Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1265
Denne gjengen/bevegelsen har fått min oppmerksomhet, og jeg lurer på om noen har noen gode filmer/dokumentarer/bøker/skriv om MS13?

I tillegg lurer jeg på om noen har flere kilder til hvordan MS13 ser på det hvite, og det afrikanske folkeslag? En kilde sier de ikke liker hvite, mens en annen side sier det er afrikanere de ikke liker.

MS13 fascinerer meg mer og mer jo mer jeg leser om det, så gi meg gjerne gode linker!
Det gikk en dokumentar om de på National Geographics Channel her om dagen, og det går sikkert ann å laste den ned fra diverse torrentsider.

Om du er virkelig interessert så kan du jo kjøpe den fra National Geographics offisielle hjemmeside
Trådstarter
Hei, ja det var den dokumentaren jeg så - og som fikk meg interessert! Hehe..
Så er på jakt etter andre greier!
Deler av den ligger delt opp på youtube om noen andre er interesserte i å se den...
Gangland ligger også oppe på Youtube.

http://youtube.com/watch?v=FDm9Fj2g04c