#09#09#F2 eller #f1#89#89#f2

står det :
#F1#01#01#F2 er den ikke i bruk.
tykke canel for brukern:
#F1#81#81#F2

mer info er her : http://www.fitlinxx.com/CSAFE/ (csafe hetter den porten det står på den)

hvordan koble seg til står her :
http://www.fitlinxx.com/CSAFE/Hardware.htm