Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3618
Hallo. er det noen som sitter på noen gode tegneprogran?

Tenker på program til til å tegne Hus/hytte og noen gjenstander som verktøy eller lignende. Er usikker, men tror det må være 3D-funksjonalitet i det.

Takker for alle svar på forhånd...
Sist endret av vidarlo; 11. august 2008 kl. 22:44.
Blender?
http://www.blender.org/

[pirke-pirke]Det heter "Tegne-program". Ikke "Teine program" [/pirke-pirke]
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
home plan pro er ett greit prog til tegning av hus/hytte
En har jo alltids gimp
Solid Edge

Har ikke brukt det så mye selv, men vet at en god del bedrifter bruker det. Skal du bare tegne enkle skisser så ville jeg nok gått for Google Sketchup.
Trådstarter
10 0
takker for alle svar og skal nå begyne å teste ut hva jeg likker best.

jeg skal nok tegne om huset som jeg kommer til å kjøppe av besto ,og konstruere en båt ect så et uavansert program er ikkje det jeg vil ha. og takk igjen for alle svar
Inventor er nok det beste for dine bruksområder. Veldig mye brukt i design og byggningsindustri, samt mekanisk industri som jeg jobber i.

Det er dog et program som krever en del timer på skolebenken for å lære seg. Aldri hørt om noen som er selvlært i Inventor. Lykke til

Pm om du trenger hjelp med den byggningstegningen, god venn av meg kan sikkert hjelpe deg litt.
Trådstarter
10 0
takkere for svar. og jeg vil nokk ta kontakt vis jeg trenger hjelp.... "takker for tilbudet"