Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 662
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin varer typ. 24-timer etter siste inntak for meg, så jeg har lært at flere doser bare blir uheldig. Ved vanlig amfetaminpulver (den med blomsterlukt som er vanlig sterk og gjerne litt klebrig), hvordan får jeg mest i meg raskest mulig uten å skyte? Euforien blir best jo raskere stoffet kommer inn i kroppen. Hadde jeg hatt sprøyte hadde jeg tatt det i ræva. Tanken min er å legge opp to gode lisser og trekke godt med begge nesebor og så ikke ta mer men ta en stor dose en gang. Noen tanker?
Det er litt begrenset på hvor mye som er mulig å ta opp via nesa. Resten vil jo gå gjennom og bli svelget.

Ved oralt inntak vil halveringstiden være størst da, men det virker som du er ute etter hvordan få raskest mulig opptak.
Prøv heller en dropp på 0.3+/- så en liten "ventelisse" for å ikke bli utålmodig. Da trenger man ikke justere på nytt hele tida, får en jevn god form. Før jeg begynte med sprøyter var det sånn jeg likte best å gjøre det hvertfall. Eventuelt rektalt hvis du er ok med det