Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1813
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg glemte å legge inn bokstav etter husnummeret i adressen da jeg bestilte noe godteri på darknet.

Hva kan skje med brevet? Vil det ikke komme frem? Vil posten skjønne at det skal til min postkasse fordi navnet uansett er gyldig?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Null stress. Går helt fint.
Anonym bruker
"Redd Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke noe krise dette da, det aller første du skulle gjort hadde vært å ettersendt en melding til hvor du korrigerer adressen din så hadde du sluppet denne tråden i det hele tatt. Brevene kommer som regel frem, det kan hende det tar seg en tur igjennom terminalene noen ekstra ganger men en bokstav pleier ikke være ett problem da postfolk ofte kjenner rutene såpass godt og brevet blir sendt til en terminal i nærheten av fylket.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Neida postbudet går etter navnet om det bare er A, B, C i adresse nummeret så finner han selvfølgelig riktig postkasse ut fra navnet som står på pakka. Ikke noe problem med sentralen heller
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk ikke med adresse nr på en bestilling, gått nå 17 dager. Ringte posten i dag og de forklarte at det meste blir sortert av "maskiner" så er ikke adressen riktig blir posten returnert til avsender. Kjipt svar :/
Det blir ikke returnert med det samme, det går en tur innom Ubesørget-avdelingen først. Hvis dem finner ut av adressen, kommer den fram, hvis ikke blir den returnert hvis det er avsender på den. Hvis uten avsender, blir den åpnet for å lete etter adresser. (Er inholdet ulovlig blir nok politiet involvert, og dem har større interesse og resurser for å lete etter deg).
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
(Er inholdet ulovlig blir nok politiet involvert, og dem har større interesse og resurser for å lete etter deg).
Vis hele sitatet...
Det kan jeg fint tenke meg. Er vel ikke noe lettere måte å forbedre statistikken enn det? Eller, kanskje hvis noen meldte seg med en plate på stasjonen